Originally posted by Busch
View Post
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kiitoksia vastauksesta.Originally posted by Skarpa View PostMerkkiliikkeestä tai muualta orggisosia myyvästä kaupasta. Osa 10:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...nifold_system/
Comment
-
Ei sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?Originally posted by r1tzt0u View PostTää on ihan tämmönen budjetti luokan moottori eli ihan vakio männät kanget. Kansi on luonnollisesti tehty ja vakio nokista hiottu niin rajut kun sai. M3 läpät ja pakosarjat. Ap racing 184mm kytkin ja sillä kaverina 3.5kg teräsvauhtipyörä. Hestec mottorin ohjaus.
Ihan mielenkiinnosta.
Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.
Onko puristussuhde mitä luokkaa?
Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.
Nojoo. Lähinnä se oli ajatuksena, että jos olisi täyttöhitsattu palotiloj, että siten saatu vähän merkittävämpää muutosta.. mutta tuskin, kun sen verran suuri töinen homma on (ja kallis, jos ei mahdollisuutta itse toteuttaa).Jos kannesta laskettu niin ei se paljon kuitenkaan nosta purkkareitaLast edited by Juho_; 14-12-2016, 20:24.
Comment
-
Vakio männät ja veivit. Jos kannesta laskettu niin ei se paljon kuitenkaan nosta purkkareitaOriginally posted by Juho_ View PostEi sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?
Ihan mielenkiinnosta.
Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.
Onko puristussuhde mitä luokkaa?
Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Tämän tiedän tuosta kannesta...
Kansi on plaanattu seetirenkaisiin asti. Ja vanos lukittuna. Ja ajotukset oli sen imu 4.5mm ja pako 3.6mm. Mäntiin syvennetty koloja 2-3mm. Eli 4-5mm kolot.
Itselle tulee samanlainen kansi, mutta ei noin paljon plaanattu. Sen verran, että männistä otan millin syvemmäksi koloja. Nokat tehdään / hiotaan sen mukaan. Lähes samat kuin tuossa koneessa.
Imu 270 1mm pako 260 1mm. Eli 0.1mm välyksellä yli 300 asteiset. Nostoa molemmissa 11.7mm. Ajotusarvot 4.5 ja 3.6mm
Comment
-
Oonko niin Kädetön että en löytänyt Hollantia lähempää :think
Googlasin ja etsin, mutta paskat. En jaksanu enää ja tilasin tuolta.
Comment
-
puristussuhdetta en tarkkaa enää muista kun kohta pari vuotta aikaa siitä kun tuon koneen tein. 13.5kg oli puristuspaine. eli ei sitä ruttua liikaa ollut ja rajotin oli tosiaan jo 7400rpm. kyllä tossa aiemmin laittamassa tehokäyrä kuvassa kierrokset näkyy. ensimmäisen ruudun väli on 2000-3000rpm. helvetin huono kuva kyllä pahoittelen. 3000rpm kohdalla vääntöö oli 250nm.Originally posted by Juho_ View PostEi sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?
Ihan mielenkiinnosta.
Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.
Onko puristussuhde mitä luokkaa?
Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.
Nojoo. Lähinnä se oli ajatuksena, että jos olisi täyttöhitsattu palotiloj, että siten saatu vähän merkittävämpää muutosta.. mutta tuskin, kun sen verran suuri töinen homma on (ja kallis, jos ei mahdollisuutta itse toteuttaa).
Comment
-
Tuosta esmes. Ei toki löydy Schmiedmanniltakaan hyllystä ja toimutusajat tahtoo olla välillä pitkiä, joten Hollanti voi olla ihan hyvä vaihtoehto.Originally posted by Bemu Z3 View PostOonko niin Kädetön että en löytänyt Hollantia lähempää :think
Googlasin ja etsin, mutta paskat. En jaksanu enää ja tilasin tuolta.
https://www.offenga.nl/bmw-onderdele...atslang-e36-m3
Last edited by Skarpa; 14-12-2016, 21:25.
Comment
-
Vanos lukkoon? Jos meinasit kadulla ajella, niin kanttaa katella samalla lyhkäsempää perääkin. Jo noilla mun miedommilla nokilla alle 3k alue on täysin kuollut, jos vanos on perus asennossa. Tuli todettua tämä kun loggailin tuossa miten vanosta kannattaa ohjata. Melkeen samanlainen tehopiikki kuin turbokoneissa, kun alkaa vetämään sit tuon jälkeen. Eikait siinä muuten mitään, mutta esim. normaalisti töihinkin ajellessa ei vakio välityksellä nouse kierrokset yli tuon, niin melko mopo ajella rauhallisesti. Vanoksen kanssa vääntökäyrä on suht tasanen, vaikka alle 1500 uupuu vakion nähden (m50 imariaiheuttaa?).Originally posted by Bemu Z3 View PostTämän tiedän tuosta kannesta...
Kansi on plaanattu seetirenkaisiin asti. Ja vanos lukittuna. Ja ajotukset oli sen imu 4.5mm ja pako 3.6mm. Mäntiin syvennetty koloja 2-3mm. Eli 4-5mm kolot.
Itselle tulee samanlainen kansi, mutta ei noin paljon plaanattu. Sen verran, että männistä otan millin syvemmäksi koloja. Nokat tehdään / hiotaan sen mukaan. Lähes samat kuin tuossa koneessa.
Imu 270 1mm pako 260 1mm. Eli 0.1mm välyksellä yli 300 asteiset. Nostoa molemmissa 11.7mm. Ajotusarvot 4.5 ja 3.6mmLast edited by Pazi88; 14-12-2016, 21:48.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
perävälitys on 4.75. kyseessä on jäärata auto.Originally posted by Pazi88 View PostVanos lukkoon? Jos meinasit kadulla ajella, niin kanttaa katella samalla lyhkäsempää perääkin. Jo noilla mun miedommilla nokilla alle 3k alue on täysin kuollut, jos vanos on perus asennossa. Tuli todettua tämä kun loggailin tuossa miten vanosta kannattaa ohjata. Melkeen samanlainen tehopiikki kuin turbokoneissa, kun alkaa vetämään sit tuon jälkeen. Eikait siinä muuten mitään, mutta esim. normaalisti töihinkin ajellessa ei vakio välityksellä nouse kierrokset yli tuon, niin melko mopo ajella rauhallisesti. Vanoksen kanssa vääntökäyrä on suht tasanen, vaikka alle 1500 uupuu vakion nähden (m50 imariaiheuttaa?).
Comment
-
Tuolle välitykselle ja tuohon käyttöön on varmaan ollu oikein hyvä tehoalue.Originally posted by r1tzt0u View Postperävälitys on 4.75. kyseessä on jäärata auto.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Jos nokkien ajoitus on 4,5mm auki ykk:ssa niin vanoksella voi siitä enää myöhäistää ajoitusta tarvittaessa. Ja puristukset on se mikä auttaa alavääntöihin kireämmillä nokilla, jos puristuspaineet jää niin alas että palotapahtuma on surkean hidas ei alakierroksilla ole ketään kotona.Originally posted by Pazi88 View PostVanos lukkoon? Jos meinasit kadulla ajella, niin kanttaa katella samalla lyhkäsempää perääkin. Jo noilla mun miedommilla nokilla alle 3k alue on täysin kuollut, jos vanos on perus asennossa. Tuli todettua tämä kun loggailin tuossa miten vanosta kannattaa ohjata. Melkeen samanlainen tehopiikki kuin turbokoneissa, kun alkaa vetämään sit tuon jälkeen. Eikait siinä muuten mitään, mutta esim. normaalisti töihinkin ajellessa ei vakio välityksellä nouse kierrokset yli tuon, niin melko mopo ajella rauhallisesti. Vanoksen kanssa vääntökäyrä on suht tasanen, vaikka alle 1500 uupuu vakion nähden (m50 imariaiheuttaa?).
Comment
-
Ajoin pitkästä aikaa e36:lla jossa e39 b28 ecu, ja huomasin että kierrokset ei auton liikkuessa leiju yhtään vrt m52 normaalisti, onko tuossa jotain vikaa vai minne se ärsyttävä leijailu on hävinnyOriginally posted by Pazi88 View Post...mutta kuitenkin ettei kierrokset jää leijumaan kun vaihdetta vaihtaa.
Kevyt vp, muuten ihan vakiokunnossa.
Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
Comment