Semmonen kysymys tuli tässä mieleen, että tuleeko rekisteröintikatsastuksen suhteen kuinka todennäköisesti ongelmia jos ostaa Japanista auton, joka on ollut alunperin automaatti, mutta on siellä muutettu manuaaliksi. Esimerkiksi vaikkapa Aristo?
Kymppi on hieno moottori kunhan jokaiseen vaihdetaan alkuperäiset kiertokangen laakerit. Vaihdelaatikko pilaa sitten koko laitteen ja edes Japani ei voi auttaa vaan tähän ainoa oikea vastaus on Kanada.
Niin, hommahan on toki eri LCI koneessa, johon parannettu vaikka ja kuinka osia. Ongelma on monasti se että ostetaan se edullisin ämmä ja joudutaan upottamaan omaisuus huoltoihin jne. vrt. ostaa kerralla kunnollinen. Omaani vaihtelin laakerit varuiksi ihan kisalaakruihin, ja hiukan meinasi harmittaa kun ei vanhoissa laakereissa ollutkaan juuri minkään sortin kulumaa, vaikka auto on ahdettu.
Kyllä se kolmas pedaali sielä on historiaa..Se että auto näyttäisi orkkikselle mutta laatikkona olisikin uudemmista ämmistä tuttu onkin jo ihan toinen juttu, ja tehtävissäkin..Vaatii vain valuuttaa melkoisesti toteuttaa moinen.
Eikä tarvitse ostaa laatikkoa Amerikasta asti kun V8 M3 loota kelpaa sellaisenaan. Kokonaisen auton osto Kanada kannattaisi siinä mielessä, että saa valmiiksi kilometrimittareilla varustetun harvinaisen laitteen. Tosin voi olla suolassa uitettuja ja tarjontaa on hyvin vähän.
Joo, nyt kun nuo on jotakuinkin kuolevaisten tavoitettavissa hinnoiltaan niin toki voisi alkaa spekuloimaan mitä esim. ruosteeton alle 100tkm menty M6 manual voisi maksaa 10+ vuoden kuluttua. Vaikka olisikin konversio.
Arpalippua vaan vetämään
Nythän nämä tulee vähän pienenemmillä veroilla kun voi verottaa massan eikä co2 mukaan...
Eikä tarvitse ostaa laatikkoa Amerikasta asti kun V8 M3 loota kelpaa sellaisenaan. Kokonaisen auton osto Kanada kannattaisi siinä mielessä, että saa valmiiksi kilometrimittareilla varustetun harvinaisen laitteen. Tosin voi olla suolassa uitettuja ja tarjontaa on hyvin vähän.
Kymppi on hieno moottori kunhan jokaiseen vaihdetaan alkuperäiset kiertokangen laakerit. Vaihdelaatikko pilaa sitten koko laitteen ja edes Japani ei voi auttaa vaan tähän ainoa oikea vastaus on Kanada.
Juu, ja jokainen arpa ei voita näissäkään arpajaisissa....
We were lucky enough to be given the opportunity to handle the conversion of an SMG equipped BMW M6 to a 6-speed manual gearbox. Manual? You ask…Did BMW even make a manual M6? Apparantly it seems they did – 701 to be exact (323 Coupes + 378 Convertibles) – but for the USA only! The...
kun nyt on forumia seuraillut niin taitaa kymppi olla vinkkelikoneista kaikkein luotettavin.. .
Kymppi on hieno moottori kunhan jokaiseen vaihdetaan alkuperäiset kiertokangen laakerit. Vaihdelaatikko pilaa sitten koko laitteen ja edes Japani ei voi auttaa vaan tähän ainoa oikea vastaus on Kanada.
Öö... tämä autohan oli 63tkm grade 4.5/B, ja tuloksissa lukee negotiated 380kjpy. Eli sellaset 6700€ kasinolla. Kait tuollaisen tyyppivioilla kyllästetyn reuhkan siihen rahaan olisi voinut ottaa riesoiksi.
Kyllähän minäkin tietysti joulupukkiin vielä uskon, mutta silti järki pyrkii sanomaan ettei ihan tuohon rahaan saa sitä kaikilla tyyppivioilla varustettuakaan 650i:tä.
Tuo on unsold @780k.
Olisi kyllä mielenliintoista tietää mitä kaikkia listattuja vikoja siellä vasemmassa alalaidassa lukee, niiden kaupanpäälle tulevien ylläri-rosvosektorien lisäksi.
Taitaa jäädä tuo lähtöhinta näkyviin jos on negotiated. Mut tässä tapauksessa ilm. ostaja kiipes puuhun kun tulikin unsold.
Myös tässä lukee negotiated ja 1200k, mutta tuskimpa sillä meni :think
Ja kun nyt on forumia seuraillut niin taitaa kymppi olla vinkkelikoneista kaikkein luotettavin.. .
Öö... tämä autohan oli 63tkm grade 4.5/B, ja tuloksissa lukee negotiated 380kjpy. Eli sellaset 6700€ kasinolla. Kait tuollaisen tyyppivioilla kyllästetyn reuhkan siihen rahaan olisi voinut ottaa riesoiksi.
Kyllähän minäkin tietysti joulupukkiin vielä uskon, mutta silti järki pyrkii sanomaan ettei ihan tuohon rahaan saa sitä kaikilla tyyppivioilla varustettuakaan 650i:tä.
Tuo on unsold @780k.
Olisi kyllä mielenliintoista tietää mitä kaikkia listattuja vikoja siellä vasemmassa alalaidassa lukee, niiden kaupanpäälle tulevien ylläri-rosvosektorien lisäksi.
Leave a comment: