No niinhän siinä sitten kävi että meni hermot , x6:sta ei noilla ylläolevilla spekseillä 5-paikkaisena löytynyt, ei yhtäkään koko saksasta, joten siirsin sitten hakuja x5 40d suuntaan.
Ja jo toisena pvänä natsasi, -11 100tkm (varmennettuja km) päästetty 40d m-sport, noilla spekseillä mitä hainkin, ja toissa pvänä laitoin kättä taas syvälle taskuun, 20.2 pitäisi olla auto suomessa
Se että oliko järkevää vaihtaa samanlaiseen kun mitä nyt on alla, mun mielestä (ehkä) oli, sain "muutamien" tonnien välillä 3 vuotta uudemman ja 50tkm vähemän ajetun, uudemmalla cic i-drivella,muiden varusteiden pysyessä about samana, sähkö kontinluukku tuli sentään tähän, sitä onkin kaivattu. Sd<->40d ei varmaan ole paljoa eroa, kulutus ehkä hieman pienempi, paremman vääntökäppyrän ansiosta:think
Ja jo toisena pvänä natsasi, -11 100tkm (varmennettuja km) päästetty 40d m-sport, noilla spekseillä mitä hainkin, ja toissa pvänä laitoin kättä taas syvälle taskuun, 20.2 pitäisi olla auto suomessa
Se että oliko järkevää vaihtaa samanlaiseen kun mitä nyt on alla, mun mielestä (ehkä) oli, sain "muutamien" tonnien välillä 3 vuotta uudemman ja 50tkm vähemän ajetun, uudemmalla cic i-drivella,muiden varusteiden pysyessä about samana, sähkö kontinluukku tuli sentään tähän, sitä onkin kaivattu. Sd<->40d ei varmaan ole paljoa eroa, kulutus ehkä hieman pienempi, paremman vääntökäppyrän ansiosta:think
Comment