memebuy23buy

BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • peltone
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    Konttikamaa ja RHD, mutta 333i.

    Voi VELJET

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Alpina e39 3.2 manuaali.




    Last edited by BeamR; 18-09-2018, 12:34.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Konttikamaa ja RHD, mutta 333i.




    Leave a comment:


  • mikkod
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Mitä mitä...?

    Kerrankin transu 24h etukäteen...

    Sitten bidi hylätty punaisin lisätyin tekstein 10min sitten :

    "WHITE SMOKE PROBLEM WITH ENGINE"

    - tunnistaako joku kohtalotoveri kohteen

    Ei ole eka, toka tms., kun tarkentuu ja hylsy pamahtaa....
    HAH V8 joko B44 tai B48

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Mitä mitä...?

    Kerrankin transu 24h etukäteen...

    Sitten bidi hylätty punaisin lisätyin tekstein 10min sitten :

    "WHITE SMOKE PROBLEM WITH ENGINE"

    - tunnistaako joku kohtalotoveri kohteen

    Ei ole eka, toka tms., kun tarkentuu ja hylsy pamahtaa....

    Leave a comment:


  • Jani_88
    replied
    Henkkakin tätä minulta juuri kyseli, ei mitään hätää. Syytä varmuuden vuoksi tietää mikä laatikko siellä nyt sitten on.

    Leave a comment:


  • Attekun
    replied
    Semmonen kysymys tuli tässä mieleen, että tuleeko rekisteröintikatsastuksen suhteen kuinka todennäköisesti ongelmia jos ostaa Japanista auton, joka on ollut alunperin automaatti, mutta on siellä muutettu manuaaliksi. Esimerkiksi vaikkapa Aristo?

    Leave a comment:


  • Janzki
    replied
    Originally posted by 928 GTS View Post
    Kymppi on hieno moottori kunhan jokaiseen vaihdetaan alkuperäiset kiertokangen laakerit. Vaihdelaatikko pilaa sitten koko laitteen ja edes Japani ei voi auttaa vaan tähän ainoa oikea vastaus on Kanada.
    Niin, hommahan on toki eri LCI koneessa, johon parannettu vaikka ja kuinka osia. Ongelma on monasti se että ostetaan se edullisin ämmä ja joudutaan upottamaan omaisuus huoltoihin jne. vrt. ostaa kerralla kunnollinen. Omaani vaihtelin laakerit varuiksi ihan kisalaakruihin, ja hiukan meinasi harmittaa kun ei vanhoissa laakereissa ollutkaan juuri minkään sortin kulumaa, vaikka auto on ahdettu.
    Originally posted by kama View Post
    Juu, ja jokainen arpa ei voita näissäkään arpajaisissa....


    Ja jos manuaali on pakko saada niin kyllähän sekin onnistuu:
    http://www.perfect-touch.co.uk/first...ns-conversion/
    Kyllä se kolmas pedaali sielä on historiaa..Se että auto näyttäisi orkkikselle mutta laatikkona olisikin uudemmista ämmistä tuttu onkin jo ihan toinen juttu, ja tehtävissäkin..Vaatii vain valuuttaa melkoisesti toteuttaa moinen.

    Leave a comment:


  • kama
    replied
    Originally posted by 928 GTS View Post
    Eikä tarvitse ostaa laatikkoa Amerikasta asti kun V8 M3 loota kelpaa sellaisenaan. Kokonaisen auton osto Kanada kannattaisi siinä mielessä, että saa valmiiksi kilometrimittareilla varustetun harvinaisen laitteen. Tosin voi olla suolassa uitettuja ja tarjontaa on hyvin vähän.
    Joo, nyt kun nuo on jotakuinkin kuolevaisten tavoitettavissa hinnoiltaan niin toki voisi alkaa spekuloimaan mitä esim. ruosteeton alle 100tkm menty M6 manual voisi maksaa 10+ vuoden kuluttua. Vaikka olisikin konversio.

    Arpalippua vaan vetämään
    Nythän nämä tulee vähän pienenemmillä veroilla kun voi verottaa massan eikä co2 mukaan...

    Leave a comment:


  • 928 GTS
    replied
    Originally posted by kama View Post
    Juu, ja jokainen arpa ei voita näissäkään arpajaisissa....
    https://www.nettiauto.com/bmw/m5/9950972
    Aika kova hinta jotta pääsee osallistumaan arpajaisiin.

    Ja jos manuaali on pakko saada niin kyllähän sekin onnistuu:
    http://www.perfect-touch.co.uk/first...ns-conversion/
    Eikä tarvitse ostaa laatikkoa Amerikasta asti kun V8 M3 loota kelpaa sellaisenaan. Kokonaisen auton osto Kanada kannattaisi siinä mielessä, että saa valmiiksi kilometrimittareilla varustetun harvinaisen laitteen. Tosin voi olla suolassa uitettuja ja tarjontaa on hyvin vähän.

    Leave a comment:


  • kama
    replied
    Originally posted by 928 GTS View Post
    Kymppi on hieno moottori kunhan jokaiseen vaihdetaan alkuperäiset kiertokangen laakerit. Vaihdelaatikko pilaa sitten koko laitteen ja edes Japani ei voi auttaa vaan tähän ainoa oikea vastaus on Kanada.
    Juu, ja jokainen arpa ei voita näissäkään arpajaisissa....


    Ja jos manuaali on pakko saada niin kyllähän sekin onnistuu:
    We were lucky enough to be given the opportunity to handle the conversion of an SMG equipped BMW M6 to a 6-speed manual gearbox. Manual? You ask…Did BMW even make a manual M6? Apparantly it seems they did – 701 to be exact (323 Coupes + 378 Convertibles) – but for the USA only! The...
    Last edited by kama; 16-09-2018, 15:35.

    Leave a comment:


  • 928 GTS
    replied
    Originally posted by kama View Post
    kun nyt on forumia seuraillut niin taitaa kymppi olla vinkkelikoneista kaikkein luotettavin.. .
    Kymppi on hieno moottori kunhan jokaiseen vaihdetaan alkuperäiset kiertokangen laakerit. Vaihdelaatikko pilaa sitten koko laitteen ja edes Japani ei voi auttaa vaan tähän ainoa oikea vastaus on Kanada.

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    Originally posted by kama View Post
    Ja kun nyt on forumia seuraillut niin taitaa kymppi olla vinkkelikoneista kaikkein luotettavin.. .
    Siltä vaikuttaa. N62 on uhkapeliä.

    Leave a comment:


  • kama
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    jos kymppipata tuntuu liioittelulta, niin 650-avokin on toki tarjolla. Ei ku venaas, parempi varmaan kattella SL500-mesejä M113-koneella...

    Originally posted by BeamR View Post
    Öö... tämä autohan oli 63tkm grade 4.5/B, ja tuloksissa lukee negotiated 380kjpy. Eli sellaset 6700€ kasinolla. Kait tuollaisen tyyppivioilla kyllästetyn reuhkan siihen rahaan olisi voinut ottaa riesoiksi.
    Originally posted by j-a View Post
    Kyllähän minäkin tietysti joulupukkiin vielä uskon, mutta silti järki pyrkii sanomaan ettei ihan tuohon rahaan saa sitä kaikilla tyyppivioilla varustettuakaan 650i:tä.

    Tuo on unsold @780k.

    Olisi kyllä mielenliintoista tietää mitä kaikkia listattuja vikoja siellä vasemmassa alalaidassa lukee, niiden kaupanpäälle tulevien ylläri-rosvosektorien lisäksi.
    Taitaa jäädä tuo lähtöhinta näkyviin jos on negotiated. Mut tässä tapauksessa ilm. ostaja kiipes puuhun kun tulikin unsold.

    Myös tässä lukee negotiated ja 1200k, mutta tuskimpa sillä meni :think
    Ja kun nyt on forumia seuraillut niin taitaa kymppi olla vinkkelikoneista kaikkein luotettavin.. .


    Leave a comment:


  • j-a
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    Öö... tämä autohan oli 63tkm grade 4.5/B, ja tuloksissa lukee negotiated 380kjpy. Eli sellaset 6700€ kasinolla. Kait tuollaisen tyyppivioilla kyllästetyn reuhkan siihen rahaan olisi voinut ottaa riesoiksi.
    Kyllähän minäkin tietysti joulupukkiin vielä uskon, mutta silti järki pyrkii sanomaan ettei ihan tuohon rahaan saa sitä kaikilla tyyppivioilla varustettuakaan 650i:tä.

    Tuo on unsold @780k.

    Olisi kyllä mielenliintoista tietää mitä kaikkia listattuja vikoja siellä vasemmassa alalaidassa lukee, niiden kaupanpäälle tulevien ylläri-rosvosektorien lisäksi.
    Last edited by j-a; 15-09-2018, 18:11.

    Leave a comment:

Working...
X