Pienet autoaiheiset kysymykset IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zeniitti
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Foorumilla ei tueta kumimattoja, pitää kuulemma olla tekstiilimatot.
    No onneks mulla on sellaset, huh!

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by zeniitti View Post
    Omassa pakkaskestävyys oli about -20. Aika vaihtelevasti ne on muissakin tuontiautoissa ollut. Jossain benareissa öljyn huohotin meni tukkoon, piti hankkia joku talvimallin huohotin. Sitte tietty kumimatot ja kuraläpät.
    Foorumilla ei tueta kumimattoja, pitää kuulemma olla tekstiilimatot.

    Leave a comment:


  • zeniitti
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Typerä kysymys: Tuontiauto Saksasta suoraan Suomen pakkasiin. Mitä kannattaa ottaa huomioon lohkolämppärin + nastarenkaiden lisäksi? Öljynvaihto varmaan varmuuden vuoksi ja mites jäähdytysnesteet, käytetäänkö siellä jotain ripulia jossa ei ole pakkaskestävyyttä?
    Omassa pakkaskestävyys oli about -20. Aika vaihtelevasti ne on muissakin tuontiautoissa ollut. Jossain benareissa öljyn huohotin meni tukkoon, piti hankkia joku talvimallin huohotin. Sitte tietty kumimatot ja kuraläpät.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Itse kai tuon parhaiten tiedät minkälaiselta laksatiivilta olet auton ostanu. Käyttäjäkunta kun on melko laaja sielläkin, ei ole itselle koskaan vesilirut olleet sisällä.

    Osta motonetistä 4€ pakkasnestemittari jos ei heti kiinnosta alkaa vaihtamaan, että näkee mitä kestää. Eikös öljyt ja suodatin vaihdeta aina kun auton ostaa
    Danke schön! Näillä mennään

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Typerä kysymys: Tuontiauto Saksasta suoraan Suomen pakkasiin. Mitä kannattaa ottaa huomioon lohkolämppärin + nastarenkaiden lisäksi? Öljynvaihto varmaan varmuuden vuoksi ja mites jäähdytysnesteet, käytetäänkö siellä jotain ripulia jossa ei ole pakkaskestävyyttä?
    Itse kai tuon parhaiten tiedät minkälaiselta laksatiivilta olet auton ostanu. Käyttäjäkunta kun on melko laaja sielläkin, ei ole itselle koskaan vesilirut olleet sisällä.

    Osta motonetistä 4€ pakkasnestemittari jos ei heti kiinnosta alkaa vaihtamaan, että näkee mitä kestää. Eikös öljyt ja suodatin vaihdeta aina kun auton ostaa

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Typerä kysymys: Tuontiauto Saksasta suoraan Suomen pakkasiin. Mitä kannattaa ottaa huomioon lohkolämppärin + nastarenkaiden lisäksi? Öljynvaihto varmaan varmuuden vuoksi ja mites jäähdytysnesteet, käytetäänkö siellä jotain ripulia jossa ei ole pakkaskestävyyttä?

    Leave a comment:


  • [Snowboarder]
    replied
    Täällä kun on joka lähtöön tietoa niin mikä testerillä/ohjelma on järkevä 08vm GMC 1500super dutyyn? Ja ylipäätään et pääsee "uudempiin" jenkki autoihin kiinni. Suosituksia ohjelmista ja paikoista mistä ostaa?

    Leave a comment:


  • Joma
    replied
    Mistäköhän sais Autoplastin "huoranportaisiin" yhden kiinnikkeen, alareunaan tiivisteen väliin työnnettävää mallia. :think

    Leave a comment:


  • zeniitti
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Etkö ostanut uutta lämppärisarjaa vai kuinka sitä ei tullut mukana?
    Kysyn vain kun jokaisessa Defan satsissa se on. Tai ainakin niissä sadoissa joita ite oon taiteillu paikalleen. Anyway, toi jonka ed. postaaja linkkasi. Motonetistä näyttää saavan.
    Käytettynä hankin, kun tuli kätevästi vastaan. Vanha tahna oli jo vähän kovettunutta. Lähti kuitenkin rätillä pyyhkien pois. Laitoin vkonloppuna asennuksen yhteydessä isosta tuubista ATK-kamaa ja katsotaan nyt sitten miten tässä käy.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Skarpa View Post
    Sink ei toki viittaa sinkkiin, vaan heat sink on jähdytyselementti. Jännä sanavalinta defalta, kun kyseessä on lämmityselementti, mutta samaa tahnaa sinne väliin laitetaan. Noi on yleensä rasvapohjaisia, eli ei pitäis olla moksiskaan vedestä.

    Niinpä onkin ja eihän tuo sink ole muutenkaan suomeksi sinkki eikös se ole zink?

    Mulle tuli kerran defan setti josta tuo töhnä puuttui...

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Aika vähän noi saa vettä. Yleensä sellasessa paikkaa ettei suihku osu vaikka pesis konehuonetta painepesurilla.
    Se mitä kyllä tapahtuu, niin toi kama mökelöityy ajan myötä kuivaksi ja varisee. Mut en oo kyllä todennu lämmitystehossa eroa.

    Leave a comment:


  • Skarpa
    replied
    Originally posted by Axum View Post
    Sink ei toki viittaa sinkkiin, vaan heat sink on jähdytyselementti. Jännä sanavalinta defalta, kun kyseessä on lämmityselementti, mutta samaa tahnaa sinne väliin laitetaan. Noi on yleensä rasvapohjaisia, eli ei pitäis olla moksiskaan vedestä.
    Last edited by Skarpa; 06-01-2018, 09:07.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by zeniitti View Post
    Pitäisi asennella säteilylämmitin, mutta elementin mukana ei tullut tahnaa. Nippelivarastoista löytyy iso tuubi tietokoneen prosessorin ja coolerin väliin asennettavaa piitahnaa. Kaippa tämä toiminnee myös tässä elementin ja koneen välissä vähintäänkin riittävästi?
    Etkö ostanut uutta lämppärisarjaa vai kuinka sitä ei tullut mukana?
    Kysyn vain kun jokaisessa Defan satsissa se on. Tai ainakin niissä sadoissa joita ite oon taiteillu paikalleen. Anyway, toi jonka ed. postaaja linkkasi. Motonetistä näyttää saavan.
    Last edited by petrolhead; 06-01-2018, 00:53.

    Leave a comment:


  • Axum
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Jotakin sinkkitahnaa se minusta on.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by kihe View Post
    Ainakin Defan pikkuinen tuubi lämppäreiden mukana on mielestäni piitahnaa.
    Jotakin sinkkitahnaa se minusta on.

    Leave a comment:

Working...
X