Originally posted by Tomppa80
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
-
-
Originally posted by smpovers View Post-98 MB Vito. Onko ajonestoa vai ei?
Papparaisen varaosa-autosta avaimet hukassa ja ei starttaa virtalukon pohjasta kiertämällä. Virrat kyllä tulee.
(Jos viesti rikkoo sääntöjä niin poistakaa)Sotkamo Connection
Comment
-
-
Originally posted by Hebbu ///M3 View PostLukeeko siinä kilometrinäytössä stArt tai ErrOr
E: Edit. Auto olikin vuosimallia 96. Ei ollut ajonestoa. Olikin paljon yksinkertaisempi "vika" kun ei startannutLast edited by smpovers; 17-12-2014, 23:59.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostOnkos ketään, joka kasailis tilauksesta lukkoperiä halutulla välyksellä haluttuihin kuoriin? Pitäis saada typ. 188 E30 kuorissa 3,15 tai 2,93 välityksellä. Nimimerkki H4CK:lta joskus ostin mittatilausperän, mut se ei taida enää tehä sen tyyppistä kauppaa.
Miten noin pitkällä välityksellä oleva murikka? Oliko sulla projektin laatikko suoralla vitosella?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostSärkikoski?
Miten noin pitkällä välityksellä oleva murikka? Oliko sulla projektin laatikko suoralla vitosella?
Comment
-
-
2.93 on oikeen hyvä e30:iin, jos on suora vitonen. En kyllä ainakaan lyhyempää laittais, ellei kyseessä olisi puhtaasti rata-auto tms. räppäilyyn tarkoitettu.
2.93 välityksen kanssa tulee ongelmaksi vaan se lukkoyksikkö, joka on eri kuin pidemmissä välityksissä. Ei ihan helppo löytää, mutta vinkkinä kannattaa katsella ebyastä typ188 lukkoyksiköitä, kun siellä on myynnissä paljon e30/e28 ETA mallien lukkoperiä/yksiköitä, joissa soppeli välitys.
Ja plajolla meinaan, että siellä yleensäkkäin sillon tällöin tulee niitä myyntiin. Suomi-saksa-englanti akselilla ei ole yhtään sattunu mun silmään.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post2.93 on oikeen hyvä e30:iin, jos on suora vitonen. En kyllä ainakaan lyhyempää laittais, ellei kyseessä olisi puhtaasti rata-auto tms. räppäilyyn tarkoitettu.
2.93 välityksen kanssa tulee ongelmaksi vaan se lukkoyksikkö, joka on eri kuin pidemmissä välityksissä. Ei ihan helppo löytää, mutta vinkkinä kannattaa katsella ebyastä typ188 lukkoyksiköitä, kun siellä on myynnissä paljon e30/e28 ETA mallien lukkoperiä/yksiköitä, joissa soppeli välitys.
Ja plajolla meinaan, että siellä yleensäkkäin sillon tällöin tulee niitä myyntiin. Suomi-saksa-englanti akselilla ei ole yhtään sattunu mun silmään.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostMut E36 ja E46 peristähän kai käy välitys E30 kuoriin? 2,93 on muistaakseni 328:n vakiovälitys, joten luulis niitä joskus liikkuvanLast edited by Pazi88; 22-12-2014, 21:19.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Just eilen katselin Saksan ebay:stä yhtä TYP-188 lukkoperää 2,65-välityksellä. Vai meneekö jo liian harvaksi
Z3M:ssä on vakiona 3,15-välitys, samoin E30 M3 Sport Evossa.
EDIT: tässä se 2,65: http://www.ebay.de/itm/BMw-e34-e30-e...item3cee023750.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostJust eilen katselin Saksan ebay:stä yhtä TYP-188 lukkoperää 2,65-välityksellä. Vai meneekö jo liian harvaksi
Z3M:ssä on vakiona 3,15-välitys, samoin E30 M3 Sport Evossa.
EDIT: tässä se 2,65: http://www.ebay.de/itm/BMw-e34-e30-e...item3cee023750
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post2.93 on oikeen hyvä e30:iin, jos on suora vitonen. En kyllä ainakaan lyhyempää laittais, ellei kyseessä olisi puhtaasti rata-auto tms. räppäilyyn tarkoitettu.
Jos Skarpa laittaa omaan autoonsa B28:n vaparina, ei tuon 3,15:n pitäisi olla ollenkaan paha. Mutta kun nälkä kasvaa syödessä ja myöhemmin värkki ahdetaan, niin sitten tommonen 2,65 olis jo valmiiksi.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Tuota 2,65 perää justiin kattelin itsekin. Suunnitelmissa on M52B30 kone ja auto on tarkotus rakentaa enempi mukavaan matkan taittamiseen kuin rataräppäilyyn, joten ei välttämättä olis pöljempi perä ja valmiiksi oikeissa kuorissa. Pitänee hieroa kauppoja. Pari 2,93 E36 lukkoperääkin näyttää olevan myynnissä, mutta niissä on tietty kuorienvaihtovaiva.
Comment
-
-
Sulla on nyt ollu katselun alla välitykset 3,15-2,65. Aika laaja skaala.
Mä ratkaisin ton perän arpomisen sillä että mikä on about hyväksyttävä kierrosluku vaikka satasen vauhdissa ja hommasin välityksen sen mukaan. Omalla kohdalla se on 3,46. Varalla on 3,64 ja 3,23 jos ei miellytäkään syystä X.
Välityksissä laatikko sen ratkaisee miten hyvin kone pysyy alueella kun vetää. Ei oo ihan niinkään yksioikoista että "tiuhempi murikka-> kiihtyy paremmin".Last edited by petrolhead; 22-12-2014, 22:22.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment