Putkistot *yleinen keskustelu*
Collapse
X
-
Jossain kohtaa oli juttua siitä pakosarjan tukemisesta. Löysinpä yhden kuvan, jossa on oma toteutus. 7tkm takana ja vielä on ehjä. Tuossa on RST-latasta taivutettu panta tuon laipalle tulevan putken ympäri ja hitsattu se sitten siihen kiinni. Tukitanko löyty vaihteiston sisältä (vanha siirtäjätanko) ja kiinnityksen holkkina on männäntappi
Sen verran jämerä tuli, että tuosta voi nostaa koko patin ylös. Downpipe on sitten alapäästä vielä lattaraudasta askarrellun kovan kannakkeen kanssa kiinni kytkinkopassa. Sen verta elämistä on tapahtunut, että aiemmin tuon moottooriin tulevan kiinnikkeen alla oli prikat, mutta nyt se menee sinne suoraan kii ilman niitä. Ei oo pännissä mihinkään suuntaan.
r
Last edited by Juppe; 29-08-2019, 11:29.
Comment
-
Mr.Speed
Kysehän on fiiliksestä. Ei kaikkia kiinnosta mistä ne pörinät lähtee kunhan vaan mukavasti pörisee ja huulipielet on ylöspäin. Luulisin että suurin osa uusien GT autojen ostajista ei tiedä tekniikan päälle yhtään mitään, mutta elämyksiä pitäisi saada koko rahalla. Onhan tietotekniikan avulla huijattu ihmiskorvaa jo vuosikymmenien ajan käyttämällä esimerkiksi DSP-prosessoria. Sekin on LP-iivarien mielestä kamalaa äänen raiskausta.Originally posted by Remotion View PostEi ne telkkarin tapahtumat ole mitenkään sinun elämän tapahtumia vaikka vaihdatkin kanavaa. Ei siitä pornonäyttelijästä tule sinun vaimoa vaikka se netissä läähättäiskin. Eikä ne auton äänet siitä parane vaikka huijattua ääntä muuttaisikin. Äärimmäisen säälittävä settiä bemarilta ja se että aktiivisesti hyväksyy huijatuksi tulemisen tai uskoo siihen on vielä säälittävämpää. Mutta toki sopii tähän nykyajan ihmiseen joka uskoo ilmastovouhotukseen. I want to believe. Ja haluaa uskoa myös että 1.ihansama pannu laulaa vaikka eihän se laula yhtään. Säälittävää paskaa. 0/10 Tervetuloa realismiin!
Tästä ei dieselin mylviminen enää parane (ainakaan henkilöautoista) Pakoputkista parhain
https://www.youtube.com/watch?v=1a8FaQS76j4
Last edited by Guest; 30-08-2019, 17:43.
Comment
-
En tiedä miksi moni on kirjoittanut että noi keraaminen pinnoite alkanut hilseilee jonkun käytön jälkee..
Sit tohon muut vaihtoehto, jos haluut oikeasti hyvän lämpöeristeen, niin tälläistä http://www.mwsteel.eu/store/hitsatut...eet-p-145.html mut hinta on sitten toista luokkaaEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Supersprintin pakosarjaan laitoin tätä kun Marteliukselta sitä suositeltiin: https://martelius.com/yleisosat/mart...mm-pituus-125mE39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
Taidan nauhalla eristää. Pitää vielä lisäksi oem lämpölevyt asennella pakosarjan päälle.Originally posted by Wespa View PostSupersprintin pakosarjaan laitoin tätä kun Marteliukselta sitä suositeltiin: https://martelius.com/yleisosat/mart...mm-pituus-125m
Comment
-
Mä taas ajattelin jättää ne pois kun ovat M54:sessa niin ikävästi tiellä, jospa tuo nauha + E85 pitäisivät lämmöt sen verran vakiota matalampina katuajossa että ilmankin pärjäisi. :thinkOriginally posted by BMW525Xda View PostPitää vielä lisäksi oem lämpölevyt asennella pakosarjan päälle.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
Originally posted by MikeDry View PostEn tiedä miksi moni on kirjoittanut että noi keraaminen pinnoite alkanut hilseilee jonkun käytön jälkee..
Sit tohon muut vaihtoehto, jos haluut oikeasti hyvän lämpöeristeen, niin tälläistä http://www.mwsteel.eu/store/hitsatut...eet-p-145.html mut hinta on sitten toista luokkaa
F-ryhmän M3:sta hävisi kauden aikana keraaminen pinnoite.
Comment
-
Olisiko tässä ketjussa tietoa?
E82 120d joku ohjelma, kulkee huomattavasti paremmin kuin vakio.
Kuka tai missä näkisi onko bdf, egr ym. Turhat vielä käytössä tuossa ohjelmassa?
Himottaisi tilata tuohon rst putken mikä olisi ahtimelta perälle saakka ilman mitään saastelaitteita.
Vai pitääkö laittaa putki ja jos ei pelaa vietävä jonnekin ohjelmoitavaksi uudelleen?
Ja mikä paikka olisi hyvä?
Tekeekö mikään paikka ohjelmoiteja ja vielä penkissä hienosäätää niin kuin näränen vag-paskoja?
Comment
-
Mulla ei lähteny kesänaikana mihkää tuo martrliuksen black satin aine oli 409 rst putkenpäällä. Nauhoista tiedän sen verran että noi bilteman ja muut halppis nauhat haisee kuumana ihan hirveelle sisälle ja sitku hipaset niitä ni kutisee jokapaikka + mustat putket ruostuu hyvää kyytiä sielä nauhan alla.
Samaa ainetta saa myös spray pullossa toisesta firmasta.-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
Joskus tuli testattua tuota black satinia käyttöauton uuden ylikoko garrettin pakopesään, jonka vielä hiekkapuhalsin ennen pinnoitteen vetoa. Hienosti hävisi talven aikana pinnoitteet ja pesä oli aivan ruosteessa keväällä. Jää ainakin mulla kauppaan noi liemet..
Comment
-
Bilteman nauha on ihan paskaa. Se musta väri katoaa siinä kohtaa, kun pakosarja käy kerran lämpösenä. Mulla suli ne nauhat ihan paskaksi jo dynossa. Niistä tuli semmmosta lasimaista läpikuultavaa kivikovaa paskaa, joka mureni pois kun tökkäs sormella kylkeen. Se haju oli pienin murheista, kun tuote ei kertakaikkiaan sovi siihen käyttöön.Mulla ei lähteny kesänaikana mihkää tuo martrliuksen black satin aine oli 409 rst putkenpäällä. Nauhoista tiedän sen verran että noi bilteman ja muut halppis nauhat haisee kuumana ihan hirveelle sisälle ja sitku hipaset niitä ni kutisee jokapaikka + mustat putket ruostuu hyvää kyytiä sielä nauhan alla.
Tää on ihan normaalia, koska niissä on seassa lasia, ihan niin kuin lasivillassakin.sitku hipaset niitä ni kutisee jokapaikka
Pinnoitteen pysyminen riippuu varmaan paljon käytetystä materiaalista. Esimerkiksi mulla on tuolla pakosarja jossa alkupää on kiinasarjasta ja sen nätti kiiltävä rosteripinta on alkanut jo muuttua ruosteiseksi. Kun ne käväisee jonkin kerran punahehkuisena, niistä kai katoaa jotain, jonka jälkeen ne ei enää olekaan niin ruostumattomat. Tulenkestävää tarttis olla, että pysyy hyvänä. Sitten jos siinä metallissa tapahtuu jotain pelkistymistä, niin siitä ei oo enää pitkä matka pinnoitteen irtoamiseenkaan. Samalla tavalla sekin lähtee kuin maali, jos alla on ruostetta.Last edited by Juppe; 12-10-2019, 22:19.
Comment
Comment