525iAT:lla samanlaista värinää vitosella 60-65 vauhdissa kun lukko on kiinni.
Olettaisin että kierrokset on liian matalat (n. 1200rpm) kun vitonen on niin pitkä ja kun luistoa ei ole. värinä on minusta normaalia autosta riippumatta jos kierroksia ei ole tarpeeksi.
Voi olla vähenee jos jos vaihtaa kumeja, ehkä ei. Jos nostaa kaasua niin värinä loppuu. Jos kiihdyttää vähän reippaammin niin että laatikko ei vaihdakaan 60:ssä vaan 65:ssä vitosen, niin ei värinää ole, tai jos joutuu ajeleen 60:ä niin laittaa sportin päälle jolloin laatikko ei käytä vitosta. Kulutus on todennäköisesti sama nelosella lukko kiinni kuin ilman modia isolla luistolla vitosella siinä 60:n nopeudessa ja vääntö on parempi. Itsellä kohta 10tkm ajettu modilla, ei havaittavia muutoksia turbiinin tai lukon käyttäytymisessä.
Olettaisin että kierrokset on liian matalat (n. 1200rpm) kun vitonen on niin pitkä ja kun luistoa ei ole. värinä on minusta normaalia autosta riippumatta jos kierroksia ei ole tarpeeksi.
Voi olla vähenee jos jos vaihtaa kumeja, ehkä ei. Jos nostaa kaasua niin värinä loppuu. Jos kiihdyttää vähän reippaammin niin että laatikko ei vaihdakaan 60:ssä vaan 65:ssä vitosen, niin ei värinää ole, tai jos joutuu ajeleen 60:ä niin laittaa sportin päälle jolloin laatikko ei käytä vitosta. Kulutus on todennäköisesti sama nelosella lukko kiinni kuin ilman modia isolla luistolla vitosella siinä 60:n nopeudessa ja vääntö on parempi. Itsellä kohta 10tkm ajettu modilla, ei havaittavia muutoksia turbiinin tai lukon käyttäytymisessä.
Comment