No niinhän siinä sitten kävi että meni hermot
, x6:sta ei noilla ylläolevilla spekseillä 5-paikkaisena löytynyt, ei yhtäkään koko saksasta, joten siirsin sitten hakuja x5 40d suuntaan.
Ja jo toisena pvänä natsasi, -11 100tkm (varmennettuja km) päästetty 40d m-sport, noilla spekseillä mitä hainkin, ja toissa pvänä laitoin kättä taas syvälle taskuun, 20.2 pitäisi olla auto suomessa![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Se että oliko järkevää vaihtaa samanlaiseen kun mitä nyt on alla, mun mielestä (ehkä) oli
, sain "muutamien" tonnien välillä 3 vuotta uudemman ja 50tkm vähemän ajetun, uudemmalla cic i-drivella,muiden varusteiden pysyessä about samana, sähkö kontinluukku tuli sentään tähän, sitä onkin kaivattu. Sd<->40d ei varmaan ole paljoa eroa, kulutus ehkä hieman pienempi, paremman vääntökäppyrän ansiosta:think
![Orava](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/orava.gif)
Ja jo toisena pvänä natsasi, -11 100tkm (varmennettuja km) päästetty 40d m-sport, noilla spekseillä mitä hainkin, ja toissa pvänä laitoin kättä taas syvälle taskuun, 20.2 pitäisi olla auto suomessa
![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Se että oliko järkevää vaihtaa samanlaiseen kun mitä nyt on alla, mun mielestä (ehkä) oli
![Orava](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/orava.gif)
Comment