Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pienet autoaiheiset kysymykset V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    Originally posted by junkkri View Post
    Onko ko merkki minkä laatuinen?
    Siirsin kysymyksesi tähän topikkiin. Ei ole tarkoituksenmukaista tehdä jokaisesta pienestä kysymyksestä omaa topikkia.

    Oman kokemukseni mukaan Calorstatin termostaatit saattavat joskus kestää viikon, joskus jopa kuukauden.
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • peltone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 8092
      • Willähde

      Originally posted by T3 View Post
      Siirsin kysymyksesi tähän topikkiin. Ei ole tarkoituksenmukaista tehdä jokaisesta pienestä kysymyksestä omaa topikkia.

      Oman kokemukseni mukaan Calorstatin termostaatit saattavat joskus kestää viikon, joskus jopa kuukauden.
      E30 316 -87
      E91 325i -06
      E61 530d -06
      F10 520d -14
      ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

      Comment

      • Dualfun
        Moderator
        • Jan 2003
        • 17855
        • PKS

        Hinnat alkaen eurooppalainen, en sotkeutuisi edes pakon edessä. Mutta ihan sama koskee kaikkia halpoja varaosia.
        E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
        E28 ///M535i '87 zinnoberrot
        E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

        E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
        E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau

        E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
        G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
        Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
        Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
        Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

        Comment

        • |makke
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2006
          • 847
          • Vaasa



          Siis hetkinen. Tarkoittaako negatiivinen lambdaintegrator-arvo laihalla vai rikkaalla käymistä (inpa)?

          Comment

          • Pazi88
            Moderator
            • Jan 2007
            • 11169
            • Oulu

            Originally posted by |makke View Post


            Siis hetkinen. Tarkoittaako negatiivinen lambdaintegrator-arvo laihalla vai rikkaalla käymistä (inpa)?
            Rikkaalla. Se laihentaa nyt seosta. Mutta! Lmabda integrator pitääkin olla jotain muuta kuin nolla normaalisti. Kun kaikki pelaa oikein, niin lambdaintegrator seilaa esim. -2 ja +2 välillä, niin että keskiarvo on about nolla. Tämä on ihan miten kapeakaista lambdalla säädetään seosta.

            Mutta nuo multiplicaptive arvot on aika huolestuttavia. Nuo kertoo että yli 10% on pitäny rikastuttaa seosta että on päästy oikeaan seossuhteeseen, mikä käytännössä tarkoittaa että MAF on aivan kaput! Noilla arvoilla pitäs alkaa tuleen säätörajat ylittyny vikakoodeja. Kohonneet additive arvot taas kertoo ennemmänkin imuvuodosta, mut ne näyttää aika normaalilta.
            Last edited by Pazi88; 13-12-2018, 08:48.

            Instagram, YouTube kanava
            ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

            Comment

            • |makke
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2006
              • 847
              • Vaasa

              Originally posted by Pazi88 View Post
              Rikkaalla. Se laihentaa nyt seosta. Mutta! Lmabda integrator pitääkin olla jotain muuta kuin nolla normaalisti. Kun kaikki pelaa oikein, niin lambdaintegrator seilaa esim. -2 ja +2 välillä, niin että keskiarvo on about nolla. Tämä on ihan miten kapeakaista lambdalla säädetään seosta.

              Mutta nuo multiplicaptive arvot on aika huolestuttavia. Nuo kertoo että yli 10% on pitäny rikastuttaa seosta että on päästy oikeaan seossuhteeseen, mikä käytännössä tarkoittaa että MAF on aivan kaput! Noilla arvoilla pitäs alkaa tuleen säätörajat ylittyny vikakoodeja. Kohonneet additive arvot taas kertoo ennemmänkin imuvuodosta, mut ne näyttää aika normaalilta.
              Thanks! Ei kyllä tuu vikakoodeja :think Vastasin tonne mun threadiin myös.

              Comment

              • Juuzmo
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2007
                • 339

                Saako OBD pistokkeen kautta kaivettua tiedon, onko moottori ohjelmoitu? Tai mahdollisesti jollakin muulla konstilla, lähinnä olisi kiva tietää ettei tarvitse lastuttaa uudelleen, persedynolla en tiedä onko vakio kun ei ole vertailupohjaa

                Comment

                • Urpo_rotta
                  BTCF Member
                  • May 2012
                  • 5273
                  • Pirkkala

                  Originally posted by Juuzmo View Post
                  Saako OBD pistokkeen kautta kaivettua tiedon, onko moottori ohjelmoitu? Tai mahdollisesti jollakin muulla konstilla, lähinnä olisi kiva tietää ettei tarvitse lastuttaa uudelleen, persedynolla en tiedä onko vakio kun ei ole vertailupohjaa
                  Saa sen selville sitä kautta
                  E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                  E34 525i -90 twinturbo 427/519

                  N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                  VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                  Kysy jos tarvetta

                  Comment

                  • Juuzmo
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2007
                    • 339

                    Originally posted by Urpo_rotta View Post
                    Saa sen selville sitä kautta
                    Osaatko sanoa tarkemmin miten? Tietty jos sitäkautta katsoo ahtopaineet kun on sellanen bluetooth obd-palikka niin voi verrata vakioihin, vai onko helpompikin konsti? :think

                    Comment

                    • suppari
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2006
                      • 4048
                      • Turku

                      Originally posted by Juuzmo View Post
                      Osaatko sanoa tarkemmin miten? Tietty jos sitäkautta katsoo ahtopaineet kun on sellanen bluetooth obd-palikka niin voi verrata vakioihin, vai onko helpompikin konsti? :think
                      Mikä auto?
                      sigpic
                      P:0409699000

                      JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                      tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                      huollot/korjaukset!

                      BMW E&F sarjaan.
                      Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                      8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                      AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                      Comment

                      • Juuzmo
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2007
                        • 339

                        Originally posted by suppari View Post
                        Mikä auto?
                        Ford, 2009 vuosimallia

                        Comment

                        • peto2
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2007
                          • 8267
                          • Järvikylä (Nakkila)

                          Originally posted by Juuzmo View Post
                          Ford, 2009 vuosimallia
                          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                          ex:
                          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                          Nakkaa privaa jos tarvetta.

                          Comment

                          • schwarze
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2004
                            • 2016
                            • Kangasala

                            Originally posted by peto2 View Post
                            Kaikki hoidetaan, mutta komeet ensin
                            Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
                            Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

                            Comment

                            • Juuzmo
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2007
                              • 339

                              Originally posted by peto2 View Post
                              Äläs ny, kaikkea pitää kokeilla! Peljästyt vielä mikä sinne pihaan paukahtaa maanantaina!

                              Comment

                              • Juuzmo
                                Bimmer Fanatic
                                • Aug 2007
                                • 339

                                Noh, ei se tainnut olla vakio ahdoista päätellen, vai kuinka luotettavia torque sovelluksen lukemat on? :think vakio paineet tais olla 1,4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎