Originally posted by pope_
View Post
Toinen ratkaisu jota suosittelen on alipainekellon ohjaama kaasuläppä..
Ohjataanko noita bypass venttiilejä alipaineella ja onko bypass venttiilin ollessa auki ahtopaineet ~0bar? Onko mitään hyötyä/haittaa ohjata se ilma takaisin ahtimen imupuolelle kuten joissain turbovehkeissä? Itselle tuossa tuli ainakin mieleen sellainen haitta että se ilma on jo kertaalleen lämmitetty.
Hukkaportteissa ja dumpeissa ilmeisesti on jousi joka säätää paineet, joten näillä ei ilmeisesti missään tilanteessa päästä siihen että ahdot olisivat ~0bar?
Lisääkö remmiahdin paljon bensankulutusta verrattuna turboon?
Hukkaportteissa ja dumpeissa ilmeisesti on jousi joka säätää paineet, joten näillä ei ilmeisesti missään tilanteessa päästä siihen että ahdot olisivat ~0bar?
Lisääkö remmiahdin paljon bensankulutusta verrattuna turboon?
Comment