Kuvassa näkyy 3gt roihuavan.
Diesel bemarit palaa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko noita uuden sarjan egr-venttiilejä jo kuulunut? Roikkunut isäukon autossa tuo homma kohta sen 4-5kk ja siinä välissä jo omaan piikkiin vaihdettu puhkisulanut imusarja uuteen ja egr putsattu. Kivahan se olis saada homma maaliin asti ennen kuin seuraava imusarja sulaa.
Tän lisäks takasinkutsun jälkeen vois lyödä kierron lopullisesti kiinni. On se kyllä kun nuo nykydieselit on muuten niin viattomia niin pitää saastelaitteiden aiheuttaa harmia. Minkään muiden ongelmien kanssa ei ole tarvinnut E60, S80 D5 ja F15 kanssa kamppailla. Vastaavia kokemuksia tuntuu olevan muillakin tutuilla, joilla tuoreita dieseleitä.Last edited by E39Fin; 20-04-2019, 09:21.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wäinö View PostKatsoitko mikä versio sinulla on tuosta EGR:stä ?
Itselläni on 03/11 valmistunut saksan tuonti, mutta itseäni vähän epäilyttää että onko tuo EGR joskus vaihdettu kun nykyisen mallinumero on
7 623 210 03
LJW-J
11.02.07
Korens Korea
Joka tietääkseni on tarkistettavien joukossa/potentiaalisesti ongelmallista sarjaa.
Päivitys: Vaihtoonhan se EGR:n lauhdutin menee, oli kuulemma jo vuotanut 180 tkm aikana. Uutta osaa odotetellessa ...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by alspe View PostOma auto ei ole riskiryhmää, mutta tuli mieleen lapset autossa. Itse välillä käyn kaupassa nopeasti ja leikki-ikäiset odottavat autossa. Älkää käyttäkö ainakaan lapsilukkoja näissä autoissa. Parempi kun lapset ei jää ollenkaan autoon.
Leave a comment:
-
-
Oma auto ei ole riskiryhmää, mutta tuli mieleen lapset autossa. Itse välillä käyn kaupassa nopeasti ja leikki-ikäiset odottavat autossa. Älkää käyttäkö ainakaan lapsilukkoja näissä autoissa. Parempi kun lapset ei jää ollenkaan autoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juspa View PostKysyin merkkarilta onko kamppis päällä omaan autoon, niin ei ollut..
Onko tosiaan noin, että tämä ei olisi? :think
6/2011 valmistunut N57
Itselläni on 03/11 valmistunut saksan tuonti, mutta itseäni vähän epäilyttää että onko tuo EGR joskus vaihdettu kun nykyisen mallinumero on
7 623 210 03
LJW-J
11.02.07
Korens Korea
Joka tietääkseni on tarkistettavien joukossa/potentiaalisesti ongelmallista sarjaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zakspeed View PostPäivitys joudutaan ajamaan B sarjan moottoriseen jos kampanjan yhteydessä uusi EGR venttiili/jäähdytinpaketti ja auton i leveli on tietyn raja-arvon vanhempi. Halusi asiakas sitä tai ei.
To aika autokeskuksel,saa nähä vaihdetaanko kenno. Indeksi numero oli 10.
Leave a comment:
-
-
Sigun F10 kävi juuri Laakkosella takaisinkutsuna egr coolerin vaihdossa... joutuivat laittamaan uuden egr venttiilinkin kun vanha ei suostunut irtoamaan... myös venttiili meni Bmw:n piikkiin.
Autossani on nyt siis jo kolmas venttiili käytössä, vuosi sitten jouduin vaihdattamaan uuden kun alkuperäinen antautui 200tkm ajosuoritteen jälkeen !!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juspa View PostKysyin merkkarilta onko kamppis päällä omaan autoon, niin ei ollut..
Onko tosiaan noin, että tämä ei olisi? :think
6/2011 valmistunut N57
Ja asiaan. Ei koske autoasi tämä kampanja.
Leave a comment:
-
-
Kysyin merkkarilta onko kamppis päällä omaan autoon, niin ei ollut..
Onko tosiaan noin, että tämä ei olisi? :think
6/2011 valmistunut N57
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View PostSen verran merkittävä asia on kuitenkin kyseessä, että BMW AG:n tuoreessa vuosikertomuksessa tämä EGR-jäähdyttimeen liittyvä tekninen kampanja nostetaan esille - tosin paljolti asiaan liittyvästä mediahuomiosta johtuen.
Leave a comment:
-
-
Itse olisin vaan tyytyväinen, kun ilmaiseksi saa uudet softat autoon. Koodaukset nyt hoitaa helposti takaisin kuntoon. Asia sitten erikseen, jos autossa on virisofta.
Leave a comment:
-
-
Päivitys joudutaan ajamaan B sarjan moottoriseen jos kampanjan yhteydessä uusi EGR venttiili/jäähdytinpaketti ja auton i leveli on tietyn raja-arvon vanhempi. Halusi asiakas sitä tai ei.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by fxt06 View PostKyllä mun auton softat vaan oli päivitetty ja start/stop oli ryssitty tehdasasetukseen eli aina oletuksena päällä...
Ihmettelen kyllä kuinka kirjavaa näiden korjausperiaate on, yhdellä korjataan ja toisella ei, vaikka sama vika ja samat oireet. :think
Kulutus edelleen järkyttävän suuri, nyt 10 ja 11 litran välissä, vaikka ajaisit kuinka nätisti eco pro:lla.
Itsehän sanoin erikseen, ettei mitään päivityksiä. Ei ollut ongelma Autokeskuksessa tuo.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View PostUusimman ohjelmistoversion myötä tuon start/stop -napin toiminta on "tehdasasetuksilla" ja taitaa muistaakseni olla sellainen, ettei sitä pysty enää koodaamaan kuten aiemmin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: