No jos ton modin kanssa kitkalevy kestää 130tkm, niin bensasäästöillä saa kunnostetun muuntimen ja vaihtotyön sillä rahalla ja uudet öljyt laatikkoon. ½L säästöllä laskettuna. Ja tolla modilla ainakin huomaa jos rupee luistaan, jolloin voi välttyä kalliilta remontilta jos koko laatikko on täynnä purua.
Mutta se voi olla että agressiivinen ajotyyli rikkoo lukkopinnan nopeammin modin kanssa. Onko ZF laatikoista hajonnut noita kitkapintoja. ZF19 service manuaalissa sanotaan että "turbiini lukittuu osittain" ~65-120km/h. Jos toi tosiaan tarkoittaa kitkapintalukitusta, niin luulisi että sellainen vasta pintaa kuluttaakin.
Mutta se voi olla että agressiivinen ajotyyli rikkoo lukkopinnan nopeammin modin kanssa. Onko ZF laatikoista hajonnut noita kitkapintoja. ZF19 service manuaalissa sanotaan että "turbiini lukittuu osittain" ~65-120km/h. Jos toi tosiaan tarkoittaa kitkapintalukitusta, niin luulisi että sellainen vasta pintaa kuluttaakin.
Comment