Mulla on sama kokemus jostain autosta, en muista mikä silloin oli kierrossa. Variantti uupui, niin piti olla coc.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Veropäätösten käsittelytilanne / pohdintaa verotusarvosta ja veroprosentista IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zeniitti View PostMulla on sama kokemus jostain autosta, en muista mikä silloin oli kierrossa. Variantti uupui, niin piti olla coc.
Ainakin minulla saksan otteessa on kohdassa v7 (Co2g/km) 0202 joten kai tuon nyt pitäisi riittää?
Siitä ainakin otan scannin ja laitan tuohon mukaan.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostMikäs se semmoinen variantti on?
Ainakin minulla saksan otteessa on kohdassa v7 (Co2g/km) 0202 joten kai tuon nyt pitäisi riittää?
Siitä ainakin otan scannin ja laitan tuohon mukaan.
Kohta D.2.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View Post
Hahah! on tämäkin taas niin tätä.
Noh jokatapauksessa nyt on jätetty ilmoitus tullin sivuilla. Katsotaan mitä tykkäävät. :thinkF10 523iA 2010
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostJoskus kun jotain Volkswagenia olin rekisteröintikatsastamassa niin sain vastauksen että vaatimuksenmukaisuustodistus tarvitaan jos saksalaisessa rekisteriotteessa ei ole merkitty varianttia.
Mahtaneeko pitää edelleen paikkansa.
Kannattaa silti aina muistaa pyytää todistus mukaan jos se ei auton papereiden tai huoltokansion yhteydessä ole. Se on kuitenkin jokaisen auton mukana toimitettu tehtaalta lähtiessä, joten voi olla vain kadonnut matkalle. Viimeisen oman hankinnan yhteydessä muistin kysyä sitä paperia kaupantekovaiheessa ja automyyjä lupasi sen hoitaa perästä (= ilmeisesti osti paperin paikalliselta BMW diileriltä, tai mistä minä tiedän?), saapui postissa juuri ennen paperi- ja byrokratiasodan alkua Suomeen.Last edited by Dualfun; 12-04-2016, 14:25.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostOkei...mitäköhän tuo sitten saksan rekisteriotteessa vastaa kun eihän tietenkään tuota suomen otetta ole ennenkuin verot on maksettu!
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostMuutahan sillä paperilla ei tee, tarkoitus on vain saada auton massat, akselileveydet, co päästöt jne kirjattua suomalaiseen otteeseen.
Kannattaa silti aina muistaa pyytää todistus mukaan jos se ei auton papereiden tai huoltokansion yhteydessä ole. Se on kuitenkin jokaisen auton mukana toimitettu tehtaalta lähtiessä, joten voi olla vain kadonnut matkalle.
Comment
-
-
Itellä kans nyt rekisteröinti/maahantuontikatsastus seuraavaksi vuorossa. Eroaako nyt jotenki ruotsintuonti saksantuonnista? Ei tässä ny muita papereita oo mukana ku nuo ruottalaiset otteet sekä ohje- ja huoltokirja. Eikö tämmönen perus e46 toukka(320d manuaali vm. 00) oo jo niin nähty malli, et tarviiko tähänki coc todistuksen? :think
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostJoo on se vaikeaksi tehty kyllä mitä sitä hieman silmäilin.
Mutta ei kait nyt EU alueen autoihin sentään mitään vaatimuksenmukaisuustodistuksia tarvita? CO2 arvohan lukee saksan rekisteriotteessakin.
Noh jos jotain oleellista jää pois niin kaipa ne sitten sitä pyytää osaavat. Pääasia että saa tuon hakemuksen sisään jotta ajoaika säilyy.
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostTuo nettipalvelu kun näyttää olevan niin hankala kuin olla voi, niin saako paperiversiota enään kiikuttaa tulliin jos niin haluaa? :think
Jos ne tarvittavat varianttitiedot ei löydy tyyppikilvestä tai Saksan otteesta, niin ei siinä auta selittää "että onhan näitä ollu ennenki"
CO2 tiedot ei ole ne mitä katsastusasemalla tarvitaan tietää pelkästään. Jos konttori haluaa yli 130€ todistuksen hankkimisesta, kannattaa hommata itse.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostJos ne tarvittavat varianttitiedot ei löydy tyyppikilvestä tai Saksan otteesta, niin ei siinä auta selittää "että onhan näitä ollu ennenki"
CO2 tiedot ei ole ne mitä katsastusasemalla tarvitaan tietää pelkästään. Jos konttori haluaa yli 130€ todistuksen hankkimisesta, kannattaa hommata itse.
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostItse olen tästä kyllä hieman eri mieltä. Minkä ihmeen takia jokaisesta autosta tarvitsee hankkia erikseen 130 € hintainen paperi kun niitä on viranomaisten tiedostoissa vaikka kuinka paljon? Ihan noin ylipäätään ylimääräisten lippujen ja lappujen vaatiminen katsastuksessa on aika lähellä vapaan liikkuvuuden rajoittamista.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostNounou. Ennen veron maksua -rekisteröintikatsastuksen yhteydessä -saat suomalaisen tilapäisen otteen (ei oikeuta käyttää tieliikenteessä-huomautuksella) ja tilapäisessä otteessa on kaikki tarpeelliset tiedot sikäli mikäli katsuri on osannut lukea oikein saksalaista otetta, mistä johtuen kannattaa tavata yhdessä katsurin kanssa ettei tapahdu vihreitä... Saksan otteessa on kaikki eri ruutuihin kirjatut jutut avattu selkosaksankielellä.F10 523iA 2010
Comment
-
Comment