Originally posted by AnttiJuhani
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by AnttiJuhani View PostHiluxeissa ollut tyyppivikana etuiskarien alapäät, kerää jäätä ja paskaa sinne tukivarressa olevaan kuppiin ja sitten se iskarin alakiinnitys halkeaa. Jotain random suutin vikoja myös. King cabeissa 2.5td koneissa laakeri ongelmia todella yleisesti. Navaroista en tiedä onko jo korjattu vikaa.
Navaran vanhemman D22:n kun jättää väliin,niin vältty aika pitkälle kk-laakerivaurioilta. Jos öljyjä on vaihdeltu,kuten kuuluu. Seuraavan mallin laakerointia ja voitelua on fiksattu. Tosin tehojakin on nostettu tuohon D22 malliin verrattuna.
Tuosta Isutzu D-Max mallista olen kuullut kahdenlaista tarinaa. Mutta silti juuri tuo 3.0 koneinen ja automaatti houkuttelisi. Navaraa kun ei löydy automaattina kuin tuplaohjaamolla (ainakaan käytettynä). Ja sekään ei ole minulle vaihtoehto olemattoman lavan takia.
Eli kaiikki "kokemus" tästä D-Max mallista perustuu kahden tutun kokemukseen. Toisella oli ihan uusi ja maanantai-malli. Seisoi takuuaikana enemmin pajalla kuin käytössä. Toisella tutulla on tälläkin hetkellä Virosta ostettu käytetty. Ilman mitään ylimääräisiä on nyt viisi vuotta ajellut. Isutzu:n plussa on tuo vetokyky. Automaatillekkin luvataan 3500kg. Eli reipas 1000kg enemmin vs. saman ikäluokan Hilux. Ja yli 500kg enemmin vs. Navara,jos maksimia tarvitaan joskus. Joten...Last edited by Heguli 31; 29-03-2019, 15:20.
Comment
-
-
Renault Clio 0.9 Tce
Onkos porukalla kokemuksia Clio IV:stä? Tyttären autoksi tarjolla 2015-mallinen Clio 0.9 Tce koneella. Miten nuo kestää? Onko Renuissa ruostumistaipumusta?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Tänään kävin ajamassa radalla 2019 t5 vulva s90 cross country ocean race:lla ja kyllä se vaan niin on että ei ole hintansa väärti millään tavalla.
Karkea käyntiääni yhdistettynä vaihdelaatikkoon joka vaihtaa kaikkea muuta kuin pehmeästi ei herätä omistushalua millään tavalla.
Laatuvaikutelma ok, ergonomia kanssa ihan jees mutta ton jälkeen ku hyppäs e60 rattiin niin kyllä pakko todeta että vanhakin BMW on valovuosia edellä ajettavuudessa ja kaikilla muilla osa-alueilla.
Niin ja laiskahan toi volvo oli. Sekä mahdoton saada pitkää hallittua sladia vaikka olikin awd ja ajonvakautus kytketty pois. Saattaa olla ettei ajonvakautus/luistonestooa ole mahdollista ottaa 100% pois päältä?
Ehkä mä en vaan ole sitä oikeaa kohderyhmää ko. kulkuvälineelle. Ei nimittäin kiinnosta vittuakaan että takakontin kansi on tehty komposiitista (ocean race edition) tai ylipäätään paljonko konttiin mahtuu tavaraa tai onko helmat maalattu harmaaksi poiketen perusmallista.
Ei kuvan auto mutta samanlainen:
http://services.netwheels.fi/UudetAu...8317115441.jpgsigpic
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostOnkos porukalla kokemuksia Clio IV:stä? Tyttären autoksi tarjolla 2015-mallinen Clio 0.9 Tce koneella. Miten nuo kestää? Onko Renuissa ruostumistaipumusta?
Ainakin meidän kokemuksella uskalla suositella ja käydä kokeilemassaKesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by Masander View PostTänään kävin ajamassa radalla 2019 t5 vulva s90 cross country ocean race:lla ja kyllä se vaan niin on että ei ole hintansa väärti millään tavalla.
Karkea käyntiääni yhdistettynä vaihdelaatikkoon joka vaihtaa kaikkea muuta kuin pehmeästi ei herätä omistushalua millään tavalla.
Laatuvaikutelma ok, ergonomia kanssa ihan jees mutta ton jälkeen ku hyppäs e60 rattiin niin kyllä pakko todeta että vanhakin BMW on valovuosia edellä ajettavuudessa ja kaikilla muilla osa-alueilla.
Niin ja laiskahan toi volvo oli. Sekä mahdoton saada pitkää hallittua sladia vaikka olikin awd ja ajonvakautus kytketty pois. Saattaa olla ettei ajonvakautus/luistonestooa ole mahdollista ottaa 100% pois päältä?
Ehkä mä en vaan ole sitä oikeaa kohderyhmää ko. kulkuvälineelle. Ei nimittäin kiinnosta vittuakaan että takakontin kansi on tehty komposiitista (ocean race edition) tai ylipäätään paljonko konttiin mahtuu tavaraa tai onko helmat maalattu harmaaksi poiketen perusmallista.
Ei kuvan auto mutta samanlainen:
http://services.netwheels.fi/UudetAu...8317115441.jpg
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostEi kannata kauheita powersladeja odottaa etuvetoisesta voimalinjasta nelikoksi muutetulta, ainakaan nättejä. Volvo on perusasetuksella etuveto joka siirtää max 50% taakse kun tietokone havaitsee tarvetta etupään pidon riittämisessä. Kaikissa ajamissani volvon nelivedoissa on lisäksi kytkeytymisen viive sekunnin luokkaa joka tekee luisuista tosi kulmikkaita.
Puhumattakaan tuosta wannabe maasto alustasta... oon ajanu parilla v/s90 ja onhan se iso askel ajettavampaan suuntaan kun vertaa vanhempiin Volvoihin. Ajettavuus ja tuntuma itseasiassa menny BMW tyyliseen suuntaan. nämä siis etuveto vehkeitä normialustalla mitä ajoin.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Joo, tuo cross countrykin on kaukana siitä 2000-2007 tehdyn v70 cross countryn alustasta joka oli omiaan huonoille teille ja oikeasti kovaan ajoon. V90 Cc adsptiivinen alusta ei mene suositusten listalle, normiasetuksella jo kova ja sitten ns dynamic asetuksella suorastaan pompottava koko ajan.
Käytännössä vanhempien cross countryjen suurin valttikortti oli saatu hukattua näistä uusista kokonaan. On ne hyviä sileällä mutkatiellä mutta huonon tien autoksi täytyy hakea jotain ihan muuta kuin volvoa.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostJoo, tuo cross countrykin on kaukana siitä 2000-2007 tehdyn v70 cross countryn alustasta joka oli omiaan huonoille teille ja oikeasti kovaan ajoon. V90 Cc adsptiivinen alusta ei mene suositusten listalle, normiasetuksella jo kova ja sitten ns dynamic asetuksella suorastaan pompottava koko ajan.
Käytännössä vanhempien cross countryjen suurin valttikortti oli saatu hukattua näistä uusista kokonaan. On ne hyviä sileällä mutkatiellä mutta huonon tien autoksi täytyy hakea jotain ihan muuta kuin volvoa.
Onhan ne isot volvot kyllä mukavia tienpäällä ja penkitkin on yhdet parhaista, millä on reissujaan joutunut istumaan, vaikka se tietty työkonemaisuus joskus vähän häiritsi.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTuosta Isutzu D-Max mallista olen kuullut kahdenlaista tarinaa. Mutta silti juuri tuo 3.0 koneinen ja automaatti houkuttelisi.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostJatketaas vielä lässytystä näistä lava japsesista. Eli kenen valmistamat koneet näissä D-Maxeissa on? Onko 2,5 ja 3,0 koneilla eri vaimistaja? Mikä? Vai onko Isutzun nuo omia tekeleitä? Aika "matalaviritteisiä" molemmat. Ehkä hyvä kestävyyden kannalta.
Comment
-
Comment