Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyvät autopukit ja tunkki
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostKaverin tuosta BH11500:sta jumittaa toinen nostomäntä, jää pohjaan, mikä lie kiinan bahco... No ei mutta laatumerkki pitäisi olla, toisaalta ainahan maanantaikappaleita tulee.
Originally posted by aku1979 View PostOnkohan muuten jotain edullisia hyviä ratkaisuja hiekkapohjalla työskentelyyn?...nyt on tullut käytettyä betonilaattoja tunkin ja pukkien alla, mutta jotain levyä yms.? Auton alla ollut mätänetin kumimattoa, joka meni aika nopeesti rikki.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostKaverin tuosta BH11500:sta jumittaa toinen nostomäntä, jää pohjaan, mikä lie kiinan bahco... No ei mutta laatumerkki pitäisi olla, toisaalta ainahan maanantaikappaleita tulee.
Comment
-
-
Mä ostelin just meganexin matalan tunkin https://www.ikh.fi/fi/hallitunkki-2-...-meganex-meg11. On perhanan painava, mut on aika jämeräkin. Bahco jäi kauppaan, kun on ihan samaa kiinashittiä eri paketissa vaan. Jos ny oikeasti hyvän haluais, niin sitten varmaan AC tai Mega. Pukkeina ollu bilteman jämerimmät ja ne on ihan hyvät. On mulla yhdet bahcotkin, mutta ne on vähän rimpulat. Niissä plussaa kuitenkin pikasäätö.
Comment
-
-
Itseltä suositukset mahdollisimman pitkälle & matalalle tunkille. Pystyy nostamaan erilaisista paikoista, esim. matalan auton keulasta poikkipalkista.
Aikaisemmalla tallilla oli tällainen AC ja oli kyllä paras tunkki mitä on tullut käytettyä:
Nyt on budjettisyistä tuo Bahcon vastaava ja se on lähes yhtä hyvä. Ainoa häiritsevä tuohon AC:hen nähden on, että takaosan korkeampi kohta on vähän edempänä kuin AC:ssa, jolloin joissain nostotilanteissa joutuu kikkailemaan matalan auton kanssa.
Yleisimmät tunkkien ongelmat taitaa johtua siitä, että niitä kiristetään jatkuvasti liian kireälle.Last edited by JH.; 14-06-2018, 21:06.MuotoWorks.fi | 3D-tulostetut tuotteet ja ratkaisut.
Makita seinätelineet ja adapterit | MuotoWorks
BMW i4 lumisuojus latausporttiin | MuotoWorks
Käyttis i4 eDrive40
Kesällä E36 M3
Radalla E36 325i track day tool
Comment
-
-
- max. kapasiteetti 2000 kg - min. korkeus 76 mm - max. korkeus 510 mm - ammattimalli - ruuvikaukalo - mitat 1006 x 365 x 136 mm - paino 42 kg
Mulla ollu tuommonen käytössä nyt ainakin 5 vuotta, ja en oo katunu päivääkään. Ei paina itselle ainakaan liikaa, jos sillontällön sen takakonttiinkin heittää. Mitään ongelmia ei oo toistaseks ollu. Toki hintaahan tuolla näyttäs vieläkin olevan aika reilusti. 250€ taisin maksaa sillon, kun oli joku "näyttelykappale"Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
-
Mulla sama. Kääntyvät pyörät oon joutunut uusimaan. Ja etupää vinkuu ja vilisee vittumaisella taajuudellasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by leksii View Posttälläinen kunnollinen bahcon tunkki nii ei pelota laskea autoo alaspäin aina
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Itsellä on tuo BH12000 ollut keväästä asti, kuten ketjun alkupuolella mainittua, mutta nyt viikonloppuna vasta ensimmäistä kertaa remonttihommissa sitä käytin. Hyvä sillä oli nostella ajoneuvo siihen korkeuteen että Motonetin halvimmat pukit (jotain 47cm tms) sai alle. Tosiaan hakemalla täytyy hakea moitittavaa tuosta tunkista, mutta nyt tuli sen korkean painon lisäksi eteen myös tuo hidas nosto. Tähän tietysti auttaa kun sillä polkimella pumppaa niin ylös kuin sen saa ja siitä vasta jatkaa sillä hantaakilla, mutta melkolailla saa olla tilaa takana että sillä hantaakilla saa pumpattua auton ylös, tai sitten liikerata on niin lyhyt että menee iäisyys. Mutta joka tapauksessa, pieniä murheita nämä, tärkeintä että pelottaa huomattavasti vähemmän nostella tai varsinkaan laskea, kuin kahdenkympin markettitunkilla.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Itselläni on käytössä BH1A2500 ja pukkeina BH33000. Mielestäni tunkki on varsin onnistunut kompromissi painon ja käytettävyyden välillä, kun tuota tulee toisinaan kuljeteltua mukanakin ja ainakin toistaseksi on mahtunut autojen alle.
Pukkien osalta ei oikeastaan muuta kommentoitavaa kuin että nostovarsiin jos löytyisi toimivat kumitassut tms. alustaystävällisemmät pinnat?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostItsellä on tuo BH12000 ollut keväästä asti, kuten ketjun alkupuolella mainittua, mutta nyt viikonloppuna vasta ensimmäistä kertaa remonttihommissa sitä käytin. Hyvä sillä oli nostella ajoneuvo siihen korkeuteen että Motonetin halvimmat pukit (jotain 47cm tms) sai alle. Tosiaan hakemalla täytyy hakea moitittavaa tuosta tunkista, mutta nyt tuli sen korkean painon lisäksi eteen myös tuo hidas nosto. Tähän tietysti auttaa kun sillä polkimella pumppaa niin ylös kuin sen saa ja siitä vasta jatkaa sillä hantaakilla, mutta melkolailla saa olla tilaa takana että sillä hantaakilla saa pumpattua auton ylös, tai sitten liikerata on niin lyhyt että menee iäisyys. Mutta joka tapauksessa, pieniä murheita nämä, tärkeintä että pelottaa huomattavasti vähemmän nostella tai varsinkaan laskea, kuin kahdenkympin markettitunkilla.
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostItselläni on käytössä BH1A2500 ja pukkeina BH33000. Mielestäni tunkki on varsin onnistunut kompromissi painon ja käytettävyyden välillä, kun tuota tulee toisinaan kuljeteltua mukanakin ja ainakin toistaseksi on mahtunut autojen alle.
Pukkien osalta ei oikeastaan muuta kommentoitavaa kuin että nostovarsiin jos löytyisi toimivat kumitassut tms. alustaystävällisemmät pinnat?
Kumitassut täytyy varmaan askarrella paskarrella jostain sopivasta matskusta.
On kyllä varmaan hyvä peli tuo BH1A2500...kevyt, nopea ja 490mm nostokorkeuskin oikein hyvä...kuin myös BH12000.Last edited by aku1979; 22-08-2018, 23:19.
Comment
-
Comment