Tuttua. Alkukesästä yhden tutun F11 520d syttyi palamaan hki-tku motarilla ilman mitään ennakkovaroitusta. Onneksi ei hlövahinkoja. Auto meni totaalisen poroksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Diesel bemarit palaa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pari viikkoa sitten tuli korjaamolle kaveri koodien lukuun kun vikavalo taulussa, avasin pellin ja imusarjasta nousi jo sauhuHienoja pelejä!
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostAika eksoottinen tuo BMW:n insinöörien teoria glykolin, noen ja öljyjäänteiden muodostaman mähmän syttymisestä ongelman syynä. :think
Tässä vielä tuosta EGR:n toiminnasta muutama läpyskä. Onko vika nimenomaan ollut aina tuossa egr-venttiilissä vai tuossa egr-coolerissa olevassa ohivirtausläpässä? Onko tällä ohivirtausläpällä jotain tekemistä sen kanssa että tuo kenno palaa puhki? Tosin tuota ei taida olla kuin manuaalissa/suurempi koneisissa. Eikö vikakoodit laita autoa sellaiseen nilkutusmoodiin että imusatsi ei enää pala puhki? Luulis että ainakin venttiilin asennosta on tarkka tieto koska tuossa näyttää olevan asennon kertova potikkakin päässä.
Kuusmukisissa EURO 6:ssa sitten näyttää olevan egr:n lämpöanturi, tekeekö se siitä vähemmän paloherkän? Euro 5:ssa tuota ei ole.
Kuusmukisessa tuo ohitusputki on myös hiukan erilainen:
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostKorjauskampanja tulossa myös eurooppaan Kauppalehti
Comment
-
-
Itsellä tuli tällainen hypoteettinen ajatus mieleen kun tätä uutisointia seuraa. Entäs nyt ne kaikki ajoneuvot, johon on tehty EGR tulppauksia ja softauksia? Eli jos tästä tulee takaisinkutsukampanja ja ilmoitus trafille, niin nämähän on pakko käyttää bemarilla korjattavana? Eli jos tätä ei tee, niin auto menee neljännen kirjeen jälkeen tilaan jossa sitä ei voi katsastaa.
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View PostArvattavasti Suomessa kyse yksittäistapauksista. Ei syytä huoleen - ei korjauksia. Saapa nähdä...
Mielestäni erittäin vakava juttu jonka kanssa Suomen maahantuojalla (tehtaan edustajana) ei pitäisi olla mitään varaa vähättelyyn. Ja jälleen kerran samalla viivalla ovat maahantuojan kautta sekä yksittäistuodut autot.
Comment
-
-
Osaako kukaan sanoa tuohon mitään että miksi Koreassa takaisinkutsuttujen vuosimallit alkaa vastaa öbaut 2011 eteenpäin? Samoja osiahan on käytetty jo aikaisemmin ja luulis että ongelmat koskevat yhtälailla niitäkin... :think
Eikö tää palamisilmiö oo täällä Suomessa koskenut muitakin kuin pelkästään pienintä 2l pikipannua?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Alkaa paisari paisumaan:
Brandgefahr an 324.000 Autos
...der Baureihen 3er, 4er, 5er, 6er und 7er sowie die Geländewagen X3, X4, X5 und X6 betroffen. Sowohl Modelle mit Vierzylinderdiesel (Bauzeitraum April 2015 bis September 2016) als auch Sechszylinderdiesel (Juli 2012 bis Juni 2015) können Probleme bereiten. Zunächst hatte die "FAZ" über den Rückruf in Europa berichtet, der laut BMW freiwillig erfolgt...
Comment
-
-
Tämähän onkin mielenkiintoinen, näitä ongelmavehkeitä on pari ilmaantunut lähipiirissäkin ja egr-vioista tuttu odotti laakkoselta muhkeaa laskua, mutta laittoivat kokonaan goodwillinä menemään, taisi jo polttaa tämä perseen alla silloin (pari kk sitten) :think
Täytynee varmaan F15 kanssa lähestyä marmoria. Tämä takaisinkutsu kun on huomattavasti merkittävämpi kuin E60 akkukaapelin joka oli täysin turhaa turhuudessaan kun ei vie ongelmaa... :thinkJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Vikahan on ollut tiedossa jo pidempään ainakin Saksassa. Puhkipalaneita imusarjoja jumittelevien EGR:ien takia. Ilmeisesti autoja ei kuitenkaan ole vielä aiemmin palanut tarpeeksi monta, että valmistaja olisi pakon edessä joutunut tekemään korjauksia.
Jonkin verran on jo aiemmin vaihdeltu imusarjoja tai puhdistettu mikäli eivät ole vielä kerenneet palaa puhki. Aikamoisen susi systeemi syntyessään koko pakokaasujen takaisinkierrätys.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Comment