Diesel bemarit palaa?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • amisqo
    replied
    toin tommosen n57 koneella oleva bilikan suomee ja on jo rekisterissä yms.
    egr takasinkutsua ei vain ole tullut, liekö tuleekaan? Voinko käydä marmorilta kysymässä onko jtn kamppiksia päällä? :think

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Oikea ratkaisu tähän olisi mielestäni vakuutusyhtiöiden vaati BMW:tä korvaamaan kaikki vahingot heille tapaisin. Näinhän ne yleensä vahingon aiheuttajalta perii. BMW on itse tunnustanut ongelman, niin luulisi kohta vakuutusyhtiöiden alkavan vaatimaan omiaan. Tai mistä me tiedetään mitä siellä kulisseissa tapahtuu.
    Eiköhän se homma tule näin menemään ennemmin tai myöhemmin. Antaa sekin painetta saada hommat kuntoon. Jännä nähdä muuten, tuleeko noilla uusilla osilla lopullinen korjaus vai pelataanko aikaa.

    Leave a comment:


  • Turder
    replied
    Lomalla Kataloniassa ja ihmeteltiin motarin ruuhkaa kun näkyi edestä vaan mustaa savua... siellähän se F10 oli täydessä palossa keulasta

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by kktune View Post
    Tottahan tuokin on. Oma rohjo on niin vanha ettei kuulu riskiryhmään ja egr on muutenkin poistettu pelistä mutta muiden puolesta harmittaa kun vaikuttaa että maahantuoja ei aktiivisesti hoida asiaa. Ihmiset joutuu kyselemään korjaustarpeen perään, vuotavia osia ei vaihdeta, asian vähättelyä jne...jotain painetta pitaisi saada.
    Oikea ratkaisu tähän olisi mielestäni vakuutusyhtiöiden vaati BMW:tä korvaamaan kaikki vahingot heille tapaisin. Näinhän ne yleensä vahingon aiheuttajalta perii. BMW on itse tunnustanut ongelman, niin luulisi kohta vakuutusyhtiöiden alkavan vaatimaan omiaan. Tai mistä me tiedetään mitä siellä kulisseissa tapahtuu.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by E39Fin View Post
    Toki olisi huonoa julkisuutta saada tähän liittyen vielä kuolonuhreja. :think
    Sellainenkin vielä tulee. Paskaa laatua, vaatii ihmishengen ennen kuin harrastelija-autonvalmistaja reagoi asiaan kunnolla.

    Leave a comment:


  • kktune
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mietipä itse. Maksan kyllä isompaa vakuutusta, mutta miten käy, jos ajatuksesi mukaisesti vakuutusyhtiö enää myönnä vakuutusta BMW:llesi?
    Tottahan tuokin on. Oma rohjo on niin vanha ettei kuulu riskiryhmään ja egr on muutenkin poistettu pelistä mutta muiden puolesta harmittaa kun vaikuttaa että maahantuoja ei aktiivisesti hoida asiaa. Ihmiset joutuu kyselemään korjaustarpeen perään, vuotavia osia ei vaihdeta, asian vähättelyä jne...jotain painetta pitaisi saada.

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mietipä itse. Maksan kyllä isompaa vakuutusta, mutta miten käy, jos ajatuksesi mukaisesti vakuutusyhtiö enää myönnä vakuutusta BMW:llesi?
    Eiköhän vakuutusyhtiö(t) ala näissä tapauksissa ennemmin tai myöhemmin regressoimaan BMW:ltä saataviaan jos ongelma on selkeästi bmw:n puolessa. Kuitenkin bmw on vastuussa valmistamansa tuotteen turvallisuudesta ja tämä ei ole sidoksissa takuuseen. Ei bmw muuten näitä kuntoon laittaisikaan, ellei raskas vastuu painaisi. Toki olisi huonoa julkisuutta saada tähän liittyen vielä kuolonuhreja. :think

    Leave a comment:


  • SilverHawk
    replied
    Nytkö se otti ja levähti.. ei ota kierroksia eikä kiihy vaikka kuinka polkee.. Jäi laakkoselle huoltoon.

    Samat viat kun e90 kun egr meni paskaksi. Tosin nyt ei auto sammunu valoihin

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by kktune View Post
    Mietipä asiaa toisen kerran: kuka tässä asiassa on nyt kärsijänä? Sinä. Jokainen näistä kymmenien tuhansien arvoisten autojen vakuutuskorvauksista menee suoraan vakuutusmaksuihin.
    Mietipä itse. Maksan kyllä isompaa vakuutusta, mutta miten käy, jos ajatuksesi mukaisesti vakuutusyhtiö enää myönnä vakuutusta BMW:llesi?

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Kaveri laittoi just videon, X5 F15 40d:n imusarja paloi, useampi 1 cm reikä, lähellä oli ettei palanut koko auto... joku 130 tkm ajettu 2013.

    Leave a comment:


  • kktune
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Ja jos ei laita, kukas tässä sitten on kärsijänä? Aivan oikein, sinä. Huono ajatus, ei jatkoon.

    Toki vakuutusyhtiöiden tulisi vaatia omistajien ja haltijoiden lisäksi laittamaan nämä autot kuntoon.
    Mietipä asiaa toisen kerran: kuka tässä asiassa on nyt kärsijänä? Sinä. Jokainen näistä kymmenien tuhansien arvoisten autojen vakuutuskorvauksista menee suoraan vakuutusmaksuihin.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by kktune View Post
    Vakuuusyhtiöiden pitäisi nyt laittaa BMW tiukille ja ilmoittaa että on laitettava joka auto kuntoon, muuten ei heru vakutusta.
    Ja jos ei laita, kukas tässä sitten on kärsijänä? Aivan oikein, sinä. Huono ajatus, ei jatkoon.

    Toki vakuutusyhtiöiden tulisi vaatia omistajien ja haltijoiden lisäksi laittamaan nämä autot kuntoon.

    Leave a comment:


  • kktune
    replied
    Originally posted by salmol View Post
    Kasko ja palovakuutus kunnossa ei kannata murehtia vaan innolla odottaa milloin ritsa palaa.
    Onko todella niin että tällainen selkeä vika joka on valmistajankin tiedossa korvataan silti vakuutuksesta mukisematta? Henkilövakuutuspuolella tulee todella tarkasti selvittää terveydentila ja jos pientäkään vaivaa on tai on ollut jossain, tulee heti rajoituksia korvattavuuksiin.



    Mutta automalli jonka lähes varmasti tiedetään syttyvän ennen pitkää, sitten lopulta palaa, niin kuitenkin korvataan? Vakuuusyhtiöiden pitäisi nyt laittaa BMW tiukille ja ilmoittaa että on laitettava joka auto kuntoon, muuten ei heru vakutusta.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Yksittäistapaus. BMW:n tai maahantuojan mukaan ei anna aihetta huoleen .

    Foorumilaisten mielestä palo johtui siitä, ettei ollut msport .

    Leave a comment:


  • demu
    replied
    Hmmm...

    Leave a comment:

Working...
X