Onkos täällä porukalla kokemusta ekan kopan lexus IS200 vehkeistä? Vähän ruvennut mietityttään tollanen kun ei jaksais metsästää noita edullisemman luokan bensabemareita.
Onkos täällä porukalla kokemusta ekan kopan lexus IS200 vehkeistä? Vähän ruvennut mietityttään tollanen kun ei jaksais metsästää noita edullisemman luokan bensabemareita.
- Ruosteherkkä, orkkisosissa Lexus-lisä, laiska ja syö paljo bensaa.
+ veto oikeassa päässä ja suora kutonen. Vaihteiston synkronointi.
Joo, jos puhutaan ekan kopan leksuksesta, niin se IS antaa kyllä laiskuudelle ihan uuden merkityksen. On varmaan aika samaa tasoa e46 316 valvetronicin kanssa.
Joo, jos puhutaan ekan kopan leksuksesta, niin se IS antaa kyllä laiskuudelle ihan uuden merkityksen. On varmaan aika samaa tasoa e46 316 valvetronicin kanssa.
Millaisia kokemuksia Ruotsissa muunnetuista cng-Subaruista? Legacy tai Outback, manuaali tai automaatti, 2,5 l koneella.
Melko pienillä kilsoilla ja hyvillä varusteilla olevia 2014-15 mallisia saa mielestäni järkevään hintaan. Heikkoja paikkoja? Itselläni ei ole mitään kokemuksia alle 20-vuotiaista Subaruista, en ole edes ollut kyydissä.
Kaasuasemaverkosto alkaa olla omien ajojeni osalta niin tiheä, ettei bensaa juuri kuluisi, joten käyttökustannusten vuoksi kiinnostaa erittäin paljon. Myös se, että voisi ajaa 100% hiilidioksidineutraalisti biokaasulla olisi hyvä asia.
Hieman oudoltahan tällaista tuntuu miettiä, kun on ajanut viimeiset 16 vuotta 500-sarjalaisella.
Joo, jos puhutaan ekan kopan leksuksesta, niin se IS antaa kyllä laiskuudelle ihan uuden merkityksen. On varmaan aika samaa tasoa e46 316 valvetronicin kanssa.
Mikä siitä tekee niin laiskan? :think Itseäkin joskus himottanut talviautoksi IS200 sport, jossa lukkoperäkin vakiona.
Mikä siitä tekee niin laiskan? :think Itseäkin joskus himottanut talviautoksi IS200 sport, jossa lukkoperäkin vakiona.
Nimenomaan, hyvinhän tuollainen potkii ja käteen sopii kuin hanska. Huomattavasti vähemmän rokattujakin kuin samanikäiset tai hintaiset Bmw autot :think
No ihan se, ettei kulje mihinkään ja mitään vääntöä siellä ei oo ennen 4000-5000r lukemia. Jätin tuollaisen ostamatta koeajon jälkeen, kun se kulku oli niin vaatimatonta. Oli 30tkm ajettu vehje, että ei varmaan ollut kunnosta kii. IS300 vois ollakin jo ihan käteensopiva peli.
Etsi altezza sillä 4-mukisella mosalla, on huomattavasti kiihkeämpi kuin 6cyl versio. Se on jo oikeasti hauskan luontoinen kone ja polkemalla kulkeekin ihan kivasti. Lisäksi paljon kevyemmän tuntuinen ajaa kun kutoskoneella oleva versio.
Itsellä oli kutoskoneisesta se TTE ahtimella ryyditetty versio ja sekin oli vasta luokkaa "välttävä".
No käykää koeajamassa ja palataan sitten asiaan . Oikeasti joku 318 16V kone on huomattavasti hauskempi ajaa kuin tuo. Ainakin itselle tuo IS200 oli yksi eeppisimmistä pettymyksistä 2L koneella. Vaikka koeajosta on jo hyvin aikaa, ei kokemus ole kyllä unohtunut mihinkään. Jaksaakohan se sutia ilman kytkinpommia edes liukkaalla, jos siellä on lukko...
Millaisia kokemuksia Ruotsissa muunnetuista cng-Subaruista? Legacy tai Outback, manuaali tai automaatti, 2,5 l koneella.
Melko pienillä kilsoilla ja hyvillä varusteilla olevia 2014-15 mallisia saa mielestäni järkevään hintaan. Heikkoja paikkoja? Itselläni ei ole mitään kokemuksia alle 20-vuotiaista Subaruista, en ole edes ollut kyydissä.
Kaasuasemaverkosto alkaa olla omien ajojeni osalta niin tiheä, ettei bensaa juuri kuluisi, joten käyttökustannusten vuoksi kiinnostaa erittäin paljon. Myös se, että voisi ajaa 100% hiilidioksidineutraalisti biokaasulla olisi hyvä asia.
Hieman oudoltahan tällaista tuntuu miettiä, kun on ajanut viimeiset 16 vuotta 500-sarjalaisella.
Kannattaa sitten tarkistaa ettei se ole City tms.versio pienellä kaasutankilla.
Edit. Tämän toi joku asiakkaalle syksyllä ja tajusi vasta täällä että on pienellä tankilla. Koitti kaupanpurkua Ruottiin mutta ilmeisesti ei onnistunut...
Subarut ilmeisesti vie vähän bensaa vaikka ajaisikin kaasulla, sama kuin uudemmat Volvot.
Olen varmaan 50kpl kaasuautoja Suomeen tuonut, mutta en yhtään Subarua, aina kaatunut johonkin joko asiakkaan puolesta tai myyjän. Pari olen koeajanut ja ihan päteviltä vehkeiltä vaikuttaa.
Kannattaa sitten tarkistaa ettei se ole City tms.versio pienellä kaasutankilla.
Subarut ilmeisesti vie vähän bensaa vaikka ajaisikin kaasulla, sama kuin uudemmat Volvot.
.
Joo, en ole noita 8kg säiliöllä varustettuja katsellut ollenkaan. Tuo bensankulutus lienee perua siitä, että auto käynnistyy bensiinillä ja siirtyy sitten kaasulle? Jostain muistan tällaista lukeneeni.
Joo, en ole noita 8kg säiliöllä varustettuja katsellut ollenkaan. Tuo bensankulutus lienee perua siitä, että auto käynnistyy bensiinillä ja siirtyy sitten kaasulle? Jostain muistan tällaista lukeneeni.
Kaikki kaasuautot starttaa kylmänä bensalla ja vaihtaa sitten kaasulle, se ei merkittävästi bensaa kuitenkaan kuluta.
Nuo vie siis 1-2l/100km jos en ihan väärässä ole, liittyy ilmeisesti ruiskujärjestelmään tjsp.
Kannattaa FB:n Kaasua Tankkiin- ryhmästä kysellä ja lueskella jos kaasuautot kiinnostaa.
Niissä on helkkaristi järkeä mutta BMW-harrastajalle mieluisia autoja aika vähän.
Tuo oma X5 kulkee kans kaasulla ja bensankulutuksen saa ohjelmoitua pois tai miten haluaakaan tehdä. Itse säädätin niin että kun moottorilta pyydetään enemmän vääntöä niin lähtee bensanruiskutus kaasun rinnalle ja siten korjaa kaasun heikomman vääntöalueen.. normaalisti ajaessa menee siis vain kaasulla.
21kg säiliöt ja rauhallisesti ajaen pääsee Noin 230km
Comment