memebuy23buy

BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BeamR
    replied
    facelift 760Li, 36tkm, 4.5/B, ja varustelista kohtuullisen kattava. Kuvat on harvinaisen perseestä.



    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    asiallisen oloinen 530ia M54-koneella, 61tkm vietynä ja ekalta omistajalta.





    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    ei M-sport, mutta siisti kuitenkin. 53tkm ajettu 525ia -02










    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    suht siisti ja sisäänajettu 525 M-sport.




    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    harvinaisempaa herkkua: LHD toukka. isolohkokin vielä, eli -07 550ia, ja varusteitakin on ruksittu kylkeen. M-sport, bambua sisällä, panoraamakattoa, telkkaria ja comfort-penkkiä, ja tietty deal breaker eli penkinlämmittimet löytyy




    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Ja kaveriksi 434kjpy evo7 (tasan 7k€ kasinolla)




    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by nokonzok View Post
    Hinnat alkaen seiskat on GT-A versioita, eli automaatteja. Kasit ovat kautta historian maksaneet niin paljon, että ainakaan minun tiedossa ei ole yhtäkään suoraa Japanin tuontia koko maassa.
    Mä tein haun manuaalivaihteisille, ja niissä se 300-400 näytti olevan alimmat myyntihinnat ja jokaisen otsikossa GSRエボリューション7.

    Mitä tulee kaseihin, niin samat hakuspeksit ja kaikkien otsikossa GSRエボリューション8, ja esim tämä auto myyty 715kjpy:







    Tietysti: mä en tiedä yhtään että mikä on kallista näissä, mutta jos suht ehjän mutta enemmän ajetun evo 8:n saa kasinolle tasan 10k€, niin onko se paljon?

    Leave a comment:


  • nokonzok
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    Seiskat nopealla katsannalla alkaen 300kjpy ja kasit alkaen 600kjpy. Mutta kun katto on megan toisella puolella, niin siihen väliin taitaa mahtua monenkuntoista. Itse en noista ymmärrä mitään joten siittä sitten katselemaan tarjontaa ja sisältöä/kuntoa.
    Hinnat alkaen seiskat on GT-A versioita, eli automaatteja. Kasit ovat kautta historian maksaneet niin paljon, että ainakaan minun tiedossa ei ole yhtäkään suoraa Japanin tuontia koko maassa.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by -Joo- View Post
    Paljos joutuu keskimäärin köyhtymää Mitsubishi Lancer Evo 7-8? Kasinohintoi olis kova tietää
    Seiskat nopealla katsannalla alkaen 300kjpy ja kasit alkaen 600kjpy. Mutta kun katto on megan toisella puolella, niin siihen väliin taitaa mahtua monenkuntoista. Itse en noista ymmärrä mitään joten siittä sitten katselemaan tarjontaa ja sisältöä/kuntoa.

    Leave a comment:


  • J.A.A.
    replied
    Veikkaisin et aito Pandemin korisarja ja Work Emotion T7R 2P -vanteet.

    Leave a comment:


  • -Joo-
    replied
    Paljos joutuu keskimäärin köyhtymää Mitsubishi Lancer Evo 7-8? Kasinohintoi olis kova tietää

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Ei huutokaupassa, mutta on niin erikoisen näköinen 320 M-sport manuaali että laitetaan esiin. 2mjpy myyjä haluaa tästä luomuksesta.








    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    -04 330-cabrio, 47tkm, muutamaa naarmua lukuunottamatta pitäisi olla aika siisti peli.




    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Hyvin siisti -07 650i, 28tkm 4.5/B. Ei ilmoitettuja vikoja.











    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Suht kivan näköinen 535.







    Leave a comment:

Working...
X