Mä luulen et kauppaa käydään tunkista, talo tulee sit kaupan päälle. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyvät autopukit ja tunkki
Collapse
X
-
Originally posted by _Bäri_ View PostEi liity periaatteessa aiheesee. Mut käytii kattomassa vanhaa rintamamiestaloa ja siellä oli talo tuettu pohjasta bilteman pullotunkilla ja puupölkyillä.) mutta ei kai myyjä esittänyt tuota niin että se on tarkoitus pitää noin jatkuvasti?
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Sehän se idea siinä oliki kun alapohjassa oli ilmeisesti ollu lahovaurioo. Oli pitkittäispuu vaihdettu ja jostai oli keskeltä sahattu ja laitettu tervettä puuta tilalle. Tää oli ihan pysyvä ratkaisu. Varsinki välittäjästä päätellen kun kyseenalaistin koko viritelmän. En oo koskaa ennen noin vittumaista välittäjää nähny. Siellä oli homeet peitetty silikonilla kylppäristä. Ja seinät oli eristetty ja ikkunat tilkitty niin että oli unohdettu vanhan talon hengittävyys kokonaan.
Tässä on tullu nähtyä useestikkin miten luova suomalainen nikkariseppo on.G30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Originally posted by -TPI- View PostEipäs vähätellä Biltemaa...
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Tässä threadissä aika paljon puhuttu tunkeista, mutta mitäs autopukkeja foorumilaisilta löytyy tallista?
Itse tehtyjä ei nyt lasketa mukaan, koska kaupasta pitäisi jostain päin maailmaa löytyä.
Tässä itse ajattelin yhden uuden kierroksen noita tilailla ja jonkin aikaan tässä katsellut turvallisen oloisia pukkeja.
Sealey 3tonnin pukit mietinnässä :think
.
Comment
-
-
Originally posted by ///Joonas View PostTässä threadissä aika paljon puhuttu tunkeista, mutta mitäs autopukkeja foorumilaisilta löytyy tallista?
Itse tehtyjä ei nyt lasketa mukaan, koska kaupasta pitäisi jostain päin maailmaa löytyä.
Tässä itse ajattelin yhden uuden kierroksen noita tilailla ja jonkin aikaan tässä katsellut turvallisen oloisia pukkeja.
Sealey 3tonnin pukit mietinnässä :think
https://www.amazon.de/gp/product/B07...KR8XB7XF&psc=1
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View Posthttps://www.biltema.fi/autoilu---mp/...kki-2000017053 3 tonnia, 19,90 €.e28 535i Touring
e28 m535i + s38
e34 535i --> ?
Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi
Comment
-
-
Originally posted by ///Joonas View PostDual tuossa laittokin videota noista kiinalaislaadun kestävyydestä. Tosiaan oma henki on arvokkaampi ku nuo jr66 linkaamat 19,99€
Pistin Sealeyn 6t tulemaan englannista
Comment
-
-
Originally posted by ///Joonas View PostDual tuossa laittokin videota noista kiinalaislaadun kestävyydestä. Tosiaan oma henki on arvokkaampi ku nuo jr66 linkaamat 19,99€
Pistin Sealeyn 6t tulemaan englannista
Noi sun linkkaamat sealeyn pukit näyttäis äkkiseltään olevan jopa kapeemmat kun mitä esim noi bilteman pukit :think
just my 2ce28 535i Touring
e28 m535i + s38
e34 535i --> ?
Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi
Comment
-
-
Tämä on muuten hauska..Hyvin monesti näkee harrastajia ja komeita autoja - mutta tunkit, pukit ja monet työkalut on sitä halvinta mitä myy Biltema, Motonet, Tokmanni jne. Sitten vielä suututaan jos kritisoi hiukan miks ei voi satsata hiukan enemmän.
Kerran kun satsaa niihin kunnon tykötarpeisiin, pärjää niillä kikkailematta vuosia. Itsellä on nuorempana pimpelipompeli tunkki pettänyt E39 nostaessa, samassa auton tullessa alaspäin antoi samanmoinen pukki periksi..Sanotaanko että zippeily niiden kanssa loppui siihen.
Tuohon "nämä on paksua tavaraa" en edes sen kummemmin puutu kuin sanomalla onhan 8mm pulttejakin 4.8, 8.8, jne vahvuuksia, vaikka kaikki ovat yhtä "paksua tavaraa"Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Nii, väittäisin silti Bilteman vehkeiden olevan ihan kohtalaisen hyviäkin. Tuollaiset Bilteman/Motonetin myymät 19,90€ pukit on itsellä ollut yli 10vuotta käytössä ja ilmeisesti jollain tuurilla tai ihmeen kaupalla edelleen ehjät. Ja on ollut päällä monenmoista ja painoista laitetta. Tallista löytyy myös IKH:n myymää ja paria muutakin. Kaikki on kestäneet vuosia vaikkei ole mitään "merkkiä" kyljessä. Tunkkikin on Motonetin matala malli, sekin kestänyt jo vuosia.
Ei työkaluja yms. voi oikein arvostella myyvän liikkeen perusteella. Esimerkkinä vaikka pikkuräikkä, joita itse työn puolesta melkoisesti käytän. Pisimpään kestänyt on tällä hetkellä Honkkarin Ingco, taitaa neljättä vuotta olla käytössä. Taas esim. Bahcon räikkä ei kestänyt edes vuotta. Ja näillä kiristellään lähinnä M6-M8 pultteja, eikä mitenkään hampaat irvessä. Ja käyttöä on lähestulkoon päivittäin.Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged
Comment
-
Comment