Originally posted by JJT
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOn noissa pieniä softaeroja, mutta ei oo kyllyt tutkittua tuolta osalta e39 ecua :think Vauhtipyörällä voi olla osansa kyllä. Mulla ei vaan ikinää oo ollu kevyttä vauhtista, niin en osaa sanoa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Eikö tuota leijumista aiheuta kytkimen CDV, tämähän on ainakin E39:ssä, en tiedä miten E36:sessa, Zetoissa taas sitä ei ole.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostEikö tuota leijumista aiheuta kytkimen CDV, tämähän on ainakin E39:ssä, en tiedä miten E36:sessa, Zetoissa taas sitä ei ole.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Siis kierrosten päällejäänti kaasu ylhäällähän riippuu missä asennossa tyhjäkäynti eli IACV-venttiili on ja sitä pääsee säätämään ihan vapaasti jos säätelee boksia muutenkin. Vakiona IACV jätetään kierroksilla melko paljon auki jotta kierrokset laskevat hitaasti, tärkeää jotta päästöt jää noissakin tilanteissa pieniksi ennen fuelcuttia. IACV vaan kiinni kierroksille niin kierrokset tipahtavat nopeasti alas jos sitä haluaa.
Comment
-
-
Ei ole CDV:tä alkupään malleissa ollenkaan, esim itselläni. Ja ihan vaijerikaasu.
Leijuu silti satunnaisesti varsinkin kun tulee täyskaasulta 1 vaihteella kytkimelle ja vapaalle. Luulin että johtuu isommasta kaasuläpästä ja jotenkin sen jähmeästä toiminnasta, että se päästäisi pienellä viiveellä vielä huomattavan annoksen soppaa koneelle. Tuo IACV vaikuttaa realistiselta selitykseltä. Tuollainen terävämpi käytös olisi enemmän taas omaan mieleen muutenkin, täytyykin tarkastella aihetta.
Comment
-
-
Ei se oo mikään selitys, koska sen näkee ihan logeistakin. Riippuu moottorin kuormasta, kierrosluvusta ja kuinka nopeasti kaasuläpän sulkee, että pitääkö se IACV:tä kuinka kauan auki. Niistä kartoista näyttää olevan montaa eri versiota, mutta ihan tuosta vaan sen IACV:n käyttöä ei voi napsaista pois päältä, koska samat kartat vaikuttaa myös seoksen laihennukseen ja sytkän myöhäistykseen noissa tilanteissa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
1029 postausta
Tehkää uus haaveilutopikki2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment