.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 turbotus kysymyksiä & vastauksia
Collapse
X
-
Originally posted by penari View PostMinkälaisia tulppia m20 turboon kannattas kokeilla, kun ei tunnu kestävän?Originally posted by penari View Post150€ tulpista? Ja kauankohan nuo kestää, viikon?
E: briteistä näköjää sama tulppa 8€ kpl ja suomessa ~25€
Itsellä nuo iw22 kestivät kesän verran hyvin sitä mitä nkg:t eivät.
Eli kaupungissa kuumalla kesäilmalla kävi aavistuksen paksulla josain kohtaa ja kun ensimmäisen kerran antoi happea ngk:t lankesivat.
Säätäjän suosituksesta densot niin ongelma poistui.
Mitään käynnistä siirrä metri ja sammuta eivät nekään kestä..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Mites http://www.brisk.fi/
Itse maksoin joskus aikoinaan 120-150€, mutta toimivat.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Millaisia pakopesän ar arvoja porukalla ollut? Mulla on 0.64 ja tuntuu jäävän pieneksi, nousee pakopaineet jo 0.8bar paineella. 2.7 tilavuutta ja pitäs saada tehot jonnekkin 450-500hp:n väliin. Miten vaikuttas jos laittas 0.84, pääsiskö jo lähelle nuita lukuja? Vai mättääkö jokin muu.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa1983 View PostMillaisia pakopesän ar arvoja porukalla ollut? Mulla on 0.64 ja tuntuu jäävän pieneksi, nousee pakopaineet jo 0.8bar paineella. 2.7 tilavuutta ja pitäs saada tehot jonnekkin 450-500hp:n väliin. Miten vaikuttas jos laittas 0.84, pääsiskö jo lähelle nuita lukuja? Vai mättääkö jokin muu.
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostOiskohan sulla säädöt hieman pielessä? Jos tulpat ei kestä..
Itsellä nuo iw22 kestivät kesän verran hyvin sitä mitä nkg:t eivät.
Eli kaupungissa kuumalla kesäilmalla kävi aavistuksen paksulla josain kohtaa ja kun ensimmäisen kerran antoi happea ngk:t lankesivat.
Säätäjän suosituksesta densot niin ongelma poistui.
Mitään käynnistä siirrä metri ja sammuta eivät nekään kestä..
Eiköhän se oo tiedossa, että säädöt ei aivan kohdillaan oo, mut aika helpostihan nuo tulpat hajuaa jos ajaa "normaalisti. Reippaalla kaasujalalla nuo tulpat on kestäny. Ja autohan on menossa tossa kohta säätöön juurikin tuon takia. Pitääpä laittaa Densot tilaukseen.Last edited by penari; 14-06-2013, 17:27.F01 730d semivoll
e30 325 turbo m-tech2
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa1983 View PostGarretti GT30.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostVähän on pienehkö ahdin tuohon koneeseen. Isompi pesä kyllä parempi, mutta ei silläkään ihmeitä tehdä.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa1983 View PostMihin pääsis GT35:lla? Se ilmeisesti kävisi "suoraan" paikoilleen. Ainoa muutis olisi imupuoli, mikä on helppo muuttaa. Siitäkin varmaan kannattaisi valita suurempi pakopesä.
Comment
-
-
Nokan ajoitus, eli onko kaikki laittanut merkit kohdalleen vai säädettävällä pyörällä? Voisko mulla olla ongelma että nokan ajoitus pielessä ja siks lähtee pakopaine nousee? Eikös se nokka ja kampura tuu merkkien kohdille niin silloin sen pitäs olla ok?Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
Comment