Originally posted by BeamR
View Post
BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by j-a View PostNoh, kyllähän nuo mallivuodet sen verran selkeästi ristiin menee että eipä sitä optimaalista vertailukohtaa taida löytyä hiuksia halkomallakaan. W221 taas on sen verran edellä E65:ttä että en vertailisi niitäkään keskenään. Kenties siis viisainta vertailla vain saman hintaluokan vehkeitä, ja kas, kun tässä japanintopikissa alunperinkin oltiin niin niinpä ne taisi ne W220- ja E65 -koppaiset kasikoneiset ollakin hyvin pitkälti samoilla viivoilla sen suhteen ja ihan kurantteja vertailukohtia toisilleen...
Leave a comment:
-
-
jos kymppipata tuntuu liioittelulta, niin 650-avokin on toki tarjolla. Ei ku venaas, parempi varmaan kattella SL500-mesejä M113-koneella...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BeamR View PostM113 tuli 1998, ja teknisesti ehkä vertaisin ennemmin M62TU-koneeseen kuin N62-sarjaan. N62 on paljon teknisempi kuin M113 (hyvässä ja pahassa).
W220 valmistettiin 1998-2005, joten sikälikin ehkä parempi vertauskohta on E38 kuin E65/E66, 90-luvun tuotteita.
Mutta joo, varmaankin se M113 teknisiltä ratkaisuiltaan on lähempänä M62TU:ta kuin N62:ta. Peittoaa kuitenkin molemmat ainakin siihen N62B44:ään asti.Last edited by j-a; 14-09-2018, 10:26.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BeamR View PostM113 tuli 1998, ja teknisesti ehkä vertaisin ennemmin M62TU-koneeseen kuin N62-sarjaan. N62 on paljon teknisempi kuin M113 (hyvässä ja pahassa).
W220 valmistettiin 1998-2005, joten sikälikin ehkä parempi vertauskohta on E38 kuin E65/E66, 90-luvun tuotteita.
Leave a comment:
-
-
Myyty 5,585MJPY
Originally posted by BeamR View PostRahamiehelle Alpina B10. Ilmeisesti kaikki 44kpl valmistettu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rale View PostPitäiskö sitä verrata sitten BMW:n M62 koneisiin. Jotta ollaan saman aikakauden autoissa? Vai milloin w220 alkoi ja loppui en tiedä itse.
W220 valmistettiin 1998-2005, joten sikälikin ehkä parempi vertauskohta on E38 kuin E65/E66, 90-luvun tuotteita.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by j-a View PostNo sehän ei suinkaan ole M273-koneen ainoa kallis heikko paikka. Mutta nyt oli puhe nimenomaan W220-koppaisista joissa ei M273-moottoria ole ollut. Vaan M113, jolla noista japsilasta tuoduista W220:sta varmaan 99% on ollut varustettuna, aivan kuten E65:stä 99% N62:lla. M113 peittoaa N62B44:n sekä kestävyydessä, ylläpitokuluissa että huollettavuudessa suorituskyvyn ollessa suunnilleen sama. B48:nkin M113 peittoaa tyyppivikojen vähyydessä vaikka parempi tuo B48 tietysti on kuin B44, suorituskyvyssä toki M113 ei B48:a peittoa, varsinkaan kun laatikko B48:n perässä on useimmissa tapauksissa modernimpi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rale View PostJoo ja w221 s550 imusarja on heikko ja hinta oli vaivaiset 1700€ että kyllä sitä näihin meisseleihin saa kanssa uppoamaan kun V8 koneisista puhutaan.Last edited by j-a; 14-09-2018, 09:37.
Leave a comment:
-
-
Joo ja w221 s550 imusarja on heikko ja hinta oli vaivaiset 1700€ että kyllä sitä näihin meisseleihin saa kanssa uppoamaan kun V8 koneisista puhutaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostJotenniin näyttää kyll että ois, ajettuihin metrerihin nähde
Deposiitti sisällä ja bmw kyttäillään myös...
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
Leave a comment: