Olin tässä taannoin vierailemassa yhdellä autokorjaamolla turussa joka on erikoistunut BMW merkin autoihin. Siellä oli korjaamon omistajan autoja säilössä ja yhden pressun alta paljastui E21 Alpina. En sen enempää kysellyt oliko replica vai aito kun kaverilla oli sen verran töitä sillä hetkellä. Vieressä oli E21 323 myöskin.
Olin tässä taannoin vierailemassa yhdellä autokorjaamolla turussa joka on erikoistunut BMW merkin autoihin. Siellä oli korjaamon omistajan autoja säilössä ja yhden pressun alta paljastui E21 Alpina. En sen enempää kysellyt oliko replica vai aito kun kaverilla oli sen verran töitä sillä hetkellä. Vieressä oli E21 323 myöskin.
Mikähän korjaamo tämä oli?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Vieläkös suomessa on yksi E12 korinen Alpina B7? Mitään tietoa nykytilasta?
Muistaakseni ylistarossa on joko e12 tai e28 kopan alpina. Oli jokunen vuosi sitten nettiautossakin, mutta ei kai mennyt kaupan. Hintakaan ei ollut paha, mutta taitaa kuntokin olla sen mukainen. Kyseisen yksilön myyjän veljellä on muuten m3 evo moottori uusiksi rakennettuna, ihan vain siksi jos joskus tarvitsee
Tuli tuossa vielä mieleen että cabriota kunnostessani ostin kokonaisen airbag sarjan e30 kaikkine osineen. Myyjä kertoi sen olevan peräisin e30 m3 cabriosta....kuka hullu semmosesta purkaa järjestelmän pois
Minä purin, aivan saatanan susiruma kokoonpano ja varsinainen vikapesäke.
Siitä vaan soittelemaan Saloon ja kauppaamaan orkkis Finnjet ruoria uudelle omistajalle, tuskinpa löytyy kiinnostusta.
M3 cabrioon tuo susiruma kötöstys on pitänyt ihan erikseen tilata, voi sitä tyylitajun juhlaa kun nahkahousu on optioita ruksinut.
Olin tässä taannoin vierailemassa yhdellä autokorjaamolla turussa joka on erikoistunut BMW merkin autoihin. Siellä oli korjaamon omistajan autoja säilössä ja yhden pressun alta paljastui E21 Alpina. En sen enempää kysellyt oliko replica vai aito kun kaverilla oli sen verran töitä sillä hetkellä. Vieressä oli E21 323 myöskin.
Jaa sitä on piispanristillä käyty. Tietääkseni alpina on aito mutta räpelletty aika pahasti edellisen omistajan toimesta ja 323 on pahasti ruostunut.
Siellä ne nosturilla päällekkäin vissiin odottaa parempia päiviä.
Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus www.mh-motor.fi0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Muistaakseni ylistarossa on joko e12 tai e28 kopan alpina. Oli jokunen vuosi sitten nettiautossakin, mutta ei kai mennyt kaupan. Hintakaan ei ollut paha, mutta taitaa kuntokin olla sen mukainen. Kyseisen yksilön myyjän veljellä on muuten m3 evo moottori uusiksi rakennettuna, ihan vain siksi jos joskus tarvitsee
E28 Alpina on ja väriltään vihreä BBS RS alla oli kun olen auton viimeksi liikenteessä nähnyt luokkaa vuonna 2007-2008. Eikä se auto mikään romu ole.
Minä purin, aivan saatanan susiruma kokoonpano ja varsinainen vikapesäke.
Siitä vaan soittelemaan Saloon ja kauppaamaan orkkis Finnjet ruoria uudelle omistajalle, tuskinpa löytyy kiinnostusta.
M3 cabrioon tuo susiruma kötöstys on pitänyt ihan erikseen tilata, voi sitä tyylitajun juhlaa kun nahkahousu on optioita ruksinut.
Sinne meni koko pakettina avoni mukana. Eikä ollut tarkoitus ihan noin tunteisiin mennä Itse tosin arvostaisin tuollaisen ultraharvinaisen auton kohdalla täydellistä alkuperäisyyttä ja että kaikki varusteet löytyvät yhä mitä tehtaan varustelistassa on ollut. Mutta se on minun mielipide ja samaa mieltä olen ettei se kovin esteettinen valinta ratiksi ole
Comment