Diesel bemarit palaa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530xd vm. 2011 ja "7 823 210 04" Korens lukee jäähdyttimessä. Soitin Joupille ja menee tarkastukseen.
-
-
Vaan syttyy tommonen kiisseli melko kiukkuseen. A1:llä tänään kärähti, sen että kuski sai parkkiin, puski kunnon lieskaa pellinalta.
Siinä sitten seisottiin ja ihmeteltiin kunnes sai luvan jatkaa..poliisit kuvasivat hyvinkin tarkkaan autoa paikalla.
Leave a comment:
-
Tänään kävin raision autokeskuksessa takaisinkutsukampanjassa, kommentti oli että EGR-jäähdytin numerolla -724 05-> ei tarkastus/uusintatarvetta.
Auto on 2015 530da m-sport.
Leave a comment:
-
Päinvastoin... aika kannattavaa touhua antaa "kiisseleiden palaa pohjaan" niin voi myydä hybrideja tilalle.Originally posted by hietase View Posthttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...7426#gs.ta6ouw
Totta tai ei, mutta jos kannattavuus on heikentynyt miltei 50% muutamassa vuodessa, voi valmistajan suhtautuminen isoihin ja kalliisiin takaisinkutsuihin olla tulevaisuudessa yhä nihkeämpi.
Leave a comment:
-
Yhdysvaltalainen autojulkaisu Automobile kertoo BMW:n suunnittelevan useiden malliensa kuoppaamista osana mittavaa uudistusprosessia.
Totta tai ei, mutta jos kannattavuus on heikentynyt miltei 50% muutamassa vuodessa, voi valmistajan suhtautuminen isoihin ja kalliisiin takaisinkutsuihin olla tulevaisuudessa yhä nihkeämpi.
Leave a comment:
-
Minulla vaihdettiin kampanjaan tuo EGR-jäähdytin, jossa oli "alkavaa" vuotoa. Imusarja kuvattiin eikä siellä vaurioita. Riittäisikö nyt pelkästään tuon EGR.n käytöstä poisto ohjelmallisesti kun muuten ei ainakaan vielä ole mitään vuotoja?
Leave a comment:
-
Jos EGR:n by-pass putki vuotaa haitarien välistä halkeamasta niin silloin tuo nokeaa konehuoneen. Se vaan aiheuttaa nokeamisen muttei polta autoa.Originally posted by jr66 View PostOk.
Ei näköjään Bullitkaan joten ilmeisesti olen väärässä. Jotenkin niistä kuvista jäänyt käsitys että egr vuotaa nimenomaan ulospäin

Palaminen sitten lähtee käyntiin by-passin vuotamisen tai/ja erg-jäähdyttimen j.neste vuodon yhteisvaikutuksesta. Ja kuten tämäkin kuva todistaa, viimeisin egr-cooleri versio ei riitä siihen että auto ei käryäisi. Auto 100tkm ajettu lokakuulta 2016 530xd

Last edited by fraatti; 27-08-2019, 06:13.
Leave a comment:
-
Ok.Originally posted by Bullitt View PostEn yhtään ihmettelis, vaikka olis näinkin joissakin tapauksissa, mutta ne mitä olen itse nähnyt, niin on sulanut sisältäpäin.
Ei näköjään Bullitkaan joten ilmeisesti olen väärässä. Jotenkin niistä kuvista jäänyt käsitys että egr vuotaa nimenomaan ulospäinOriginally posted by Urpo_rotta View PostTällaisesta minä en ole kuullut?
Leave a comment:
-
Tällaisesta minä en ole kuullut?Originally posted by jr66 View PostEikös näissä ole ongelmana egr:n hajoaminen eli imusarjaan osuu ulkopuolelta läheltä puhaltava kuuma pakokaasu :think
Leave a comment:
-
Juu,tiedän. Tarkoitin vaan sitä,kun viallinen komponentti aiheuttaa konehuonessa (muovisesta imusarjasta lähtevänä) tulipalon,niin kaikki muukin muovinen materiaali konehuoneessa lisää palokuormaa. Ja nopeuttaa auton totaalituhoa.Originally posted by Bullitt View PostMuovi on toiminut hyvin juurikin imusarjan materiaalina melkein 40 vuotta. Vika ei ole siinä materiaalissa, vaan siinä, että joidenkin mielestä se on hyvä idea työntää sitä vähintään 200 asteista pakokaasua sinne imusarjaan.
Leave a comment:
-
En yhtään ihmettelis, vaikka olis näinkin joissakin tapauksissa, mutta ne mitä olen itse nähnyt, niin on sulanut sisältäpäin.
Leave a comment:
-
Eikös näissä ole ongelmana egr:n hajoaminen eli imusarjaan osuu ulkopuolelta läheltä puhaltava kuuma pakokaasu :thinkOriginally posted by Bullitt View Post
Muovi on toiminut hyvin juurikin imusarjan materiaalina melkein 40 vuotta. Vika ei ole siinä materiaalissa, vaan siinä, että joidenkin mielestä se on hyvä idea työntää sitä vähintään 200 asteista pakokaasua sinne imusarjaan.
Leave a comment:
-
Yhdessä palaneesta autosta otetussa kuvassa oli auton edessä sulaneesta alumiinista syntynyt lätäkkö. Alumiini sulaa jossain 600 asteessa, eli sen verran ainakin.Originally posted by Petteri75 View PostPakko kysyä, meneekö lämpötilat sitten niin koviksi?
Muovi on toiminut hyvin juurikin imusarjan materiaalina melkein 40 vuotta. Vika ei ole siinä materiaalissa, vaan siinä, että joidenkin mielestä se on hyvä idea työntää sitä vähintään 200 asteista pakokaasua sinne imusarjaan.Originally posted by Heguli 31 View PostTätä itsekkin "ihmettelin". Eli mikähän automerkki on seuraavana.Enemmin muoviosia moottoreihin ja paskempilaatuisia komponentteja lisää sinne muovisten osien joukkoon,niin autojen kierrätys hoituu itsestään.
Noita länttejä näyttäis olevan vähän siellä täällä. Ykköstiellä on ainakin yksi läntti molempiin suuntiin.Originally posted by mikae34 View PostTuossa alkukesästä näin itsekin yhden tällaisen palaneen bemarin ja siinä oli auton alla ollut asfalttikin sulanut aivan muodottomaksi auton ympärillä...
Leave a comment:
-
Tuossa alkukesästä näin itsekin yhden tällaisen palaneen bemarin ja siinä oli auton alla ollut asfalttikin sulanut aivan muodottomaksi auton ympärillä...Originally posted by Urpo_rotta View PostMenee. Oletko ikinä ollut vieressä kun auto palaa? Autossa olevat materiaalit palavat uskomattomalla kuumuudella.
Leave a comment:
Leave a comment: