Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by bemu2000 View Posthttp://www.nettiauto.com/honda/accord/6729315
Tollanen, mutta vaan 2,4 koneella. 290tkm ajettu. Kone käy kuin sveitsiläinen kello ja vaihteisto pelaa hienosti. Emäntä sanoo että 530d F11 tuntuu laiskemmalta kuin Honda
Yritäppä laittaa E39, tai vaikka E61:n konttiin renkaat tollain kuin tuossa ilmoituksessa...
Comment
-
-
BMW-Mies
Itelläkin olisi auton vaihto ajankohtainen. En vain millään haluais luopua vanhasta 190tkm ajetusta rakkaasta E91:stä. Muistan ku kävin koeajamassa silloin 5vuotta sitten, e91 ja se tuntu heti siltä että tämä on minun auto.
Nyt tietysti kävin kokeilemassa uutta 300sarjaa, mutta pakko tunnustaa, että samaa tunnetta ei tullut, jopa Audi tuntu paremmalta.
Olen jotenki tullut BMW-mieheksi, joten se audin laittaminen ei myöskään tunnu "oikealta". MB perheessä kasvaneena olen vahvasti sitä mieltä, että auton pitää olla takavetonen, ei missään nimessä etuvetonen. No onko se niin, että quatroaudi on silti pohjimmiltaa etuveto. A4 nelonen on oikeasti aliohjaava ja siitä ei saa edes luistonestoa pois, niin ku BMW:ä. Onko BMW viimeinen vanhanliiton automiehen peli, jota voi ohjastaa tarvittaessa ilman tietokoneen apuja.
Tässä tätä ketjua lukiessa olen samanlainen kuin monet täällä, eli en voi laittaa mitään vitunriisikuppia, vaikka se olisikin taloudellisesti järkivalinta. No mulle tämä auton valinta on psykolokista mielen tutkintaa, eli ei ole helppoa olla kyöhähkö BMW-Mies? otan osaa toverit.
Comment
-
-
Originally posted by Mrjussi View PostItelläkin olisi auton vaihto ajankohtainen. En vain millään haluais luopua vanhasta 190tkm ajetusta rakkaasta E91:stä. Muistan ku kävin koeajamassa silloin 5vuotta sitten, e91 ja se tuntu heti siltä että tämä on minun auto.
Nyt tietysti kävin kokeilemassa uutta 300sarjaa, mutta pakko tunnustaa, että samaa tunnetta ei tullut, jopa Audi tuntu paremmalta.
Olen jotenki tullut BMW-mieheksi, joten se audin laittaminen ei myöskään tunnu "oikealta". MB perheessä kasvaneena olen vahvasti sitä mieltä, että auton pitää olla takavetonen, ei missään nimessä etuvetonen. No onko se niin, että quatroaudi on silti pohjimmiltaa etuveto. A4 nelonen on oikeasti aliohjaava ja siitä ei saa edes luistonestoa pois, niin ku BMW:ä. Onko BMW viimeinen vanhanliiton automiehen peli, jota voi ohjastaa tarvittaessa ilman tietokoneen apuja.
Tässä tätä ketjua lukiessa olen samanlainen kuin monet täällä, eli en voi laittaa mitään vitunriisikuppia, vaikka se olisikin taloudellisesti järkivalinta. No mulle tämä auton valinta on psykolokista mielen tutkintaa, eli ei ole helppoa olla kyöhähkö BMW-Mies? otan osaa toverit.
On kyllä jäätävän kokoinen takapaksi hondassa. Taitaa olla isompi kuin väyrysen farkussa, tai sitten hondassa on pienet renkaat. Väyryseen sai 200x120cm runkopatjasängyn tungettua, kun kaatoi takapenkit.MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-
-
Originally posted by Ovaali View PostTohtiiko kysyä että veteleekö siinä teidän accordissa rattia jos kaupunkivauhdissa kiihdyttää oikein reippaasti? Siis niin että ratista saa pitää ihan reilusti kiinni. Pari firman vaihturia ainaki tuota tehnyt ja mietin vaan että onko yleistäkin. Kiinnostas tommonen accordi vaihtaa jossain vaiheessa :think
Ei vetele. Muuten aika löysä ajettava jo noilla kilsoilla. Tekisi mieli heittää joku 40/40 alustasarja iskareineen, niin muuttuisi varmaa aika totaalisesti. Renkaat on 205/55-16 ja ne on vieläpä melkeen loppu. Uusilla renkailla paranee varmaan ajettavuus kaikin puolin. 16" orkkis aluvanteet tajuttoman kevyet.
Comment
-
-
Kuume käy suhteellisen kovana. Nyt kun on BMW:n nykymallisto käyty aikalailla läpi (2x F31, 1x F10, 1x X1, 1x F34) olisi aika repäistä ja saada alle F01. Järkeähän asiassa ei sinänsä ole, mutta työkaluna taksissa varmasti mukava peli. Kriteereinä millä nyt on haettu:
-VM 11
- alle 80 tkm
- Pitää löytyä HUD, imuovet, Professional hifi, M-sport paketti
Saksastahan tuon joutuisin hakemaan, nämä kaksi ollut nyt ykkösvaihtoehtoina:
Pitäisi vaan saada tuo F31 alta pois. Vaihtotarjouksia kyllä on tullut useita ja onhan tuossa tullut pari kertaa jo ajeltua parisataa kilsaa hurua ja käytyä autoa näyttämässäkin. Jäi harmittamaan jälkeenpäin kun hylkäsin yhden käteistarjouksen (500€ näkemysero lopulta hinnassa). Noh hinnan ja kohteen pitäisi kyllä olla kohdallaan, ja tuskin tuosta nelivedostakaan tähän vuoden aikaan haittaa on.
Niin ja se auto: http://www.nettiauto.com/bmw/320/6722016 Kanervan kautta tosiaan onnistuu rahoitus ja vaihtokin tarvittaessa.
Comment
-
-
Originally posted by Mrjussi View PostMB perheessä kasvaneena olen vahvasti sitä mieltä, että auton pitää olla takavetonen, ei missään nimessä etuvetonen. No onko se niin, että quatroaudi on silti pohjimmiltaa etuveto. A4 nelonen on oikeasti aliohjaava ja siitä ei saa edes luistonestoa pois, niin ku BMW:ä.
ja neliveto toimii pitkittäiskoneisissa Torsenilla (=A4 ja isommat) joka on vähintään yhtä hyvä kun xDrive. Muutaman talven olen manuaalivaihteisella dieselillä & Torsenilla varustettuna ajanut (mm. A4 -08 ja -05) ja auto on liukkaalla luistonesto pois kytkettynä todella tasapainoinen ja kaasulla voi ohjata todella hyvin... xDrivet on taas olleet aina automaattina joten niitä ei oikein voi verrata manuaalivaihteisiin kun se tarkka tuntuma kaasusta puuttuu. Sama ongelma on Audeissakin automaattina...
Mistä mallista ei muka saa luistoinestoa pois kytkettyä? Ainakin B7 ja B8 malleista saa, B9:stä en tiedä.
Ps. Vannoutunut Bemarimies, talveksi vois sairastua Autismiin ;-)M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Sievälä View PostKuume käy suhteellisen kovana. Nyt kun on BMW:n nykymallisto käyty aikalailla läpi (2x F31, 1x F10, 1x X1, 1x F34) olisi aika repäistä ja saada alle F01. Järkeähän asiassa ei sinänsä ole, mutta työkaluna taksissa varmasti mukava peli. Kriteereinä millä nyt on haettu:
-VM 11
- alle 80 tkm
- Pitää löytyä HUD, imuovet, Professional hifi, M-sport paketti
Saksastahan tuon joutuisin hakemaan, nämä kaksi ollut nyt ykkösvaihtoehtoina:
Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostYritäppä laittaa E39, tai vaikka E61:n konttiin renkaat tollain kuin tuossa ilmoituksessa...
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOishan tuo aika tyylikäs peli, mutta mitenhän luotettavuus? Aika monessa ilmoituksessa mainitaan vaihtokone.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6736855
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOishan tuo aika tyylikäs peli, mutta mitenhän luotettavuus? Aika monessa ilmoituksessa mainitaan vaihtokone.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6736855
Comment
-
-
Olisi tiedossa isä paadren tutulla 150tkm ajettu E30 316. Auto on suht siistissä kunnossa, kunnon siivouksella ja puunamisella saisi varsin näyttävän pelin.
Näkyvää ruostetta en löytänyt, maalipinta suht ok.
Ainoa miinus on kuskinpenkki, se on repaleina.
Tekniikka on 100% tikissä.
En ole yhtään perehtynyt näitten hintoihin, mutta mitä tuollaisesta kannattaisi maksaa ja mitä fiksattuna voisi pyytää?Audi R8 V8
BMW G12 740Le M-Sport
Comment
-
-
Taitaa saapin bensakoneissa olla kaksi vaivaa. Toinen on tasapainoakselin ketju, joka venyessään puhkaisee lohkosta öljykanavan ja toinen vesipumppu, joka vuotaessaan päästelee jäähdytinnesteet öljyjen sekaan. Molemmat vaivat saattavat varmaan johtaa koneen vaihtoon... Tasapainoakseliongelmasta pääsee eroon poistamalla ketjun.
Comment
-
Comment