Omassa pakkaskestävyys oli about -20. Aika vaihtelevasti ne on muissakin tuontiautoissa ollut. Jossain benareissa öljyn huohotin meni tukkoon, piti hankkia joku talvimallin huohotin. Sitte tietty kumimatot ja kuraläpät.
Foorumilla ei tueta kumimattoja, pitää kuulemma olla tekstiilimatot.
Typerä kysymys: Tuontiauto Saksasta suoraan Suomen pakkasiin. Mitä kannattaa ottaa huomioon lohkolämppärin + nastarenkaiden lisäksi? Öljynvaihto varmaan varmuuden vuoksi ja mites jäähdytysnesteet, käytetäänkö siellä jotain ripulia jossa ei ole pakkaskestävyyttä?
Omassa pakkaskestävyys oli about -20. Aika vaihtelevasti ne on muissakin tuontiautoissa ollut. Jossain benareissa öljyn huohotin meni tukkoon, piti hankkia joku talvimallin huohotin. Sitte tietty kumimatot ja kuraläpät.
Itse kai tuon parhaiten tiedät minkälaiselta laksatiivilta olet auton ostanu. Käyttäjäkunta kun on melko laaja sielläkin, ei ole itselle koskaan vesilirut olleet sisällä.
Osta motonetistä 4€ pakkasnestemittari jos ei heti kiinnosta alkaa vaihtamaan, että näkee mitä kestää. Eikös öljyt ja suodatin vaihdeta aina kun auton ostaa
Typerä kysymys: Tuontiauto Saksasta suoraan Suomen pakkasiin. Mitä kannattaa ottaa huomioon lohkolämppärin + nastarenkaiden lisäksi? Öljynvaihto varmaan varmuuden vuoksi ja mites jäähdytysnesteet, käytetäänkö siellä jotain ripulia jossa ei ole pakkaskestävyyttä?
Itse kai tuon parhaiten tiedät minkälaiselta laksatiivilta olet auton ostanu. Käyttäjäkunta kun on melko laaja sielläkin, ei ole itselle koskaan vesilirut olleet sisällä.
Osta motonetistä 4€ pakkasnestemittari jos ei heti kiinnosta alkaa vaihtamaan, että näkee mitä kestää. Eikös öljyt ja suodatin vaihdeta aina kun auton ostaa
Typerä kysymys: Tuontiauto Saksasta suoraan Suomen pakkasiin. Mitä kannattaa ottaa huomioon lohkolämppärin + nastarenkaiden lisäksi? Öljynvaihto varmaan varmuuden vuoksi ja mites jäähdytysnesteet, käytetäänkö siellä jotain ripulia jossa ei ole pakkaskestävyyttä?
Täällä kun on joka lähtöön tietoa niin mikä testerillä/ohjelma on järkevä 08vm GMC 1500super dutyyn? Ja ylipäätään et pääsee "uudempiin" jenkki autoihin kiinni. Suosituksia ohjelmista ja paikoista mistä ostaa?
Etkö ostanut uutta lämppärisarjaa vai kuinka sitä ei tullut mukana?
Kysyn vain kun jokaisessa Defan satsissa se on. Tai ainakin niissä sadoissa joita ite oon taiteillu paikalleen. Anyway, toi jonka ed. postaaja linkkasi. Motonetistä näyttää saavan.
Käytettynä hankin, kun tuli kätevästi vastaan. Vanha tahna oli jo vähän kovettunutta. Lähti kuitenkin rätillä pyyhkien pois. Laitoin vkonloppuna asennuksen yhteydessä isosta tuubista ATK-kamaa ja katsotaan nyt sitten miten tässä käy.
Sink ei toki viittaa sinkkiin, vaan heat sink on jähdytyselementti. Jännä sanavalinta defalta, kun kyseessä on lämmityselementti, mutta samaa tahnaa sinne väliin laitetaan. Noi on yleensä rasvapohjaisia, eli ei pitäis olla moksiskaan vedestä.
Niinpä onkin ja eihän tuo sink ole muutenkaan suomeksi sinkki eikös se ole zink?
Mulle tuli kerran defan setti josta tuo töhnä puuttui...
Aika vähän noi saa vettä. Yleensä sellasessa paikkaa ettei suihku osu vaikka pesis konehuonetta painepesurilla.
Se mitä kyllä tapahtuu, niin toi kama mökelöityy ajan myötä kuivaksi ja varisee. Mut en oo kyllä todennu lämmitystehossa eroa.
Sink ei toki viittaa sinkkiin, vaan heat sink on jähdytyselementti. Jännä sanavalinta defalta, kun kyseessä on lämmityselementti, mutta samaa tahnaa sinne väliin laitetaan. Noi on yleensä rasvapohjaisia, eli ei pitäis olla moksiskaan vedestä.
Pitäisi asennella säteilylämmitin, mutta elementin mukana ei tullut tahnaa. Nippelivarastoista löytyy iso tuubi tietokoneen prosessorin ja coolerin väliin asennettavaa piitahnaa. Kaippa tämä toiminnee myös tässä elementin ja koneen välissä vähintäänkin riittävästi?
Etkö ostanut uutta lämppärisarjaa vai kuinka sitä ei tullut mukana?
Kysyn vain kun jokaisessa Defan satsissa se on. Tai ainakin niissä sadoissa joita ite oon taiteillu paikalleen. Anyway, toi jonka ed. postaaja linkkasi. Motonetistä näyttää saavan.
Leave a comment: