Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Törmäsin omistajaan kerran, kun oli tutkimassa yksilön kattoluukkua. Kyselin luopumisesta; ilmoitti ykskantaan mieluummin vievänsä paaliin kuin antavansa kenellekään kunnostettavaksi.
Toiset vaan ei kestä ajatusta et joku vieras polkee omaa ex:ää. Tuo jos mikä on suomalaista melankoliaa...
Sitähän mä meinasinkin että varmasti reilusti valuuttaa olisi vaihtanut omistajaa. Pöh eksää selvää Suomen Satakuntaa ymmärrä
Toki asia on niin, ettei pelkistä papereista mahdottomia kannata maksaa. Tuo kori on aika surullisessa kunnossa jo, sisusta todella kulahtanut ja tekniikasta ei mitään tietoa. No, on siinä yksiosaiset Hartget alla, ihme, ettei kukaan ole varastanut alta...
Toiset vaan ei kestä ajatusta et joku vieras polkee omaa ex:ää. Tuo jos mikä on suomalaista melankoliaa...
Niinpä. Surullista.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
^Lähes täydellinen metsälatoauto. Ukot autoon istumaan, kaksi eteen, loput taakse, hanskalokeroon pientä rekvisiittaa kuten vanha Vauhdin Maailma, apukuskin penkin alle kosken antin korvalääke joka tasataan neljään pekkaan ja annetaan vaikuttaa... musiikista huolehtii tämä
"Black seats combined with seat and backrest centres in Forest Green with chequered Yellow/Black stitching - this exclusive interior design reminiscent of the legendary B7 S Turbo Coupe upholstery from 1982"
Jep. Kaveri kertoi jo vuosia sitten ihmetelleensä miten diesel raksuttaa vaikka äänilähde voi olla vain jeesuscoupe... No, olihan se se.
Tuo ei ollut siihen aikaan mitenkään ihmeellistä. Mieleen tulee päällepäin hieno kirkkaanpunainen MB "Dallas" SL mikä piti kauheaa nakutusta ja päästi mustaa savua. Oli ilmeisesti tehty lyhennetylle ambulanssin alustalle.
Itsekin meinasin ostaa 633 CSi korinvaihdon Pitäjämäen Veholta joskus noin vuonna 2000. Ei vaan kauppias vissiin tiennyt sen olevan korinvaihto niin ei päästy edes tinkimään kunnolla hinnasta kun trokasivat sen kai siltä istumalta jollein jobbarille heti kun otin asian esille. Kyllä siinä oli kutonen keulalla mutta otteessa ei kai ollut prosentteja joten heti ei rakennetuksi huomannut. Musta mustalla sisustuksella oli ja kunnoltaan aika huono.
Ookke. Mä olen varmaan sitten sulkenut korvani kaikelta pahalta, vaikka yhtä sun toista sepelimyllyksi luokiteltavaa moottorin kuolinkorinaa on tullut kuunneltua
Ei kai tuo E24coupe dieselinä ainoastaan suomipeli ole, pikku googlauksella niitä näytti olevan mm. sakemannien ebayssakin myynnissä. Ranskalaisilla jopa useampi.
Ehtikö kukaan tekemään aikanaan suomessa E30 M3 korinvaihtoa 324TD mallista :think ?
Tuota en tiedä, mutta kaverilla oli m3 korinvaihto, jossa kanta-autona 316 -83. Rakensi sen itse ja ajeli sillä muutaman vuoden ja möi osina eteenpäin.
kori meni kilpa-auto aihioksi. m3 moottori päätyi jo korinvaihtovaiheessa toiselle kaverille kilpamoottoriaihioksi...
Tuo ei ollut siihen aikaan mitenkään ihmeellistä. Mieleen tulee päällepäin hieno kirkkaanpunainen MB "Dallas" SL mikä piti kauheaa nakutusta ja päästi mustaa savua. Oli ilmeisesti tehty lyhennetylle ambulanssin alustalle.
Itsekin meinasin ostaa 633 CSi korinvaihdon Pitäjämäen Veholta joskus noin vuonna 2000. Ei vaan kauppias vissiin tiennyt sen olevan korinvaihto niin ei päästy edes tinkimään kunnolla hinnasta kun trokasivat sen kai siltä istumalta jollein jobbarille heti kun otin asian esille. Kyllä siinä oli kutonen keulalla mutta otteessa ei kai ollut prosentteja joten heti ei rakennetuksi huomannut. Musta mustalla sisustuksella oli ja kunnoltaan aika huono.
Laki olikin ollut lepsumpi joskus aiemmin ja tekniikan tai korinvaihtojen suhteen prosentit sulivat muutamassa vuodessa. Kaverilla on pystylamppu coupemese, joka oli tehty ensin korinvaihtona 200bensa nelioviseen ja kun prosentit nollautui, niin vaihtoi koneen vielä luovuttaja coupesta. auto on edelleen kilvissä.
Laki olikin ollut lepsumpi joskus aiemmin ja tekniikan tai korinvaihtojen suhteen prosentit sulivat muutamassa vuodessa. Kaverilla on pystylamppu coupemese, joka oli tehty ensin korinvaihtona 200bensa nelioviseen ja kun prosentit nollautui, niin vaihtoi koneen vielä luovuttaja coupesta. auto on edelleen kilvissä.
Juuri tuon takia maassa on mm. muistaakseni -67 911 papereilla oleva -89-94 964 joka nyt vaan sattuu olemaan useammassa erässä Suomessa kasattu ja jossa -67:aa on vaan koriin katsastuskonttorilla lyödyt numerot.
Laki olikin ollut lepsumpi joskus aiemmin ja tekniikan tai korinvaihtojen suhteen prosentit sulivat muutamassa vuodessa. Kaverilla on pystylamppu coupemese, joka oli tehty ensin korinvaihtona 200bensa nelioviseen ja kun prosentit nollautui, niin vaihtoi koneen vielä luovuttaja coupesta. auto on edelleen kilvissä.
Tämähän se lakimuutokseen vissiin ajoi kun näitä alettiin tehtailla enemmänkin verojen välttämiseksi.
Comment