Vähän luulen et koko Alphard idea lähti kun katselin sun autoa kun laiteltiin bB:n valoja. ps. Luovutin ja laitoin projectorit.
En rekisteröinnin takia tuosta päästöluokasta olekaan huolissaan, vaan ajoista oleva sopimus vaatii euro 5 tai tuoreemman.
Uusin Alphardin korimallikin menisi budjettiin jos se on vain mahdollista rekisteröidä suomeen. Katselin että ainakin sen pitäisi täyttää EURO 6-luokankin joten sen kannalta ei ole ongelmaa, jos se vaan täällä päätyisi auton virallisiin päästötietoihin asti jos siis saa edes rekisteröityä.
Pitää ottaa yhteyttä enemmän autoja japanista tuoviin että onko aivan mahdoton tehtävä.
Ajot on pääasiassa taajamassa lyhyitä 500metristä muutamaan kilsaan ja 9tunnin päivän kilometrit vaihtelee 80-150km välillä.
Ai katos Nokonzok osais varmaan auttaa tässä päästöluokka-asiassa. MK2 Alphardin tuonti ois kyllä kulttuuriteko. Pakko tulla ihmettelemään sitä jos sellaisen hommaat. :think
Kyllä noita hybridejä Suomessa kilvissä on joten rekisteröinti ei ole ongelma jos sen takia päästöluokkaa mietit? Euro5 astui voimaan 2009 joten euro4 riittänee jos mk1 kattelet. En menis takuisiin että se hybridi kovin paljon pienemmällä kulkee mitä bensaversiot. Se 2.4mylly on kohtuu tehoton noin isoon autoon että sen käytännön kulutus on samoja luokkia isomman 3.0v6 kanssa kun joutuu polkee sen verta enemmän. Toki riippuu pitkälti paljon millaista ajoa pääasiassa on tiedossa. Sit kun akut kyykkää, ne on vaan turhaa painoa. Brittien puolella minne noita viedään paljon niin korjaamot eivät suostu hybridiin koskemaan. Toki Suomessa voi olla eri juttu sen osalta. Itte päädyin tuohon 3.0 juurikin näistä syistä. Mut jos alphard muuten kiinnostaa niin jatketaan vaikka privalla. Hienoja vehkeitä.
Edit: jaa taksiksi hmm. ��
Vähän luulen et koko Alphard idea lähti kun katselin sun autoa kun laiteltiin bB:n valoja. ps. Luovutin ja laitoin projectorit.
En rekisteröinnin takia tuosta päästöluokasta olekaan huolissaan, vaan ajoista oleva sopimus vaatii euro 5 tai tuoreemman.
Uusin Alphardin korimallikin menisi budjettiin jos se on vain mahdollista rekisteröidä suomeen. Katselin että ainakin sen pitäisi täyttää EURO 6-luokankin joten sen kannalta ei ole ongelmaa, jos se vaan täällä päätyisi auton virallisiin päästötietoihin asti jos siis saa edes rekisteröityä.
Pitää ottaa yhteyttä enemmän autoja japanista tuoviin että onko aivan mahdoton tehtävä.
Ajot on pääasiassa taajamassa lyhyitä 500metristä muutamaan kilsaan ja 9tunnin päivän kilometrit vaihtelee 80-150km välillä.
TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC), riding on the success of its hot-selling hybrid Prius sedan, leaped two more steps ahead of the competition today when it unveiled its new minivan-minded Toyota Hybrid System-CVT (THS-C) and the world's first hybrid 4-wheel-drive powertrain, the "E-Four."
Eikös Alphardia valmistettu hybridinä vain vuosina -04-08?
We make importing cars to Australia quick, easy & cheap. Many great import car options - hybrid, electric, people movers, sedans, sports cars & more...
If the same vehicle year / model / configuration was SOLD NEW in Australia AND it was built in 1989 or later, then IT CANNOT BE IMPORTED.
For normal road use, any vehicle older than December 1988 can be imported virtually without restriction (including left hand drive).
Auto on vain sopimusliikenteessä kehareiden kuskaamiseen ja toimeksiantaja siis vaatii euro 5.
Mielessä pyörinyt hankkia alphard hybridi transportterin tilalle taksiksi. Ajot on pääasiassa taajamassa niin vois mennä pienemmillä polttoainekuluillakin ja e85 asemakin löytyy et silläkin sais kuluja alas eikä joka vuotinen dsg laatikkokaan ole ilmainen. Oikealla oleva ohjauskin vaan helpottaisi työskentelyä.
Mut ongelma tuleekin siinä et miten päästöluokka määräytyy suomessa? Sopimus määrää et auton pitää täyttää vähintään euro 5 päästöluokka.
Kyllä noita hybridejä Suomessa kilvissä on joten rekisteröinti ei ole ongelma jos sen takia päästöluokkaa mietit? Euro5 astui voimaan 2009 joten euro4 riittänee jos mk1 kattelet. En menis takuisiin että se hybridi kovin paljon pienemmällä kulkee mitä bensaversiot. Se 2.4mylly on kohtuu tehoton noin isoon autoon että sen käytännön kulutus on samoja luokkia isomman 3.0v6 kanssa kun joutuu polkee sen verta enemmän. Toki riippuu pitkälti paljon millaista ajoa pääasiassa on tiedossa. Sit kun akut kyykkää, ne on vaan turhaa painoa. Brittien puolella minne noita viedään paljon niin korjaamot eivät suostu hybridiin koskemaan. Toki Suomessa voi olla eri juttu sen osalta. Itte päädyin tuohon 3.0 juurikin näistä syistä. Mut jos alphard muuten kiinnostaa niin jatketaan vaikka privalla. Hienoja vehkeitä.
TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC), riding on the success of its hot-selling hybrid Prius sedan, leaped two more steps ahead of the competition today when it unveiled its new minivan-minded Toyota Hybrid System-CVT (THS-C) and the world's first hybrid 4-wheel-drive powertrain, the "E-Four."
Eikös Alphardia valmistettu hybridinä vain vuosina -04-08?
We make importing cars to Australia quick, easy & cheap. Many great import car options - hybrid, electric, people movers, sedans, sports cars & more...
If the same vehicle year / model / configuration was SOLD NEW in Australia AND it was built in 1989 or later, then IT CANNOT BE IMPORTED.
For normal road use, any vehicle older than December 1988 can be imported virtually without restriction (including left hand drive).
Mielessä pyörinyt hankkia alphard hybridi transportterin tilalle taksiksi. Ajot on pääasiassa taajamassa niin vois mennä pienemmillä polttoainekuluillakin ja e85 asemakin löytyy et silläkin sais kuluja alas eikä joka vuotinen dsg laatikkokaan ole ilmainen. Oikealla oleva ohjauskin vaan helpottaisi työskentelyä.
Mut ongelma tuleekin siinä et miten päästöluokka määräytyy suomessa? Sopimus määrää et auton pitää täyttää vähintään euro 5 päästöluokka.
Pyydä tutustumaan 1.7. Trafin muutoksiin. Oma ässäkin meni uusinnassa läpi heinäkuun alussa ilman papereita vaikka siitä sai hylsyn ekalla (kesäkuun puolella).
Onko tämä se asiakirja jossa ne muutokset? Voimaantulopäivä tuossa on 1.7.2018
Pyydä tutustumaan 1.7. Trafin muutoksiin. Oma ässäkin meni uusinnassa läpi heinäkuun alussa ilman papereita vaikka siitä sai hylsyn ekalla (kesäkuun puolella).
Taitaa vaan kirkas aurinko sattua sopivasti siihen jos tota bi-coloria meinaat? Omalle kohdalle sattuneista sanoisin että ainakin puolet on jälkikäteen m-sportattuja, no vähemmän kuin suomessa silti
Leave a comment: