Originally posted by V W
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko tuommonen Nardi Personal typ nd2 ratti kovinkin harvinainen kun en oikein vastaavia mistään esim myynnissä löydä? Tuommonen tuossa joutavana ja mietin säilytänkö vai laitanko kiertoon.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Voi olla tyhmäkin kysymys, miten kannattaa merkata kun itse vaihtelee suodattimia ym. pikkuosaa kuten tulpat?
Eli sigun autossa ei muutenkaan huoltokirjan viimeisiltä sivuilta löydy kuin merkinnät ja leimat öljynvaihdoista. Toki mukana on kuitteja mm. kytkimen vaihdosta ja takakanteen on kirjoiteltu päivämääriä jabkm-lukemia esim tukivarsien vaihdoista.
Eli, kun en tiedä mitä on tehty, milloin, ja onko edes tehty, niin noita pienempiä huoltokohteita ajattelin nyt tehdä itse varmuuden vuoksi. En autoa ole myymässä pitkään aikaan kyllä muutenkaan, niin kaipa se riittää, että itse jatkaa samaa listaa ja pitää kuitit tallessa ostetuista osista. Huoltovalon varmaan voi nollata samalla kun vaihdattaa öljyt.
Edit: Tietysti on tarkoitus tehdä/teettää muutkin huolto-ohjelman mukaiset kohteet kuntoon. Mutta ajattelin sitä, että 17-vuotiaan auton kohdalla ehkä merkkaa enemmän kunto ja muuten keinot osoittaa se, että itse on sitä ylläpitänyt kunnolla, kuin se, että huoltokirjaan on leimattu kaikki edelleen. Taitaa olla mielipidekysymys, ei se minuakaan estänyt ostamasta.Last edited by lj123; 26-04-2016, 20:15.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostVoi olla tyhmäkin kysymys, miten kannattaa merkata kun itse vaihtelee suodattimia ym. pikkuosaa kuten tulpat?
Eli sigun autossa ei muutenkaan huoltokirjan viimeisiltä sivuilta löydy kuin merkinnät ja leimat öljynvaihdoista. Toki mukana on kuitteja mm. kytkimen vaihdosta ja takakanteen on kirjoiteltu päivämääriä jabkm-lukemia esim tukivarsien vaihdoista.
Eli, kun en tiedä mitä on tehty, milloin, ja onko edes tehty, niin noita pienempiä huoltokohteita ajattelin nyt tehdä itse varmuuden vuoksi. En autoa ole myymässä pitkään aikaan kyllä muutenkaan, niin kaipa se riittää, että itse jatkaa samaa listaa ja pitää kuitit tallessa ostetuista osista. Huoltovalon varmaan voi nollata samalla kun vaihdattaa öljyt.
Edit: Tietysti on tarkoitus tehdä/teettää muutkin huolto-ohjelman mukaiset kohteet kuntoon. Mutta ajattelin sitä, että 17-vuotiaan auton kohdalla ehkä merkkaa enemmän kunto ja muuten keinot osoittaa se, että itse on sitä ylläpitänyt kunnolla, kuin se, että huoltokirjaan on leimattu kaikki edelleen. Taitaa olla mielipidekysymys, ei se minuakaan estänyt ostamasta.
Comment
-
Comment