Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset VI
Collapse
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
BMW X1 E84 2.0xd 4/2013
Autossa halogeenivalot H7 polttimoilla. Mistä heräte lisävalopaneelille? Käytin valojen pistoketta irti umpiosta ja mittasin kaikki pinnit. Osaan pinneistä tuli 10-12V ja osaan 4,5V ja osa oli kylmiä. Mutta kun vaihtoi lyhyiltä pitkille mikään ei muuttunut. Vaatiiko väyläohjauksen että saa pelaamaan?F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostBMW X1 E84 2.0xd 4/2013
Autossa halogeenivalot H7 polttimoilla. Mistä heräte lisävalopaneelille? Käytin valojen pistoketta irti umpiosta ja mittasin kaikki pinnit. Osaan pinneistä tuli 10-12V ja osaan 4,5V ja osa oli kylmiä. Mutta kun vaihtoi lyhyiltä pitkille mikään ei muuttunut. Vaatiiko väyläohjauksen että saa pelaamaan?
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostBMW X1 E84 2.0xd 4/2013
Autossa halogeenivalot H7 polttimoilla. Mistä heräte lisävalopaneelille? Käytin valojen pistoketta irti umpiosta ja mittasin kaikki pinnit. Osaan pinneistä tuli 10-12V ja osaan 4,5V ja osa oli kylmiä. Mutta kun vaihtoi lyhyiltä pitkille mikään ei muuttunut. Vaatiiko väyläohjauksen että saa pelaamaan?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
En löytänyt järkevämpää paikkaa tälle viestille, joten laitan tähän ketjuun.
Kaivataan vinkkiä järkevän hintaisesta ja kelvollisesta ruostekorjaamosta pk-seudulla. Lähinnä lokasuojien kaaria ja ehkä tunkin paikkoja pitäisi korjauttaa E39:stä. Itsellä ei taitoa eikä välineitä hitsaushommiin. Pukkaa yv jos ei ole luvallista julkisesti mainostaa...
Comment
-
-
Originally posted by hietase View PostEn löytänyt järkevämpää paikkaa tälle viestille, joten laitan tähän ketjuun.
Kaivataan vinkkiä järkevän hintaisesta ja kelvollisesta ruostekorjaamosta pk-seudulla. Lähinnä lokasuojien kaaria ja ehkä tunkin paikkoja pitäisi korjauttaa E39:stä. Itsellä ei taitoa eikä välineitä hitsaushommiin. Pukkaa yv jos ei ole luvallista julkisesti mainostaa...Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View Post
Naapuri on vaihdattanut autojensa helmoja jossain pajassa Keski-Uudellamaalla. Taisi sanoa, että maksoi 300€ per helma. Onko se järkevänhintainen? Onko sijainti kiinnostava? Jos kiinnostaa, niin voin selvitellä naapurilta mikä paja se oikein oli.
Comment
-
-
Nuo kuulostavat aika inhimillisiltä hinnoilta verrattuna siihen, mitä olen nyt kolmesta paikasta Helsinki-Espoo-akselilta kysellyt. Esimerkiksi valmiin korjauspalan laittaminen takakaareen ilman maalausta 300 - 500 euroa. Maalauksen kanssa halvin ehdotus ollut 600 euroa.
Hintataso tuntuu sellaiselta, etten ihmettelisi vaikka päätyisin vaihtamaan bensamanuaaliin. Ajosuorite pienentynyt jonkin verran ja kohta pitäisi alkaa opettamaan poikaa ajamaan, mitä en automaatilla halua tehdä...
Comment
-
-
Perheen koira-autosssa (Subaru Forester) rutisee etuvetarit pakkasella. Ajettu 300tkm. Olen saanut asiaan seuraavia mielipiteitä:
1. Turha tehdä vanhoille osille mitään, ne on jo pilalla.
2. Paina neulalla suojakumin läpi nivel täyteen rasvaa.
3. Avaa suojakumit, pese vanhat rasvat pois ja laita esim. Red Line tilalle, niin kaikki ongelmat häviää.
Olisko täällä kokemusperäistä tietoa mitä edellisistä vaihtoehdoista on kannattavin, kun en halua vaihtaa vetareita?E46 325ti Compact
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostNäin Subaruista mitään tietämättä, vaihtaisin väljän nivelen ja akseli takaisin sen jälkeen. Sama toiselle puolelle tarpeen vaatiessa, ei kai se sen kummempi oo?
Ja jos ei saa osia, sitten uusi vetari.E46 325ti Compact
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostSeat Leon Cupra ST
F20 116d
e87 116i
Comment
-
-
Originally posted by antti View Post
Kiitos tästä, eli tekohengitys on turhaa?
Nuo ei ole hirveän nopeita tuusata ja on aika sotkuista hommaa, niin sen vuoksi itse suosittelin vain vaihtamaan suosiolla uutta tarvikeosaa tilalle.
En tiedä onko suojakumien kanssa sama kuin Bemarilla noissa, eli että vain orkkistavaraa kehiin.
Comment
-
Comment