memebuy23buy

BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jari kihlman
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    no se myytiin nopsaan, vielä eilen illalla ei tätä ALPINA B8 manuaali E36:sta ollut listoilla, nyt on jo myyty @2,5MJPY (n. 30k€ kasinolla).

    Kun katsoo mitä näistä pyydetään esim mobilessa (vastaavilla kilsoilla 60k€), niin aivan kohtuuhinnalla poistui.




    Itse huutelin 2.289.000jpy:hyn saakka. Ois ollu järkevä

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    no se myytiin nopsaan, vielä eilen illalla ei tätä ALPINA B8 manuaali E36:sta ollut listoilla, nyt on jo myyty @2,5MJPY (n. 30k€ kasinolla).

    Kun katsoo mitä näistä pyydetään esim mobilessa (vastaavilla kilsoilla 60k€), niin aivan kohtuuhinnalla poistui.




    Leave a comment:


  • Roisto
    replied
    Originally posted by nokonzok View Post
    Se on se EC, ei ole muutakaan tarjolla. Lie verottajalta joku copy paste teksti kun noita kyselevät.
    Minä kiitän!

    Leave a comment:


  • nokonzok
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    Verottaja haluaa japanintuonnista ulkomaisen rekisteröintitodistuksen, I ja II-osat. Mistäs minä semmoseksi muutun? Ei EC kävis tähänkin?
    Se on se EC, ei ole muutakaan tarjolla. Lie verottajalta joku copy paste teksti kun noita kyselevät.

    Leave a comment:


  • Roisto
    replied
    Verottaja haluaa japanintuonnista ulkomaisen rekisteröintitodistuksen, I ja II-osat. Mistäs minä semmoseksi muutun? Ei EC kävis tähänkin?

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Evo2, pitäisi olla melko hienossa kunnossa. Keräilyyn tai nuottiin, miten nyt sitten tuleva omistaja haluaakin. Lähtö soppelit 5MJPY.




    Leave a comment:


  • BeamR
    replied


    onko jollain Kobessa autoja odottamassa laivausta? Sieltä kulkee paljon autoja, ja se on nyt sitten neljännesvuosisataan pahimman myrskyn keskuksessa. Toivottavasti on vakuutukset kunnossa...

    Edit: näyttäisi vesi nouseen laiturille https://www.webcamtaxi.com/en/japan/...-terminal.html
    Last edited by BeamR; 04-09-2018, 07:44.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    onpa siisti nollakakkonen.




    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Tänään tuli muutettua japsimallin CCC-navi euroksi, kaikki toimii navigointia myöten. Eli nyt onnistuu sekä CCC:n että CIC:n muutos täydellisesti, todennäköisesti myös muutkin.

    Leave a comment:


  • -TPI-
    replied
    Originally posted by HenkkaR View Post
    Mielessä pyörinyt hankkia alphard hybridi transportterin tilalle taksiksi. Ajot on pääasiassa taajamassa niin vois mennä pienemmillä polttoainekuluillakin ja e85 asemakin löytyy et silläkin sais kuluja alas eikä joka vuotinen dsg laatikkokaan ole ilmainen. Oikealla oleva ohjauskin vaan helpottaisi työskentelyä.

    Mut ongelma tuleekin siinä et miten päästöluokka määräytyy suomessa? Sopimus määrää et auton pitää täyttää vähintään euro 5 päästöluokka.
    Eteneekö vai jääkö ajatustasolle?

    Leave a comment:


  • jani
    replied
    Originally posted by kama View Post
    sold 680k
    Siinä olisi ollut sopiva elinten luovuttaja zetaan.

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Originally posted by Elementti View Post
    Toimpas tollasen facelifti e65 Briteistä. Hylätty rekisteröintikatsastuskessa, koska valokuvio virheellinen. Napsautin umpioista vivut eri asentoon ja valokuvio on nyt tasainen. Pitäiskö tämän riittää vai onko syytä alkaa vaihtamaan umpioita (700€/laaki)? Autossa adaptiiviset bixenonit
    Tasa kuvio kelpaa leimalle. Ei tarvii umpioita ostaa.

    Leave a comment:


  • Elementti
    replied
    Toimpas tollasen facelifti e65 Briteistä. Hylätty rekisteröintikatsastuskessa, koska valokuvio virheellinen. Napsautin umpioista vivut eri asentoon ja valokuvio on nyt tasainen. Pitäiskö tämän riittää vai onko syytä alkaa vaihtamaan umpioita (700€/laaki)? Autossa adaptiiviset bixenonit

    Leave a comment:


  • kama
    replied
    Originally posted by kama View Post
    No nyt olis kyllä potentiaalinen halpis

    Onko kokemusta raatojen roudaamisesta tuolta, esim. elimenluovuttajaksi. Huolintakulut yms.?

    sold 680k

    ja sitten vähän ehjempi sold 1.935M. En tullut pyytäneeksi käännöstä kun arvelin että hinta karkaa pilviin...





    Leave a comment:


  • Justabanana
    replied
    Originally posted by HenkkaR View Post
    Auto on vain sopimusliikenteessä kehareiden kuskaamiseen ja toimeksiantaja siis vaatii euro 5.
    Ensimmäinen kysymys varmaan olisi että onko auto euro 5-hyväksytty, vai täyttääkö se ainoastaan japanin päädyn vaatimukset? Jos noita ei ole koskaan tarkoitettukaan euroalueelle tuotavaksi, niin liekö sellaisia testejä tehty - turhaa rahanmenoa.

    Toinen homma olisi varmaan, että miten Kela toteaa auton päästötason? Loogiselta tuntuisi, että ne kattoo rekkarilla Trafin järjestelmästä.

    Eli:

    Mikäli autolle on tehty euro 5-hyväksyntään tarvittavat testit, niin saahan tuon tiedon trafin järjestelmään merkattua, kysymys on vain siitä miten vaatimustenmukaisuuden saa todistettua. Näyttäisi siltä, että esim. hyväksytyn asiantuntijan lausunto riittää.

    Mikäli auto ei ole euro 5-hyväksytty, niin sitten ei taida auttaa mikään. Mulla on kuva, että vaikka voitaisiin osoittaa, että auto täyttää tai alittaa kaikki euro 5-vaatimukset (eli on niitä *vastaava*), niin tämä ei kuitenkaan riitä antamaan euro 5-merkintää (*hyväksyntä*).

    Mielenkiinnosta - mistä käy ilmi että uudempi Alphard olisi euro 6-hyväksytty? Tuodaanko noita jonnekin tänne wanhalle mantereelle ihan uutenakin? Se, että euromalli täyttää ton luokituksen ei välttämättä tarkoita, että japanimallille saisi saman päästötason.

    Leave a comment:

Working...
X