Taycanissa on se hyvä puoli että siinä ei ole vakiona oikein mitään varusteita, kaikki turhakkeet on ruksittava lisävarusteina. Mittariston kun vielä saisi analogisena niin tuohan voisi olla ihan soiva peli, niin ja joo saisihan se toki painaa melkoisesti vähemmän. :think Kuitenkin ulkoisesti ihan eri lailla nykyautoksi jopa tyylikäs toisin kuin Tesla, ja laatukin lienee vähän eri luokkaa. Voisi kuvitella myös että esim. kylmissä olosuhteissa testaamiseen on käytetty ihan eri lailla paukkuja kuin PayPal-playboyn kotteron kanssa.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Taycanissa on se hyvä puoli että siinä ei ole vakiona oikein mitään varusteita, kaikki turhakkeet on ruksittava lisävarusteina. Mittariston kun vielä saisi analogisena niin tuohan voisi olla ihan soiva peli, niin ja joo saisihan se toki painaa melkoisesti vähemmän. :think Kuitenkin ulkoisesti ihan eri lailla nykyautoksi jopa tyylikäs toisin kuin Tesla, ja laatukin lienee vähän eri luokkaa. Voisi kuvitella myös että esim. kylmissä olosuhteissa testaamiseen on käytetty ihan eri lailla paukkuja kuin PayPal-playboyn kotteron kanssa.
Hyvin sanottu. Itselle tuollaisen auton hankinta olisi helppo kun en tarvitse mitään varusteita ruksia, toki toiset renkaat ja joku väri. Tärkein on ajettavuuden hauskuus. Lisäksi tykkään perinteisestä sisustasta, kojelauta jne. Oman elinkaaren loppuvaiheilla tuollaiset on vaan niin kaukana tarpeista että annan vuoronumeroni teille muille.
+1, sillä erotuksella, että sport saloon olisi varsin käypäinen omaan makuun, eikä tuo 90k€ olisi esim. pankin suosiollisella avustuksella nyt ihan utopiaa. Taisipa 4wd pärjätä Lapin talvessa varsin mukavasti.
+1, sillä erotuksella, että sport saloon olisi varsin käypäinen omaan makuun, eikä tuo 90k€ olisi esim. pankin suosiollisella avustuksella nyt ihan utopiaa. Taisipa 4wd pärjätä Lapin talvessa varsin mukavasti.
Itseä erityisesti miellytti se että cross mallistossa on tuo 350kw neliveto 101k€. Hinta sinänsä ei ole utopiaa, raha on halpaa mutta kunpa osaisi ennustaa arvonaleneman kulmakertoimen. Jos se on samaa luokkaa kuin vaikkapa e-troneilla niin sitten alkaa hirvittämään. Jos taas pitää hyvin hintansa niin mikäs siinä on ajellessa ja halpoja korkoja maksellessa.
Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Odottakaa I4 tuleminen. Hintaspekulointi sille on kyllä jännä miten se hinnoitellaan. Tiedetään että 60 tonniin tesla tekee jo suht hyvän sähkiksen ja 90 tonnilla saa porschen. Bemarilla suurin rasite on paskat bensavehkeet joiden suorituskyvyn saisi hakattua helpolla sähkiksellä, mutta samalla purisi omaa kättä. Porsche otti rohkean askeleen, mutta ikonista 911 myydään joka tapauksessa vaikka vierellä olisi sähkis. Silti rohkeaa haastaa oma syömähammas.
Toi I4 tuleminen on jännä paikka Bemulle. Aika moni asia pitää olla siinä autossa toisin ja varsinkin kun hinta on helposti siinä haarukassa että asiakkaat on jo (varsinkin suomessa) aika vähälukuiset ja vaativat.
Mun ymmärryksen mukaan se on 4-sarjan kokoinen ja hinta on about alkaen 70keur. Jos ei mitään maata mullistavaa siinä ole niin veikkaan et moni jättää tuon ostamisen välistä. Moniko on valmis laittaa +70keur 4-sarjaan?
Toi I4 tuleminen on jännä paikka Bemulle. Aika moni asia pitää olla siinä autossa toisin ja varsinkin kun hinta on helposti siinä haarukassa että asiakkaat on jo (varsinkin suomessa) aika vähälukuiset ja vaativat.
Mun ymmärryksen mukaan se on 4-sarjan kokoinen ja hinta on about alkaen 70keur. Jos ei mitään maata mullistavaa siinä ole niin veikkaan et moni jättää tuon ostamisen välistä. Moniko on valmis laittaa +70keur 4-sarjaan?
Olen varmaan tullut patavanholliseksi, mutta i4:n luonnoskuvat eivät vaan sytytä. Toivottavasti sillä on muitakin valtteja kuin automerkin hieno historia.
Odottakaa I4 tuleminen. Hintaspekulointi sille on kyllä jännä miten se hinnoitellaan. Tiedetään että 60 tonniin tesla tekee jo suht hyvän sähkiksen ja 90 tonnilla saa porschen. Bemarilla suurin rasite on paskat bensavehkeet joiden suorituskyvyn saisi hakattua helpolla sähkiksellä, mutta samalla purisi omaa kättä. Porsche otti rohkean askeleen, mutta ikonista 911 myydään joka tapauksessa vaikka vierellä olisi sähkis. Silti rohkeaa haastaa oma syömähammas.
911 ei ole tainnut olla varsinainen syömähammas aikoihin.
Rahat on tehty 90-luvun jälkeen ensin Cayennella, sittemmin Macanilla.
Porschen myyntilukuja vuonna 2020 googlettelin, Taycania myyty enemmän kuin 718:sta USA:ssa. Kiinassa myytiin enemmän Porscheja, kuin Euroopassa yhteensä. Taitaa molemmat SUV:t olla ainakin jenkeissä ”volumi” tuotteita muihin Porschen malleihin verrattuna.
Autoverkkokaupassa Kona isommalla akulla uusivuodeksi tyylin tarjolla taasen, alk. 395€/kk, riskitöntä e-autoilua olisi tuo, hinnan aleneman suhteen ainakin.
911 ei ole tainnut olla varsinainen syömähammas aikoihin.
Rahat on tehty 90-luvun jälkeen ensin Cayennella, sittemmin Macanilla.
Tai panameralla. Eihän sitä tuotekohtaisia tietoja ole, mutta 911 on se mitä ilman porsche ei olisi porsche.
Oon yrittänyt putsaa silmillä i4 kuvista pois sen mitä tuotantoon ei ehkä tule ja netistä löytyy jo eri värisiä kuvia alkaa toi kultanen vähän tökkimään. Itse näen potentiaalia tuossa räjäyttää pankki oikealla hinnoittelulla. Sähkögolffi yläpuolelle hinta hiukan. Jos ne vetää sen tonne audin tasolle tietää että ei sitä ole tarkotuskaan myydä kun marginaalisia määriä
Itseä erityisesti miellytti se että cross mallistossa on tuo 350kw neliveto 101k€. Hinta sinänsä ei ole utopiaa, raha on halpaa mutta kunpa osaisi ennustaa arvonaleneman kulmakertoimen. Jos se on samaa luokkaa kuin vaikkapa e-troneilla niin sitten alkaa hirvittämään. Jos taas pitää hyvin hintansa niin mikäs siinä on ajellessa ja halpoja korkoja maksellessa.
totta, taycan 4 cross tourerissa myös ilma-alusta ja isompi akku, kuin perus taycanissa, saa kyllä enemmän eurolle vastinetta crossissa!
Tai panameralla. Eihän sitä tuotekohtaisia tietoja ole, mutta 911 on se mitä ilman porsche ei olisi porsche.
Oon yrittänyt putsaa silmillä i4 kuvista pois sen mitä tuotantoon ei ehkä tule ja netistä löytyy jo eri värisiä kuvia alkaa toi kultanen vähän tökkimään. Itse näen potentiaalia tuossa räjäyttää pankki oikealla hinnoittelulla. Sähkögolffi yläpuolelle hinta hiukan. Jos ne vetää sen tonne audin tasolle tietää että ei sitä ole tarkotuskaan myydä kun marginaalisia määriä
Sama, jotenkin tuo beige metalli ei iske sitten mitenkään päin, pitäisi saada joku musta / tumma harmaa, mustaoptiikka paketilla tms. niin josko se sitten istuisi silmään. Sama homma uudessa nelosessa, aluksi ne munuaiset mutta nyt huomaan jo vaivihkaa katselevani niitä M440i malleja kuinka hiton hienoja ne onkaan, livenä tuossa näin yhden M-sport varusteilla niin kyllä se oli hieno omaan silmään, kunnon kiekot ja madallus niin 10+. Tuo i4 on kyllä jännä nähdä sitten livenä. ID4 ainakin näytti todella hyvältä, viimeksi näin sellaisen tänään, ollakseen volkkari.:think
Minun mielestä tämä on vain ruma, porscheksi. En keksi miksi ostaisin tämän muovilokareilla verrattuna tavalliseen taycaniin. Ei onneksi ole sellaisia rahojakaan että tätä tarvitsisi miettiä, mutta ei vain sovi noi muovihärpäkkeet Porscheen.
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment