Tuosta E21 kannesta joka löytyy on teksti 1,6/2-1,8/2
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
Sarjassa hölmöjä kysymyksiä: Mistä kohdin M10 olisi tarkoitus nostaa ja mistä kohdin laittaa pukkiin kiinni?
Löytyy siis motonetin halvin norsu ja siihen sellainen tasapainotin-ketjuhässäkkä.
Moottoripukki on siis tällainen suunnilleen: http://www.motonet.fi/fi/tuote/80753...gnum-max-450kg
Asiasta toiseen, käyköhän tuo e21 1.8 (-78) kansi b18 kaasarikoneeseen, vm ehkä -86? En löytänyt googlella että minkälaiset männät on tuollaisessa e21:ssa.
Comment
-
-
ja moottoripukkiin tekee orggiskääntöputken tilalle putkesta ja latakasta sellaisen minkä kiinnittää moottorin korvallisen tilalle. putki samaa halkaisijaa kuin moottoripukin orggisputki.Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostSaahan tuon moottoripukin kiinni myös vaihelaatikon kiinnitys reikiin niin ei tarvi mitään alkaa virittelemään.Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Oman mottipukin kun väkästelin, niin tein sellasen notta tulee laatikon reikiin kiinni. Lohkon ja levyn väliin laitoin pitkät ja kapeat putket pitkillä pulteilla kiinni. Putket hitsasin levyyn kiinni. Levyn toisella puolella on sitten se paksu putki, josta koko höskä pyöri...
Mahtuu kasaamaan vauhtipyörän ja ainakin tollasen 2-levykykän lelut paikoilleen. Tykkään, vaikka itse teinkin
Comment
-
-
edit. tosiaa L-jetti m10b18.
pirssi rupes keskenkaiken nykimään tasakaasulla. Kaikilla kierroksilla jos vaa pitää tasaisena....
Täyskaasulla pelaa niinkuin pitää.
About vuosi sitten uusittu virranjakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot, tulpat ja säädetty venavälykset.
Nyt koitin varoiks uusia tulpat. Virranjakaja putsattu(oli kyll muutenki ok). jakajan roottorin ilmarako
aika ok(~0.50). Puola ok(ensiökäämin vastus 0.8ohm).
Syttyajotus aiemmin luokkaa korvakuulo. Nyt säädetty pienen häslingin jälkee. Ajotusmerkki
katsottu vauhtipyörän metallikuulasta ja siitä ~25astetta ~2900rpm.
Imuvuotojakaan ei tuntunut olevan...
Käynti ei niinkään heijaa vaan "rötää".
Ilmamäärä mittari tien päässä? jos kerran täyskaasulla menee muutenki valmiin kartan mukaan...?
Bensantuotonko voi sulkea vioista jos täyskaasu ok?
Ideoita!?!??
...kopsasin topikista tännekkinBMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment
-
-
Kolme pientä maajohtoo löysässä. Nyt toimii jotenkuten. Sammuu herkästi ku päästää kaasulta jalan, ja rötää ku painaa vaan vähä kaasua. Taitaa olla kaasarissa tukosta. Vai aiheuttaako jakajan alipainesäätimen viallisuus sammahtelua/ rötäämistä ku painaa kaasua? Saako niitä uusia?Ovi ei aukee jos se on lukossa..!
Comment
-
-
Ei niinkään kysymys, mutta tietoa muillekkin: Kun haeskeli tuossa aktiivisen ns. closed loop-tyhjäkäynnin asetuksia MS3:ssa M10:ppiin niin huomasin että vakio ruiskuimusarja ei virtaa tasaisesti joka sylinteriin tyhjäkäynnillä vakion tk-venttiilin lähdön kautta. Kolmonen ja kakkonen saa enemmän ilmaa kuin 1&4. Tämän totesin kun käyttelin pitkään ja hain hyvää tyhjäkäyntiä ja lopulta käynnin huononnuttua jatkuvasti, otin tulpat irti. tulos: 2&3 melkein valkoisia ja 1&4 mustia. Pottoaine re85 ja suihkutus sekä sytytys sekventaalisia. Eli imusarjan virtaus on ainut asia mikä saa 1&4 käymään tyhjäkäyntiä liian rikkaalla seoksella.
Koska ms3 niin sain homman haltuun sylinterikohtaisilla suutintrimmeillä.
Mutta tiedoksi nyt kuitenkin.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Morjens. Tulikohan oikeaan threadiin, kysymykseni koskee virranjakajaa ja sytytysboksia.
Eli kävin purkamassa '87 e30:stä virranjakajan+boksin, tarkoituksena sovittaa ne erääseen skandinavialaiseen 60-luvun takavetoautoon(merkkiä ei lie vaikea arvailla)
Sytytysboksin erotin auton(raadon) johtosarjasta ihan vaan piuhat katkaisemalla, että saan liittimen itselle.
No nyt olen koittanut googletella huonoin tuloksin, että mitä sen isomman liittimen napoihin tulee kytkeä, olisin kiitollinen "rautalangasta väännetystä" ohjeesta
Boksihan on Siemens 1 705 607 ja jos on merkitystä, niin auto oli m10 kaasutinkoneella
Comment
-
-
Originally posted by 1st View PostMorjens. Tulikohan oikeaan threadiin, kysymykseni koskee virranjakajaa ja sytytysboksia.
Eli kävin purkamassa '87 e30:stä virranjakajan+boksin, tarkoituksena sovittaa ne erääseen skandinavialaiseen 60-luvun takavetoautoon(merkkiä ei lie vaikea arvailla)
Sytytysboksin erotin auton(raadon) johtosarjasta ihan vaan piuhat katkaisemalla, että saan liittimen itselle.
No nyt olen koittanut googletella huonoin tuloksin, että mitä sen isomman liittimen napoihin tulee kytkeä, olisin kiitollinen "rautalangasta väännetystä" ohjeesta
Boksihan on Siemens 1 705 607 ja jos on merkitystä, niin auto oli m10 kaasutinkoneella2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment