Diesel bemarit palaa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juu tuollaiset vähän palaneet alkaa sitten ruostumaan jne. Se jauhe on nimittäin todella hankala puhdistaa täysin. Se menee _kaikkialla_ ja ellet sitä puhdista niin kosteuden kanssa alkaa sitten ruostumaan sieltä ja täältä. Samoin voisin kuvitella, että tulevaisuudessa autossa on vaikka mitä ihmeellisempiä sähkövikoja..
-
Originally posted by mikae34 View PostTommonen ”vähän” palanut haisee niin ongelmalle, että mieluummin myy vakuutusyhtiölle.
Minulla syttyi kolmekymmentä vuotta sitten auto palamaan moottoritiellä, vastapuolelta hyökkäsi joku sammuttajan kanssa niin näytin käsimerkein että ”mene vi***un sammuttimesi kanssa”. Lähti ja annoin palaa loppuun iloisella liekillä. Vakuutusyhtiölle minä maksan siitä että ei tarvitse viallisella paskalla ajella kun tuuletin on tukossa.
Leave a comment:
-
Originally posted by JanskiAWD View PostKuvan mukaiset vikakoodit N47:sta.
Huollon mukaan takaisinkutsu EGR jäähdyttimelle on auki ja se vaihdetaan, ja tarkastetaan muutenkin EGR.
EGR liittyviä tulipaloja ei heillä kuulemma ole tiedossa
Leave a comment:
-
Originally posted by Turder View PostN. Tunti sitten oli kolmostien loppupäässä Haagan kohdilla musta f11 keulapalon näköisenä. Vaahdot maassa, joten oli sammutin mukana tai jollain ohiajaneella. Ei ollut pahasti palanut, joten melko äkkiä saatu sammutettua?
Leave a comment:
-
N. Tunti sitten oli kolmostien loppupäässä Haagan kohdilla musta f11 keulapalon näköisenä. Vaahdot maassa, joten oli sammutin mukana tai jollain ohiajaneella. Ei ollut pahasti palanut, joten melko äkkiä saatu sammutettua?
Leave a comment:
-
Minulla tarkistettiin egr ja todettiin että kunnossa on. Numero päättyy 04 een ja on Korealainen. Nyt vaan ootellaan kokon syttymistä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Guffe View PostAlkuperäinen ei ole klemmari vaan V-panta 11717786146. Se vain kiristetään kuin letkuklemmari.
Saattaa tuo palaneen kuvissakin olla ihan alkuperäinen v-panta, mutta ei se paikallaan ainakaan ole.
Kuitenkin laittamassani kuvassa on juuri tuo alkuperäinen osa jonka hain autotallista sen takia että halusin verrata sitä palaneen auton kuvassa olevaan osaan. Kuten kuvista näkee niin kiristin on erilainen, esimerkiksi alkuperäisessä on kiristinosassa molemmilla puolilla W4 tekstit joita palaneessa ei ole. Samoin kiristimen kiinnitys pantaan on erilainen kuten selviää ylemmästä kuvasta.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen ei ole klemmari vaan V-panta 11717786146. Se vain kiristetään kuin letkuklemmari.
Saattaa tuo palaneen kuvissakin olla ihan alkuperäinen v-panta, mutta ei se paikallaan ainakaan ole.
Leave a comment:
-
Originally posted by suppari View PostMusta tuo taas näyttää ihan alkuperäiseltä klemmarilta, ja nuo "vpanta" liitoksen toinen palakin tuossa klemmarin alla poikittain. Sanoisin, ettei ole ihan ollut aavistusta miten tuo klemmari pitäisi olla, tai sitten pikku pöhnissä asenneltu, ja alunpitäen jo mennyt persiilleen.
Saattaa olla että tuo on asennettu tuollain vinoon jo aluperin jotta nuo palaset pysyisivät paikoillaan pohjassa. Päällehän klemmaria ei kait saa pysymään jos pitehitsejä ei ole. Tuo on vain kostautunut niin että klemmari on puristanut osia niin paljon eri linjaan että kiristimen kohdalta klemmari on painanut putkea niin paljon että ne ova muljahtaneet pois paikoiltaan seka eri linjaan.
No, niin tai näin, varoittava esimerkki tuo muille kuitenkin on.
Leave a comment:
-
Originally posted by fraatti View PostItseasiassa omiin silmiin näyttää siltä että kyseessä ei ole alkuperäinen klemmari vaan joku muu koska orggis on muistin mukaan ohuempi sekä nuo liitoksen toisiinsa puristavat osat on hitsattu tuohon klemmariin kiinni. Voiko skenaario olla sellainen että klemmari on ylikiristetty jonka seurauksena alkuperäisestä klemmarista on otettu liitosta puristavat osat irti ja laitettu nämä sekä normaali klemmari tilalle huonolla menestyksellä?
Erityistä huolellisuutta tuon auton huoltaja ei ole muutenkaan käyttänyt koska ilmanputsarista puuttuu pultti sekä paikoillaan olevatkaan eivät ole alkuperäisiä vaan jostain kopasta kaivettuja. Alkuperäiset ovat kuusiokolokannalla.
Leave a comment:
-
Originally posted by zakspeed View PostOnko tuo egr putken klemmari todella ollut nuin kiinni? Tuohan on jäljistä päätellen vuotanut pakokaasua pitkin moottoritilaa pitkän aikaa. Venttiili ehkä ohjelmoitu kiinni mutta tuohon lähes irti olevaan klemmariliitokseen astihan näissä vaikuttaa aina pakokaasupaine.
Uskoisin syyn tuossa olevan edellisen asentelijan surkeasti asentaman klemmariliitoksen vuoto.
Erityistä huolellisuutta tuon auton huoltaja ei ole muutenkaan käyttänyt koska ilmanputsarista puuttuu pultti sekä paikoillaan olevatkaan eivät ole alkuperäisiä vaan jostain kopasta kaivettuja. Alkuperäiset ovat kuusiokolokannalla.
Leave a comment:
Leave a comment: