memebuy23buy

BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • j-a
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    jos kymppipata tuntuu liioittelulta, niin 650-avokin on toki tarjolla. Ei ku venaas, parempi varmaan kattella SL500-mesejä M113-koneella...
    Siinä valinnassa joutuu tasapainottelemaan tarvitun paikkaluvun, remppainnokkuuden/-kassan ja suorituskyvyn välillä. Jos 2 paikkaa ja leppoisa kruisailu riittää itselle, on R230 M113:lla parempi ratkaisu. Jos tarvii 4 paikkaa, vähän enemmän suorituskykyä, ja koko pitkähkön tyyppivikalistan läpikäynti ei itseä tai lompakkoa häiritse niin silloin E64 N62:lla on parempi ratkaisu.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by j-a View Post
    Noh, kyllähän nuo mallivuodet sen verran selkeästi ristiin menee että eipä sitä optimaalista vertailukohtaa taida löytyä hiuksia halkomallakaan. W221 taas on sen verran edellä E65:ttä että en vertailisi niitäkään keskenään. Kenties siis viisainta vertailla vain saman hintaluokan vehkeitä, ja kas, kun tässä japanintopikissa alunperinkin oltiin niin niinpä ne taisi ne W220- ja E65 -koppaiset kasikoneiset ollakin hyvin pitkälti samoilla viivoilla sen suhteen ja ihan kurantteja vertailukohtia toisilleen...
    E38:t maksaakin tuplasti tai triplasti noihin verrattuna

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    jos kymppipata tuntuu liioittelulta, niin 650-avokin on toki tarjolla. Ei ku venaas, parempi varmaan kattella SL500-mesejä M113-koneella...




    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Originally posted by jari kihlman View Post
    Tätä ois yritettävä
    Originally posted by BeamR View Post
    Myyty 5,585MJPY
    Tärppäskö??

    Leave a comment:


  • j-a
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    M113 tuli 1998, ja teknisesti ehkä vertaisin ennemmin M62TU-koneeseen kuin N62-sarjaan. N62 on paljon teknisempi kuin M113 (hyvässä ja pahassa).

    W220 valmistettiin 1998-2005, joten sikälikin ehkä parempi vertauskohta on E38 kuin E65/E66, 90-luvun tuotteita.
    Noh, kyllähän nuo mallivuodet sen verran selkeästi ristiin menee että eipä sitä optimaalista vertailukohtaa taida löytyä hiuksia halkomallakaan. W221 taas on sen verran edellä E65:ttä että en vertailisi niitäkään keskenään. Kenties siis viisainta vertailla vain saman hintaluokan vehkeitä, ja kas, kun tässä japanintopikissa alunperinkin oltiin niin niinpä ne taisi ne W220- ja E65 -koppaiset kasikoneiset ollakin hyvin pitkälti samoilla viivoilla sen suhteen ja ihan kurantteja vertailukohtia toisilleen...

    Mutta joo, varmaankin se M113 teknisiltä ratkaisuiltaan on lähempänä M62TU:ta kuin N62:ta. Peittoaa kuitenkin molemmat ainakin siihen N62B44:ään asti.
    Last edited by j-a; 14-09-2018, 10:26.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    vähän hillitympi M6, 52tkm veivailtuna.




    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    M113 tuli 1998, ja teknisesti ehkä vertaisin ennemmin M62TU-koneeseen kuin N62-sarjaan. N62 on paljon teknisempi kuin M113 (hyvässä ja pahassa).

    W220 valmistettiin 1998-2005, joten sikälikin ehkä parempi vertauskohta on E38 kuin E65/E66, 90-luvun tuotteita.
    Juurikin näin.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    43tkm ajettu avo-M6, tuunattuna versiona.




    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Myyty 5,585MJPY

    Originally posted by BeamR View Post
    Rahamiehelle Alpina B10. Ilmeisesti kaikki 44kpl valmistettu.


    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by Rale View Post
    Pitäiskö sitä verrata sitten BMW:n M62 koneisiin. Jotta ollaan saman aikakauden autoissa? Vai milloin w220 alkoi ja loppui en tiedä itse.
    M113 tuli 1998, ja teknisesti ehkä vertaisin ennemmin M62TU-koneeseen kuin N62-sarjaan. N62 on paljon teknisempi kuin M113 (hyvässä ja pahassa).

    W220 valmistettiin 1998-2005, joten sikälikin ehkä parempi vertauskohta on E38 kuin E65/E66, 90-luvun tuotteita.

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Originally posted by j-a View Post
    No sehän ei suinkaan ole M273-koneen ainoa kallis heikko paikka. Mutta nyt oli puhe nimenomaan W220-koppaisista joissa ei M273-moottoria ole ollut. Vaan M113, jolla noista japsilasta tuoduista W220:sta varmaan 99% on ollut varustettuna, aivan kuten E65:stä 99% N62:lla. M113 peittoaa N62B44:n sekä kestävyydessä, ylläpitokuluissa että huollettavuudessa suorituskyvyn ollessa suunnilleen sama. B48:nkin M113 peittoaa tyyppivikojen vähyydessä vaikka parempi tuo B48 tietysti on kuin B44, suorituskyvyssä toki M113 ei B48:a peittoa, varsinkaan kun laatikko B48:n perässä on useimmissa tapauksissa modernimpi.
    Pitäiskö sitä verrata sitten BMW:n M62 koneisiin. Jotta ollaan saman aikakauden autoissa? Vai milloin w220 alkoi ja loppui en tiedä itse.

    Leave a comment:


  • j-a
    replied
    Originally posted by Rale View Post
    Joo ja w221 s550 imusarja on heikko ja hinta oli vaivaiset 1700€ että kyllä sitä näihin meisseleihin saa kanssa uppoamaan kun V8 koneisista puhutaan.
    No sehän ei suinkaan ole M273-koneen ainoa kallis heikko paikka. Mutta nyt oli puhe nimenomaan W220-koppaisista joissa ei M273-moottoria ole ollut. Vaan M113, jolla noista japsilasta tuoduista W220:sta varmaan 99% on ollut varustettuna, aivan kuten E65:stä 99% N62:lla. M113 peittoaa N62B44:n sekä kestävyydessä, ylläpitokuluissa että huollettavuudessa suorituskyvyn ollessa suunnilleen sama. B48:nkin M113 peittoaa tyyppivikojen vähyydessä vaikka parempi tuo B48 tietysti on kuin B44, suorituskyvyssä toki M113 ei B48:a peittoa, varsinkaan kun laatikko B48:n perässä on useimmissa tapauksissa modernimpi.
    Last edited by j-a; 14-09-2018, 09:37.

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Joo ja w221 s550 imusarja on heikko ja hinta oli vaivaiset 1700€ että kyllä sitä näihin meisseleihin saa kanssa uppoamaan kun V8 koneisista puhutaan.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Jotenniin näyttää kyll että ois, ajettuihin metrerihin nähde

    Deposiitti sisällä ja bmw kyttäillään myös...
    Joo, mersuja tuossa työkseen suuntailee lähes päivittäin, niin aikalailla samanlainen saksalainen tyär se mersuki ja viikkoraha on välillä suuri omistajienki mielestä.

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by j-a View Post
    W220:ssa paljon vähemmän tyyppivikapaikkoja.
    Aamen

    Leave a comment:

Working...
X