Onko tippunut vero oikaisu päätöksiä Vaasasta kenellekkää ja missähän diaarinumerossa mennään yleisesti ottaen? 13kk nyt odoteltu valtavia palautuksia.
Onko tippunut vero oikaisu päätöksiä Vaasasta kenellekkää ja missähän diaarinumerossa mennään yleisesti ottaen? 13kk nyt odoteltu valtavia palautuksia.
Itse valitin 2011 tuodusta M3 Cabriosta joulukuussa 2014 ja rahat tipahti tilille toukokuussa 2015. Saapa nähdä milloin tuosta 2012 tuodusta e46 touringista tulee palautukset. Valitettu joulukuussa 2015.
Ei oo tippunu Vaasasta. Myöskin reilu vuosi sitten jätetty 2kpl paperit vetämään.
Olisiko kyseinen diaarinumero pitänyt älytä kysyä kun jätti paperit vai pääseekö siihenkin käsiksi näin jälkikäteen.
Jätin laput Kokkolan toimistoon paperiversiona 2015 keväällä. Kopiot löytyy sähköisenä itse papereista mutta tullin toimistolta eivät antaneet mitään lippulappua kun jätin paperit. Koin varmemmaksi viedä oikein tullin toimipisteeseen kuin lähettää sähköpostilla. En ole selvillä Tullin käytännöistä joten jos haluaa valaista miten minun olisi/tulisi toimia niin neuvot otetaan vastaan.
Ei oo tippunu Vaasasta. Myöskin reilu vuosi sitten jätetty 2kpl paperit vetämään.
Olisiko kyseinen diaarinumero pitänyt älytä kysyä kun jätti paperit vai pääseekö siihenkin käsiksi näin jälkikäteen.
Jätin laput Kokkolan toimistoon paperiversiona 2015 keväällä. Kopiot löytyy sähköisenä itse papereista mutta tullin toimistolta eivät antaneet mitään lippulappua kun jätin paperit. Koin varmemmaksi viedä oikein tullin toimipisteeseen kuin lähettää sähköpostilla. En ole selvillä Tullin käytännöistä joten jos haluaa valaista miten minun olisi/tulisi toimia niin neuvot otetaan vastaan.
Papereita vietäessä ei saakkaan vielä mitään numeroita, mutta voit näin jälkikäteen vaikka soittaa ja kysyä ne sinun diaarinumerot.
Meneehän siinä ketjussa monen virkamiehen ja naisen työpanosta kuitenkin ennenkuin sinun papereihin saadaan leima ja sen jälkeen muutaman henkilön työpanos, että leimoihin saadaan päiväys. Sitten onkin kesälomat ja lomien jälkeen joku laittaa niihin diaarinumerot
Katselin tuossa huvikseni helmikuun verotustilastoja Tullin sivuilla, ja muutama tilastotieto aiheutti hieman hymyilyä:
Moskvitsh 412, käyttöönotto 1.2.1976, verotusarvo 63€ ja veron määrä 12,28€. Ei ole pahat verot mossessa
myös vm-63 MG: veroa kaikki 8,58€, eli röökiaskin ja kolatölkin verran, ja vielä jää parkkirahaakin
Varsinainen ylläri löytyy P:n kohdalta: Porsche 356 B vm 1961, verotusarvo 64€, verot 11,13€
Jokainen voi itse vilkaista vaikka mobilesta että aidot 356:t ei ole ihan ilmaisia...
Mossessakin on isommat verot
Katselin tuossa huvikseni helmikuun verotustilastoja Tullin sivuilla, ja muutama tilastotieto aiheutti hieman hymyilyä:
Moskvitsh 412, käyttöönotto 1.2.1976, verotusarvo 63€ ja veron määrä 12,28€. Ei ole pahat verot mossessa
myös vm-63 MG: veroa kaikki 8,58€, eli röökiaskin ja kolatölkin verran, ja vielä jää parkkirahaakin
Varsinainen ylläri löytyy P:n kohdalta: Porsche 356 B vm 1961, verotusarvo 64€, verot 11,13€
Jokainen voi itse vilkaista vaikka mobilesta että aidot 356:t ei ole ihan ilmaisia...
Valitusta sisään vain, jokainen liikaa maksettu €uro on pois omasta kukkarosta
Minulla kesti tarkalleen vuoden tornion tullin käsittely. Tällä hetkellä luultavasti tekevät päätöksiä maalis-huhtikuussa 2015 saapuneista valituksista.
Tullin äijät miettii jotain mossen verotusarvoa jopa kuukausitolkulla Alle kympin veroja ei btw peritä. Prosessi kuitenkin on käyty läpi ja pahimmillaan kesäharrasteauton hankkinut kuluttaja ei koko kesänä pääse esimerkiksi Viron tai Saksan MG-kokoontumisajoon eli miittiin koska fucking tullin ajolupa ja tarrakilvet. Tuo Porschen verotusarvo on siis ihan linjassa koska vain tulli.
Täysin sairasta että ulkomaille autokaupoille lähtiessä se todellinen bulvaani (publikaani) vain odottaa että pääsee viranomaisstatuksella kertomaan miten paljon sun hankkima ajoneuvo oikeasti maksaa. "Aina tästä voi valittaa" mutta se maksaa 250,- .Voi elämän kevät... Silti tätä paskaa pitää hammasta purren yrittää sietää vuosikymmenestä toiseen. Kele.
Comment