Pienet autoaiheiset kysymykset IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laku
    replied
    Enet-piuha

    Mistä kannattaa ostaa halvimalla?

    Tässä ainakin:



    Mitä tässä nyt sitten tulee piuhan lisäksi, joku softa:

    Leave a comment:


  • JoniLah
    replied
    M3 konepelti

    Sopiiko F80 M3 konepelti suoraan F30 330d?
    Vai pitääkö vaihtaa myös lokareita tms?

    Löytyykö noita suomesta muualta kuin marmorilta, itse en ole bongannut!?

    Leave a comment:


  • -Markus-
    replied
    Näkeekö Fordeista osatiedot/valmistuspäivä jostain kuten BMW:stä bmwfans.info ? -02 Mondeo kyseessä.

    Leave a comment:


  • IceCube
    replied
    On ainakin lyhyemmät sportissa ja jos vielä lyhkäsemmät haluaa niin hommaa performance version.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by N.u.t View Post
    Kiitoksia.
    Tuli tilattua tuolta profiteilestä.

    Mutta mitähän eroa mahtaa olla m-sport etuiskarien pohjaanlyönti kumeilla verrattuna normeihin? Noita ei tuolla ollut varastossa.
    En näistä luksus-malleista tiedä mutta e36:n vastaavat on vähän lyhyemmät.

    Leave a comment:


  • MHT
    replied
    Originally posted by N.u.t View Post
    Kiitoksia.
    Tuli tilattua tuolta profiteilestä.

    Mutta mitähän eroa mahtaa olla m-sport etuiskarien pohjaanlyönti kumeilla verrattuna normeihin? Noita ei tuolla ollut varastossa.
    Olikohan sporttivaimentimissa paksummat akselit, siksi niille oli erilaiset kumit? Joskus tuli vastaava alusta uudistettua niin silloin sai vähän etsiä niitä sporttiversion kumeja.

    Leave a comment:


  • N.u.t
    replied
    Kiitoksia.
    Tuli tilattua tuolta profiteilestä.

    Mutta mitähän eroa mahtaa olla m-sport etuiskarien pohjaanlyönti kumeilla verrattuna normeihin? Noita ei tuolla ollut varastossa.

    Leave a comment:


  • -Markus-
    replied
    https://aeromotors.ee/kataloog/search/31316786016/

    Leave a comment:


  • N.u.t
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    OK, kiitos.
    Niin ja löytyi tuo tieto näköjään myös realoem:stäkin.

    M sport iskareiden oem numerot:
    31316786015
    31316786016

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by N.u.t View Post
    Auto pomppasi katsastuksessa etuiskareista.
    Autossa on seuraava varuste 704 M Sport Suspension

    Mistä löydän tuohon oikeanlaiset etuiskarit + jouset?
    Autona siis e91 320d -07

    Kiitos.

    Vaikka tuosta:
    Shock absorber (sold individually) BILSTEIN 22-135032 ➤ Toimitus alkaen 7.95€ ✚ Turvallinen maksutapahtuma ✚ Yli 500,000 tuotteen valikoima

    Leave a comment:


  • N.u.t
    replied
    Auto pomppasi katsastuksessa etuiskareista.
    Autossa on seuraava varuste 704 M Sport Suspension

    Mistä löydän tuohon oikeanlaiset etuiskarit + jouset?
    Autona siis e91 320d -07

    Kiitos.

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Muistikuvaan jossa minun mielestä tälläkin kylällä oli/on yksi coupe mannelavetti jota vertailtu sedani malliin tekniikka muutellessa :think
    Samaa sarjaahan nuo on joten ei muutakun kun nyt 12 vuotta myöhemmin kyselemään mersulta lappuja jossa edes viitattaisi näiden korien yhteneväisyyksiin. Paperiahan tuo kuitenkin loppujen lopuksi on jolla sen suomenkilpiin saa....

    Leave a comment:


  • TuoAntti
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    sedani käy verrokiksi, aivan kuten vaikka esim. E34 sedani ja e34 toukka. a
    Onko kokemusta, vai mututietoa perustuen tuohon e34 esimerkkiin?


    Tuossa on aika vanha keskustelu asiasta. Luin tuon aikanaan kun tuon viron w124 myynti-ilmon pongasin. En jaksanut edes konttorille mennä varmistamaan, kun arvelin että tuskin trafin tulkinta on muuttunut mallisarjojen ja näiden eroavaisuuksien vuoksi.
    No, jos siinä ois ollu manuaaliswappi vielä, niin olisin vaivautunut konttorilta asiaa varmistamaan..

    Originally posted by Mersuforum keskustelu
    Jep, ja tekniikanvaihto onnistuu samanlaiseen mottiin joka tuossa 500E mallissakin, sillä edellytyksellä että muutat auton alustaltaan ja jarrunosiltaan vastmaan täysin tuota 500E mallia. tämä siis mahdollista jos sinulla on itselläkin sedan, coupe ja sedania ei ainakaan minun asiaa kysellessäni (v.2004?) voinut verrata keskenään.

    Mutta esim. Mosselmanin turbokitin tai vastaavan ns. tehdastekoisen, mallikohtaisen kitin saa asentaa ilman VTT:n päästötestejä

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Originally posted by Tojopa View Post
    Onkohan kuinka työläs kilvittää Suomeen tuollainen M-B CE 300, johon vaihdettu V8-kone, jos auto on ollut ainakin Virossa kilvissä? Eli siis tämä https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/9474893
    Käypäset paperit vaan tekee ja hommailee ja vie konttorille, sedani käy verrokiksi, aivan kuten vaikka esim. E34 sedani ja e34 toukka. Eihän tämä ole humppaa kummempaa. Ja jos tosiaan tekniikka jo otettu w124 korisesta niin mikä estää vertaamasta siihen autoon josta tekniikka kaikkineen apulaitteineen ja jarruineen otettu. Selviää vielä vähemmällä paperilla

    Leave a comment:


  • TuoAntti
    replied
    Iskutilavuus siinä se ongelma on jos ei sedani käy. Joskus tuota ohimennen mietin, kun oli viimeksi myynnissä.

    Leave a comment:

Working...
X