Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 turbotus kysymyksiä & vastauksia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuRbo
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 292

    .....
    Last edited by tuRbo; 18-06-2013, 18:42.
    e30 325i M-tech II

    Comment

    • penari
      BTCF Member
      • Nov 2004
      • 596
      • Vihanti

      Minkälaisia tulppia m20 turboon kannattas kokeilla, kun ei tunnu kestävän?
      F01 730d semivoll
      e30 325 turbo m-tech2

      Comment

      • Jylppy--
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2007
        • 476
        • MME/JKL

        Originally posted by penari View Post
        Minkälaisia tulppia m20 turboon kannattas kokeilla, kun ei tunnu kestävän?
        Denso iw22
        e30 318iS"UFE"
        e30 327 TIC "AVO"
        e30 325i "AVO"

        -MME connection-
        -Btcf absolutistit team-

        Comment

        • penari
          BTCF Member
          • Nov 2004
          • 596
          • Vihanti

          150€ tulpista? Ja kauankohan nuo kestää, viikon?

          E: briteistä näköjää sama tulppa 8€ kpl ja suomessa ~25€
          Last edited by penari; 13-06-2013, 21:57.
          F01 730d semivoll
          e30 325 turbo m-tech2

          Comment

          • duuk
            Moderator
            • Dec 2006
            • 10501
            • Saaressa

            Originally posted by penari View Post
            Minkälaisia tulppia m20 turboon kannattas kokeilla, kun ei tunnu kestävän?
            Originally posted by penari View Post
            150€ tulpista? Ja kauankohan nuo kestää, viikon?

            E: briteistä näköjää sama tulppa 8€ kpl ja suomessa ~25€
            Oiskohan sulla säädöt hieman pielessä? Jos tulpat ei kestä..

            Itsellä nuo iw22 kestivät kesän verran hyvin sitä mitä nkg:t eivät.
            Eli kaupungissa kuumalla kesäilmalla kävi aavistuksen paksulla josain kohtaa ja kun ensimmäisen kerran antoi happea ngk:t lankesivat.
            Säätäjän suosituksesta densot niin ongelma poistui.

            Mitään käynnistä siirrä metri ja sammuta eivät nekään kestä..

            duke's garage:
            Suzuki R50
            E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
            M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
            S38 S54 S62

            instagram: _duuk

            Comment

            • MikeDry
              BTCF Member
              • May 2006
              • 6169
              • Helsinki

              Mites http://www.brisk.fi/
              Itse maksoin joskus aikoinaan 120-150€, mutta toimivat.
              Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
              Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

              Comment

              • Jamppa1983
                BTCF Member
                • Jan 2005
                • 739
                • Pirkanmaa

                Millaisia pakopesän ar arvoja porukalla ollut? Mulla on 0.64 ja tuntuu jäävän pieneksi, nousee pakopaineet jo 0.8bar paineella. 2.7 tilavuutta ja pitäs saada tehot jonnekkin 450-500hp:n väliin. Miten vaikuttas jos laittas 0.84, pääsiskö jo lähelle nuita lukuja? Vai mättääkö jokin muu.
                Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

                M3 e90 & "M3" e30 turbo

                Comment

                • Jasu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 2110
                  • Tampere / Isojoki

                  Originally posted by Jamppa1983 View Post
                  Millaisia pakopesän ar arvoja porukalla ollut? Mulla on 0.64 ja tuntuu jäävän pieneksi, nousee pakopaineet jo 0.8bar paineella. 2.7 tilavuutta ja pitäs saada tehot jonnekkin 450-500hp:n väliin. Miten vaikuttas jos laittas 0.84, pääsiskö jo lähelle nuita lukuja? Vai mättääkö jokin muu.
                  Mikähän ahdin?
                  Volvo S80 V8
                  Mercedes C250d
                  M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                  Comment

                  • penari
                    BTCF Member
                    • Nov 2004
                    • 596
                    • Vihanti

                    Originally posted by duuk View Post
                    Oiskohan sulla säädöt hieman pielessä? Jos tulpat ei kestä..

                    Itsellä nuo iw22 kestivät kesän verran hyvin sitä mitä nkg:t eivät.
                    Eli kaupungissa kuumalla kesäilmalla kävi aavistuksen paksulla josain kohtaa ja kun ensimmäisen kerran antoi happea ngk:t lankesivat.
                    Säätäjän suosituksesta densot niin ongelma poistui.

                    Mitään käynnistä siirrä metri ja sammuta eivät nekään kestä..

                    Eiköhän se oo tiedossa, että säädöt ei aivan kohdillaan oo, mut aika helpostihan nuo tulpat hajuaa jos ajaa "normaalisti. Reippaalla kaasujalalla nuo tulpat on kestäny. Ja autohan on menossa tossa kohta säätöön juurikin tuon takia. Pitääpä laittaa Densot tilaukseen.
                    Last edited by penari; 14-06-2013, 17:27.
                    F01 730d semivoll
                    e30 325 turbo m-tech2

                    Comment

                    • Jamppa1983
                      BTCF Member
                      • Jan 2005
                      • 739
                      • Pirkanmaa

                      Originally posted by Jasu View Post
                      Mikähän ahdin?
                      Garretti GT30.
                      Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

                      M3 e90 & "M3" e30 turbo

                      Comment

                      • Jasu
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2002
                        • 2110
                        • Tampere / Isojoki

                        Originally posted by Jamppa1983 View Post
                        Garretti GT30.
                        Vähän on pienehkö ahdin tuohon koneeseen. Isompi pesä kyllä parempi, mutta ei silläkään ihmeitä tehdä.
                        Volvo S80 V8
                        Mercedes C250d
                        M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                        Comment

                        • Jamppa1983
                          BTCF Member
                          • Jan 2005
                          • 739
                          • Pirkanmaa

                          Originally posted by Jasu View Post
                          Vähän on pienehkö ahdin tuohon koneeseen. Isompi pesä kyllä parempi, mutta ei silläkään ihmeitä tehdä.
                          Joo niin se on. Uutta ahdinta vaan tilalle. Vituttaa vaan aika paljon kun ostin kyseisen ahtimen oikein pro tason liikkeestä Suomesta. No pitää rueta vääntää asiaa hänen kans että eipä päästy lähellekkään tehoja mitä haettiin. Pitäs näköjään aina asiassa kun asiassa perehtyä hieman, ennen kun ostaa yhtään mitään. Vaikka sen takia kyseiset puljut on olemassa että sieltä voi ostaa tavaraa turvallisesti, eikä tarvi kantapään kautta oppia virheistä.
                          Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

                          M3 e90 & "M3" e30 turbo

                          Comment

                          • Jamppa1983
                            BTCF Member
                            • Jan 2005
                            • 739
                            • Pirkanmaa

                            Mihin pääsis GT35:lla? Se ilmeisesti kävisi "suoraan" paikoilleen. Ainoa muutis olisi imupuoli, mikä on helppo muuttaa. Siitäkin varmaan kannattaisi valita suurempi pakopesä.
                            Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

                            M3 e90 & "M3" e30 turbo

                            Comment

                            • Jasu
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2002
                              • 2110
                              • Tampere / Isojoki

                              Originally posted by Jamppa1983 View Post
                              Mihin pääsis GT35:lla? Se ilmeisesti kävisi "suoraan" paikoilleen. Ainoa muutis olisi imupuoli, mikä on helppo muuttaa. Siitäkin varmaan kannattaisi valita suurempi pakopesä.
                              Mikä malli kyseessä? Siivet?
                              Volvo S80 V8
                              Mercedes C250d
                              M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                              Comment

                              • Jamppa1983
                                BTCF Member
                                • Jan 2005
                                • 739
                                • Pirkanmaa

                                Nokan ajoitus, eli onko kaikki laittanut merkit kohdalleen vai säädettävällä pyörällä? Voisko mulla olla ongelma että nokan ajoitus pielessä ja siks lähtee pakopaine nousee? Eikös se nokka ja kampura tuu merkkien kohdille niin silloin sen pitäs olla ok?
                                Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

                                M3 e90 & "M3" e30 turbo

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎