Originally posted by pablo
View Post
Aloin nyt tänään kyselemään tuon hyvityksen tilaa, kun sitä ei tunnu kuuluvan ja vastauksena sain, että he ovat nyt yllätys yllätys havainneet, että olisi merkkejjä siitä, että olisin yrittänyt asentaa osaa autooni ja liittäneet 3 kuvaa todisteeksi asiasta ja ovat ilmeisesti osien toimittajalle nyt lähettäneet kompuran jotain jatkotutkimuksia varten sen osalta, onko sitä yritetty asentaa vai ei. Tästäkään en mitään tietoa etukäteen saanut, että osa on toimittajalle lähetetty vaan tiedon sain kun aloin itse asiasta kyselemään muutaman viikon viiveen jälkeen paketin palauttamisesta lukien..
Tietystikään en itse tajunnut kuvia ottaa osasta vaan kylmiltään laitoin sen heti seuraavana aamuna siitä lukien menemään takas viroon kun se oli minulle saapunut.
Tässä alla kuvat kuvat, jotka ovat minulle todisteina lähettäneet:
1.
2.
3.
Kyllähän minäkin maallikkona noista jotain jälkiä näen, mutta siitä olen 100% varma, että minä niitä en ainakaan ole aiheuttanut sillä, että olen osaa kädessäni pari minuuttia pitänyt. Mikäli tuo on sama osa kuin minä olen heille palauttanut, niin mistä minä voin siitä päästä takuuseen, ettei tuokin ole käynyt ensin jollain muulla asiakkaalla, joka osaa on koittanut asentaa ja nyt koittavat minua laittaa sitten vastuuseen siitä asiasta. Kyllä ottaa pannuun, että en tajunnut itsekin ottaa kuvia ennen palautusta osasta, vaan mitäpä nekään asiassa olisi auttaneet kun varmaan ihan samalla tavalla tuosta hyvityksestä olisi saanut vääntää, vaikka kuinka minulla omia todisteita asiasta olisi. Harmittaa kyllä, kun tähän asti n. 10 tilauksen verran minulla ei ole ollut muuta kuin positiivista ko. firmasta sanottavaa, mutta kun ensimmäinen palautus tulee kyseeseen, niin siitäpä ne vaikeudet alkaa. Enpä enää ikinä aio kompuraa lähteä ulkomailta ostamaan ja katsotaanpa vielä jatkot tämän liikkeen kanssa asioinnin kanssa, kun saadaan tuon osien toimittajan kanta asiaan, jonka nyt tyhmempikin osaa jo etukäteen arvata ja laittavat varmasti asiakkaan piikkiin asian.
Leave a comment: