Originally posted by BeamR
View Post
BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
no se myytiin nopsaan, vielä eilen illalla ei tätä ALPINA B8 manuaali E36:sta ollut listoilla, nyt on jo myyty @2,5MJPY (n. 30k€ kasinolla).
Kun katsoo mitä näistä pyydetään esim mobilessa (vastaavilla kilsoilla 60k€), niin aivan kohtuuhinnalla poistui.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Roisto View PostVerottaja haluaa japanintuonnista ulkomaisen rekisteröintitodistuksen, I ja II-osat. Mistäs minä semmoseksi muutun? Ei EC kävis tähänkin?
Leave a comment:
-
-
Verottaja haluaa japanintuonnista ulkomaisen rekisteröintitodistuksen, I ja II-osat. Mistäs minä semmoseksi muutun? Ei EC kävis tähänkin?
Leave a comment:
-
-
Evo2, pitäisi olla melko hienossa kunnossa. Keräilyyn tai nuottiin, miten nyt sitten tuleva omistaja haluaakin. Lähtö soppelit 5MJPY.
Leave a comment:
-
-
onko jollain Kobessa autoja odottamassa laivausta? Sieltä kulkee paljon autoja, ja se on nyt sitten neljännesvuosisataan pahimman myrskyn keskuksessa. Toivottavasti on vakuutukset kunnossa...
Edit: näyttäisi vesi nouseen laiturille https://www.webcamtaxi.com/en/japan/...-terminal.htmlLast edited by BeamR; 04-09-2018, 07:44.
Leave a comment:
-
-
Tänään tuli muutettua japsimallin CCC-navi euroksi, kaikki toimii navigointia myöten. Eli nyt onnistuu sekä CCC:n että CIC:n muutos täydellisesti, todennäköisesti myös muutkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HenkkaR View PostMielessä pyörinyt hankkia alphard hybridi transportterin tilalle taksiksi. Ajot on pääasiassa taajamassa niin vois mennä pienemmillä polttoainekuluillakin ja e85 asemakin löytyy et silläkin sais kuluja alas eikä joka vuotinen dsg laatikkokaan ole ilmainen. Oikealla oleva ohjauskin vaan helpottaisi työskentelyä.
Mut ongelma tuleekin siinä et miten päästöluokka määräytyy suomessa? Sopimus määrää et auton pitää täyttää vähintään euro 5 päästöluokka.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Elementti View PostToimpas tollasen facelifti e65 Briteistä. Hylätty rekisteröintikatsastuskessa, koska valokuvio virheellinen. Napsautin umpioista vivut eri asentoon ja valokuvio on nyt tasainen. Pitäiskö tämän riittää vai onko syytä alkaa vaihtamaan umpioita (700€/laaki)? Autossa adaptiiviset bixenonit
Leave a comment:
-
-
Toimpas tollasen facelifti e65 Briteistä. Hylätty rekisteröintikatsastuskessa, koska valokuvio virheellinen. Napsautin umpioista vivut eri asentoon ja valokuvio on nyt tasainen. Pitäiskö tämän riittää vai onko syytä alkaa vaihtamaan umpioita (700€/laaki)? Autossa adaptiiviset bixenonit
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kama View PostNo nyt olis kyllä potentiaalinen halpis
Onko kokemusta raatojen roudaamisesta tuolta, esim. elimenluovuttajaksi. Huolintakulut yms.?
ja sitten vähän ehjempi sold 1.935M. En tullut pyytäneeksi käännöstä kun arvelin että hinta karkaa pilviin...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HenkkaR View PostAuto on vain sopimusliikenteessä kehareiden kuskaamiseen ja toimeksiantaja siis vaatii euro 5.
Toinen homma olisi varmaan, että miten Kela toteaa auton päästötason? Loogiselta tuntuisi, että ne kattoo rekkarilla Trafin järjestelmästä.
Eli:
Mikäli autolle on tehty euro 5-hyväksyntään tarvittavat testit, niin saahan tuon tiedon trafin järjestelmään merkattua, kysymys on vain siitä miten vaatimustenmukaisuuden saa todistettua. Näyttäisi siltä, että esim. hyväksytyn asiantuntijan lausunto riittää.
Mikäli auto ei ole euro 5-hyväksytty, niin sitten ei taida auttaa mikään. Mulla on kuva, että vaikka voitaisiin osoittaa, että auto täyttää tai alittaa kaikki euro 5-vaatimukset (eli on niitä *vastaava*), niin tämä ei kuitenkaan riitä antamaan euro 5-merkintää (*hyväksyntä*).
Mielenkiinnosta - mistä käy ilmi että uudempi Alphard olisi euro 6-hyväksytty? Tuodaanko noita jonnekin tänne wanhalle mantereelle ihan uutenakin? Se, että euromalli täyttää ton luokituksen ei välttämättä tarkoita, että japanimallille saisi saman päästötason.
Leave a comment:
-
Leave a comment: