Juu eipä ne nuo "turbovikaiset" mennykkään tuohon kympin budjettiin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa III
Collapse
X
-
Auton vaihto pyörinyt mielessä ja vastoin kaikkia periaatteitani joudun tunnustautumaan ihmisjätteeksi ja tekemään luultavasti piikkiä autoa varten.
farkku on must, ja ajatukset ovat pyörineet E91 320DA, C mersu vm 04-->, ranskattaria ja muista baskerimaan helmiä saisi edullisesti mutta en tiedä kestääkö mielenterveys.
onko noissa alkupään E91 320DA (kyllä auton täytyy olla automaatti) mitään lastenvaivoja mitä kannattaisi ottaa huomioon? särkyvät laatikot? ahtimet tms?
vai olisko parempi downgreidata ja hankkia E46 320DA, hinnoissa ei niin merkittävää eroa ole.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostAuton vaihto pyörinyt mielessä ja vastoin kaikkia periaatteitani joudun tunnustautumaan ihmisjätteeksi ja tekemään luultavasti piikkiä autoa varten.
farkku on must, ja ajatukset ovat pyörineet E91 320DA, C mersu vm 04-->, ranskattaria ja muista baskerimaan helmiä saisi edullisesti mutta en tiedä kestääkö mielenterveys.
onko noissa alkupään E91 320DA (kyllä auton täytyy olla automaatti) mitään lastenvaivoja mitä kannattaisi ottaa huomioon? särkyvät laatikot? ahtimet tms?
vai olisko parempi downgreidata ja hankkia E46 320DA, hinnoissa ei niin merkittävää eroa ole.
Itsellä jostain syystä herännyt kiinnostus tuollaista kohtaan ja varsinkin, kun löytäisi sen 2.2l dieselin sillä autoon kuuluvalla kaasunestejousituksella ja exclusive -paketilla. :think
vm: -08 ja uudempi kannattaisi käydä testaamassa, jos siihen tulee mahdollisuus?ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostAuton vaihto pyörinyt mielessä ja vastoin kaikkia periaatteitani joudun tunnustautumaan ihmisjätteeksi ja tekemään luultavasti piikkiä autoa varten.
farkku on must, ja ajatukset ovat pyörineet E91 320DA, C mersu vm 04-->, ranskattaria ja muista baskerimaan helmiä saisi edullisesti mutta en tiedä kestääkö mielenterveys.
onko noissa alkupään E91 320DA (kyllä auton täytyy olla automaatti) mitään lastenvaivoja mitä kannattaisi ottaa huomioon? särkyvät laatikot? ahtimet tms?
vai olisko parempi downgreidata ja hankkia E46 320DA, hinnoissa ei niin merkittävää eroa ole.
Mukava huomata, että en ole yksin näiden sairaiden ajatusten kanssa. Meillä käyttöautona e39 525ia joka on mielestäni aivan paska kulujensa puolesta. Verot 390e vuodessa ja yhteen käteen sopii ne kerrat kun mennyt alle 10L/100km matkassa. Sekalaisessa pyörii 12-14 välillä kulutus meillä. Auto antaa tuolla moottorilla ja automaattilaatikolla tasan ei mitään ajamisen iloa. No itsekkin kaikkia vaihtoehtoja katsellut. Kolme asiaa vaatimuksena, vetokoukku,ilmastointi ja vakkari.
Tällaisia 307 pösöjä oon katsellut. Tarjontaa on kivasti ja löytyy pienellä rahalla alle 300tkm ajettujakin. Tiedä sitten minkälaiseen paskaan sitä kätensä upottaisi tuollaisessa.:think
Last edited by Paabo; 17-07-2017, 20:04.E39 M5
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostMukava huomata, että en ole yksin näiden sairaiden ajatusten kanssa. Meillä käyttöautona e39 525ia joka on mielestäni aivan paska kulujensa puolesta. Verot 390e vuodessa ja yhteen käteen sopii ne kerrat kun mennyt alle 10L/100km matkassa. Sekalaisessa pyörii 12-14 välillä kulutus meillä. Auto antaa tuolla moottorilla ja automaattilaatikolla tasan ei mitään ajamisen iloa. No itsekkin kaikkia vaihtoehtoja katsellut. Kolme asiaa vaatimuksena, vetokoukku,ilmastointi ja vakkari.
Tällaisia 307 pösöjä oon katsellut. Tarjontaa on kivasti ja löytyy pienellä rahalla alle 300tkm ajettujakin. Tiedä sitten minkälaiseen paskaan sitä kätensä upottaisi tuollaisessa.:think
https://www.nettiauto.com/peugeot/307/8964036
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostAuton vaihto pyörinyt mielessä ja vastoin kaikkia periaatteitani joudun tunnustautumaan ihmisjätteeksi ja tekemään luultavasti piikkiä autoa varten
onko noissa alkupään E91 320DA (kyllä auton täytyy olla automaatti) mitään lastenvaivoja mitä kannattaisi ottaa huomioon? särkyvät laatikot? ahtimet
E91 M47 sarjan moottorilla on luotettava yhdistelmä, laatikko ja moottori kestää kyllä. Ainaki henkilökohtaisesti jos automaattia katsoisin, en ainakaan e46 :sta ostaisi. 2006-2007 vuosimallin e91 :set alkaa olee sen verran vanhoja että 200tkm on rikottu, noista on jo niillä kilsoilla menny ahtimia. Kannattaa siis katsoo että ahdin on vaihdettu.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by rotaN View Posttalveen mennessä joutuu varmaan jonkun 4veto auton hommaamaan, onko kokemuksia noin 10k maksavista avolavoista? nissaneissa on kai ruoste ja alakerran laakerointi ongelmia jossain vm? mutta mites muut merkit? onko tyyppivikoja tiedossa, esim: ranger, L200, hilux yms..
Eli jos ostat yli 10v vanhan lavaäyskärin varaudu kemppiliimahommiin jotka on sitten todella peemäisiä hommia.
Ps. Olen kymmeniä käynyt katsomassa ja 98% kaikissa on runkopalkit hitsauspisteessä ajomäärästä riippumatta, 10 vuotta on aika joka hapantaa rungon näistä vanhemmista.Last edited by BMW525Xda; 17-07-2017, 20:48.
Comment
-
-
Originally posted by Juhaska View PostCitroen C5?
Itsellä jostain syystä herännyt kiinnostus tuollaista kohtaan ja varsinkin, kun löytäisi sen 2.2l dieselin sillä autoon kuuluvalla kaasunestejousituksella ja exclusive -paketilla. :think
vm: -08 ja uudempi kannattaisi käydä testaamassa, jos siihen tulee mahdollisuus?-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostOstappa ja kerro kokemukset, kuulemma ämpäri on hyvä lisävaruste sillä rahaa sataa käyttökulujen ja huoltojen muodossa verrattuna bemariin, tosin selkäse on kamelillakin ja sekin katkeaa joskus.
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostMukava huomata, että en ole yksin näiden sairaiden ajatusten kanssa. Meillä käyttöautona e39 525ia joka on mielestäni aivan paska kulujensa puolesta. Verot 390e vuodessa ja yhteen käteen sopii ne kerrat kun mennyt alle 10L/100km matkassa. Sekalaisessa pyörii 12-14 välillä kulutus meillä. Auto antaa tuolla moottorilla ja automaattilaatikolla tasan ei mitään ajamisen iloa.
Onneksi kaupat on autoja pullollaan jos tämä alkaa kyllästyttämään.-22 Lexus ES300h
-07 Subaru Outback
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostMukava huomata, että en ole yksin näiden sairaiden ajatusten kanssa. Meillä käyttöautona e39 525ia joka on mielestäni aivan paska kulujensa puolesta. Verot 390e vuodessa ja yhteen käteen sopii ne kerrat kun mennyt alle 10L/100km matkassa. Sekalaisessa pyörii 12-14 välillä kulutus meillä. Auto antaa tuolla moottorilla ja automaattilaatikolla tasan ei mitään ajamisen iloa. No itsekkin kaikkia vaihtoehtoja katsellut. Kolme asiaa vaatimuksena, vetokoukku,ilmastointi ja vakkari.
Tällaisia 307 pösöjä oon katsellut. Tarjontaa on kivasti ja löytyy pienellä rahalla alle 300tkm ajettujakin. Tiedä sitten minkälaiseen paskaan sitä kätensä upottaisi tuollaisessa.:think
https://www.nettiauto.com/peugeot/307/8964036
Pösö nyt on niin hirveä jo ulkonäöltään että parempi etten kerro mielipiteitäni sen tarkemminLast edited by peto2; 17-07-2017, 21:48.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
307:ää useamman kerran ajaneena ja Meganeita omistaneena päätyisin itse 1.4Tce-farmariin. Kuluttaa toki enemmän kuin F30 (6.4-6.6), alusta on pintakova, ohjaustuntuma hyvä, mutta se on nykyaikainen ja 1.4Tce on ihan tarpeeksi tehokas nykyliikenteeseen. Mutta itsekin tuli palattua renuista bemuihin ihan vain sen takia, että bemarit ovat parempia ajaa.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostOstappa ja kerro kokemukset, kuulemma ämpäri on hyvä lisävaruste sillä rahaa sataa käyttökulujen ja huoltojen muodossa verrattuna bemariin, tosin selkäse on kamelillakin ja sekin katkeaa joskus.
Sama kone ollut mm: ford mondeon keulilla, että osia pitäisi olla hyvin saatavilla.
Exclusive malleissa on "kuulemma" laminoidut (vai mikä piru se oli) lasit, että kyytien pitäisi olla melko hiljaiset ja tuolla alustalla pehmeät. :thinkex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostMelkosen raskas kaasujalka. Mulla on ollut suurin kulutus tankilliselle 13,6l/100km... 540:llaF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment