Originally posted by Urpo_rotta
View Post
Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No joo, tuohon pikkuajoon se ostettua tuli ja koeajettiin kyllä myös noita ykkösiä. Kai ne vähän parempia oli isolla tiellä, mutta ei pystynyt perustelemaan tuota tuplahintaa. Toisaalta, tuossa pikkupyöritykessä en huomannu eroja kuin tehossa ja vaimo moitti bemaria raskaammaksi (mikä ei siis yllätä) Nää on näitä, yllättävän hyvältä peruskikkareelta tuo Huihai tuntuu. Selvästi parempi ja tukevampi kuin esim ranskalaiset, joita myös testattiin.Originally posted by E39Fin View PostUskoisin kyllä että E87 voittaa ajonautinnon tuottajana mutta ei toki välttämättä ole prioriteettina kakkosautoon. Lisäksi kun ainut kestävä bensakone on kutoskone niin järki ehkä vähän turhan kaukana.
Coffee isn´t my cup of tea
Comment
-
Paljonko ajettu? Tuollainen tarjoaa kyllä melkoisen makoisat kyyditOriginally posted by Tojopa View PostOnko täällä porukalla kokemuksia Lexuksen GS-mallista, tarkemmin kolmannesta sukupolvesta (S190)? Heräteostoksena tuli nimittäin haettua vuosimallin 2005 GS430 kakkosautoksi..
Ensimmäinen lexa itselle ja ensipuraisulta vaikuttaa aika kivalta 
Comment
-
Mun muistaakseni se CVT-aski on hybrideissä. Tosin sekin on kaiketi planeettapyörästö eikä hihna/ketju -tyyppinen variaattori.Originally posted by Taski View PostOnko tuon ikäisissä jo se CVT / Variaattorilaatikko?
Omat V8 Lexus kokemukset on lähinnä isommasta LS430:sta joka oli ihan helkutin hieno auto.
-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
Onhan tuolla menty jo kohta 300tkm. Ihan suomiauto, joka ollut vuoteen 2016 firman edustusautona. Varusteita suomihistoria huomioiden aika kivasti, käsittääkseni tuossa on president-paketti, jonka hinta ollut yli 20keurOriginally posted by icecold View PostPaljonko ajettu? Tuollainen tarjoaa kyllä melkoisen makoisat kyydit
Vaihteistona tosiaan ihan normaali 6-vaihteinen automaatti. Käytetyt materiaalit kautta linjan huokuvat laatua. Esim. mittariston metallista työstetyt pohjat tuovat mieleen laatukellon
Comment
-
Juu ei noita vanhempia kannata ilman President-kamoja ostaakaan. Hyi joku zippinetto-executiveOriginally posted by Tojopa View Post. Varusteita suomihistoria huomioiden aika kivasti, käsittääkseni tuossa on president-paketti, jonka hinta ollut yli 20keur


Uudemmat paremman pään mallit onkin nimeltään Premier.-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
Originally posted by hartge e46 View Postpitäis emännälle löytää auto... onko mitään ideoita kun budjetti on 5000e-7000e ja mielellään taloudellinen, laadukas ja pienillä ylläpito (korjaus) kustannuksilla oleva bensa.. kauheesti sitä kiinnostais e87 4-pyttyset ja -06-> skoda octavia 1.6fsi, mutta molemmista on netti täynnä kauhuskenaarioita...
Osta 1.8 Vtec Civic 2006->. Ajomäärä ja ikä budjetin mukaan. Ihan perusvarusteinen on aika karu, mutta Sport tai Executive on jo ok. Helppo huoltaa, halpa ylläpitää ja luotettava, eikä ole mitään kalliita tai isoja tyyppivikoja. Käytin 2013-mallisen Civicin ns. isossa huollossa Veholla (öljyt, kaikki suodattimet, jarrunesteet, jarrujen putsaus, takajarrupalat, venttiiliensäätö, tulpat, joitain pikkutarvikkeita (tiivisteitä jne), tarkastukset ja muut aktiot... loppuhinta oli 503eur. Minusta ihan ok marmoripalatsin hinnoilla.
Comment
-
Onko hajua vm.2008-2010 Isutzu D-Max 4x4 avolavasta? Sitä näkyy olevan myynnissä 2,5 ja 3l diiselkoneilla. Mitä eroja kestävyydessä yms. Näkyy olevan saatavana myös automaattina. Onkohan tuo automaatti kestävä? Kannattaako tuollaiseen sotkeutua? Sopivaa pakua en ole siis vieläkään löytänyt.Last edited by Heguli 31; 22-03-2019, 18:27.
Comment
-
Toinen ääni Civicille, kulku/kulutus -suhde on hyvä. Lisäksi "pikkuautoksi" tosi vakaa ajettava myös maantiellä, leveä auto. Kääntyvät takapenkit ja tavaraa mahtuu yllättävän paljon, tällä on kuskattu pöytiä, Ikean reissun kamoja jne. Osat ja pinnat vähän muovisia, mutta tekniikka luotettavaa.Originally posted by Turder View PostOsta 1.8 Vtec Civic 2006->. Ajomäärä ja ikä budjetin mukaan. Ihan perusvarusteinen on aika karu, mutta Sport tai Executive on jo ok. Helppo huoltaa, halpa ylläpitää ja luotettava, eikä ole mitään kalliita tai isoja tyyppivikoja. Käytin 2013-mallisen Civicin ns. isossa huollossa Veholla (öljyt, kaikki suodattimet, jarrunesteet, jarrujen putsaus, takajarrupalat, venttiiliensäätö, tulpat, joitain pikkutarvikkeita (tiivisteitä jne), tarkastukset ja muut aktiot... loppuhinta oli 503eur. Minusta ihan ok marmoripalatsin hinnoilla.Ex
F11 530d m-sport
E46 325i cabriolet m-sport
E39 540iA m-sport
E39 523iA
E46 316i
Comment
-
Tarkasta ainakin todella tarkasti ohjaamon ja lavan välinen kohta runkopalkeista sekä taka-aksilan kohdalta kiinnitykset ja lavan rakenne. Äyskäreissä (”japanialaiset”) on yleensä 10 vuoden iässä runkopalkit täys mätiä.Originally posted by Heguli 31 View PostOnko hajua vm.2008-2010 Isutzu D-Max 4x4 avolavasta? Sitä näkyy olevan myynnissä 2,5 ja 3l diiselkoneilla. Mitä eroja kestävyydessä yms. Näkyy olevan saatavana myös automaattina. Onkohan tuo automaatti kestävä? Kannattaako tuollaiseen sotkeutua? Sopivaa pakua en ole siis vieläkään löytänyt.
Muuten ovat tekniikaltaan kestäviä, joissakin moottoreissa on tosin tyyppivikoja mutta niistä kyllä löytyy juttua googlaamalla.
D-maxin ottaisin 3.0 automaattina.
Comment
-
Tuo riippuu hyvin paljon siitä missä sillä on ajettu. Suola tekee tehtävänsä. Noissa ei ole tosiaan mitään suojauksia runkopalkeissa mutta esim meidän firmalla jolla on n. 70kpl lava maastureita ei ole ruostetta yhdessäkään kun ovat säilyneet suolateiltä. Toki sit jos on rutattu ja jätetty korjaamatta niin on alkanut kukkimaan. Etsi lapin auto. Voi maksaa hieman enemmän mutta maksaa itsensä takasin kun ei tarvii hitsailla ja porata ruostuneita pultteja irti. Isuzuja meilläkin on pari. Ei mitään kammottavaa ole kantautunu korviin. Hiluxeissa ollut tyyppivikana etuiskarien alapäät, kerää jäätä ja paskaa sinne tukivarressa olevaan kuppiin ja sitten se iskarin alakiinnitys halkeaa. Jotain random suutin vikoja myös. King cabeissa 2.5td koneissa laakeri ongelmia todella yleisesti. Navaroista en tiedä onko jo korjattu vikaa.Last edited by AnttiJuhani; 23-03-2019, 10:08.
Comment
Comment