Announcement

Collapse
No announcement yet.

autonvaraosat24.fi / autodoc.fi / topautoosat.fi / aeromotors.fi yms part 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ritariässä
    replied
    Autodokki ei petä, vedetään asiakasta huuleen ihan huolella. Kumma kun tuolta joku jotain tilaa vielä…

    Leave a comment:


  • Wespa
    replied
    Jaaha no nyt kävi itselläkin ensimmäistä kertaa Autodocin kanssa vanhanaikaiset, ABS-anturin tilasin Valeona niin Starkkiahan sieltä tuli. :think No kai se on ruuvattava paikoilleen ja rekkuloitava sitten jos ei toimi, muuten tilaus oli kyllä ihan laatumerkkiä taas..

    Edit. Jaa no oli siinä tilauksessa näköjään vähän muutakin sanomista. JP Groupin jarrukilpi on valmiiksi rikki, nidottu kohta ei ole kestänyt kasassa, hitsillä täppäämällä toki korjattavissa, mutta vähän ääh. Ja toinen jarrukilpi on sekin vaihtunut pyytämättä ja yllättäen JP Groupin tuotteesta Starkiksi, tosin se on sentään ehjä, vielä.
    Last edited by Wespa; 10-07-2023, 15:08.

    Leave a comment:


  • junkkri
    replied
    Megaparts tilaus

    Tilasin ko firmasta, 65776949910
    Sensor, B-pillar right (käytetyn), kun ei oikein löytynyt viimeisimpää versiota "muualta". Firmahan on siis Bulgariassa.
    Hinta oli ok kaikkineen 105€ ja toimitus Suomeen, DHL , 7pv.
    Onko muilla kokemuksia??

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Shatter View Post
    Tuli tilattua motointegratorilta ensimmäistä kertaa ja heti sai tehdä reklamaation, kyseessä Boschin lambda ja susi suoraan paketista..
    Kankea sivusto kun ei edes englanniksi saa.
    Joo, englanniksi se hoitu silti itellä sähköpostilla ja ilman ongelmia reklamaatio. Paketin kylkeen tuli suoraan osoitelappu, senkun vain vei postiin.

    Leave a comment:


  • Shatter
    replied
    Tuli tilattua motointegratorilta ensimmäistä kertaa ja heti sai tehdä reklamaation, kyseessä Boschin lambda ja susi suoraan paketista..
    Kankea sivusto kun ei edes englanniksi saa.

    Leave a comment:


  • Nutcase
    replied
    duukin kokemus toi mieleen miksi en tilaa autodocilta tai sen johdannaisilta yhtään mitään = liikaa huonoja kokemuksia.

    Itse asiassa oma tilaaminen loppui siihen, kun merkkiosan tilalle tuli stark-paskaa ilman erillistä ilmoitusta.

    Olen tilannut nyt useamman vuoden aeromotors.fi -osoitteesta = toimii hyvin ja on luotettava. Takuupalautuksien kanssa en ole puljannut, kerran hajosi aerolta tilattu 20e jousi, koin mielenterveyden kannalta parhaaksi tilata uuden.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Joo autodocci se oli, niillähän osien hinnat elää niinku bensan hinta Sovelluksessa on eri ”lappuhinnat” kun verkkosivuilla, ihme säätöä…mutta silti sitä kautta tilaamalla sai vielä noin 50€ alennusta verrattuna siihen jos olis netin kautta tilannut. Sovelluksen poistin jo kun se ei ollut enään tarpeen ja soi kännykän akkua turhaan

    Leave a comment:


  • aae30
    replied
    kannattais varmaan kertoa joka postauksessa, että mikä firma kyseessä kun ei tämä yhden yrityksen topikki ole.


    mutta tässä tapauksessa tuommoisesta muka-alennuskampanjasta kyllä autodocin haistaa ja pitkälle.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Originally posted by naikou View Post
    Eipä omalla kohdalla ole ollut ihan noin nopeeta kun edellisellä, viimeviikon ke tuli ilmoitus että ovat saaneet rahat tililleen, siitä 6päivää kesti kerätä kamat pakettiin ja tänää vasta kamat on Saksassa jokin kuriirin kyydissä…no jospa ensviikolla olis perillä
    No ei loppujen lopuksi paha eli tasan 14vrk tilauksen jättämisestä tavarat perillä ja paketissa oli sitä mitä pitikin ja kaikki osat made in germany jopa, kelpaa asennella paikalleen

    Niin paljon lokaa kuullut ulkomaan tilauksista miten on käyny niin kyllä itsekin välttelen aika paljon ja otin tällä kertaa vain siksi riskin kun oli vähän isompi tilaus kyseessä ja olihan nuo hinnat 46% alennuskampanjan aikana tosi halpoja, jotain 2/3 suomihintoihin verrattuna

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Onpahan tässä saanut tutustua autodoc.fi bisnesmalliin. Osaa yritin aluksi ostaa muualta, mutta autodoc oli ainoa jolla ko osa löytyi hyllystä niin tilasin sen sitten sieltä. VIRHE!

    Todettakoon heti alkuun että en syytä heitä siitä että heidän myymä era-benelux merkkinen ohjausvaihde oli paska. Osahan oli välyksellisempi kuin 250tkm ajettu ohjausvaihde, välyksen lisäksi se vuosi kannen välistä runsaasti öljyä. Mutta autodocia voinee hyvällä syyllä syyttää todella huonosta asiakaspalvelusta josta paljastuu ensimmäisten viestien jälkeen ns väsytystaktiikka.

    - Ostin autodoc.fi era benelux ohjausvaihteen 26.5.2021.

    - Ohjausvaihde asennettiin ja todettiin välykselliseksi sekä öljyä vuotavaksi
    asennuksen jälkeen auton koeajolla. Eli tuote oli viallinen sekä rikki!

    - Saatuani tiedon korjaamolta rikkinäisestä osasta, reklamoisin autodoc.fi
    12.6.2021 asiakaspalvelun chatissa josta minut ohjattiin ottamaan
    yhteyttä sähköpostitse, jonka tein maanantaina 14.6.2021.

    - Autodoc.fi todella huonon asiakaspalvelun kanssa jouduin käymään samasta asiasta lukuisia sähköposti keskusteluja mm todella erikoisine ja lisääntyvine vaatimuksineen. Ehkä mieleenpainuvin oli sähköisen palautuslomakkeen tulo bumerangina takaisin kun siitä puuttui käsin kirjoitettu allekirjoitus. 2vko jälkeen ja useiden spostien he suostuivat viimein edes vastaanottamaan takaisin viallisen tuotteen 28.6.2021 jolloin myös tuotteen heille lähetin.

    - 7.7.2021 Autodoc.fi ilmoitti vastaanottaneen viallisen ohjausvaihteen ja samalla ilmoittivat osan tarkastuksen kestävän kohtuuttomasti 6-8 viikkoa.

    - 24.8.2021 Kyselin palautuksen perään.

    - 1.9.2021 oli kulunut 8 viikkoa siitä kun he ilmoitittivat vastaanottaneensa viallisen ohjausvaihteen. -> Kyselin rahojeni perään

    - 6.9.2021 Kyselin rahojeni perään sain vastauksen että asia siirretty takuuosastolle.

    - 6.9.2021 Autodoc.fi ilmoitti palauttavansa rahat, mutta eivät ilmoittaneet palautettavaa summaa

    - 8.9.2021 Autodoc.fi palautti minulle 195€ perusteettomasti. Mitään ilmoittamatta suoraan tililleni ilman mitään tositetra Oikea palautussumma olisi ainakin minun maalaisjärjellä ollut minimissään osan ostohinta. Otin yhteyttä ecc.fi joka on eurooppalainen kuluttajasuoja, hommasta tekee haasteellisen mm se että autodocin lähettämät sähköpostit tulevat eri osoitteista ja pilkkoontuvat lukuisiin eri keskusteluihin gmailissa. Tähän paloi taas toista tuntia aikaa.

    - 8.9.2021 Illalla tulee paypal ilmoitus että autodoc.com hyvittää minulle 544,07€ summa ei täsmää osan hintaan -> lähetän viestiä ecc.fi että älkää vielä tehkö mitään.

    - 10.9.2021 saan paypal palautuksena aiemmin ilmoitetun summan ja ecc.fi vastaa näin:
    Saksalaisesta Autodocista on tullut meille tuttu toimija moninaisten kuluttajavalitusten myötä, eikä sovittelu ole aina onnistunut Autodocin ollessa haluton ottamaan siihen osaa. Toivotaan, että sinun asiasi selviää ilman väliintuloamme.

    - 21.9.2021 autodoc lähettää minulle email viestin:

    Thank you for your email.
    We are sorry for the created inconveniences.

    We have refunded you 544.07 EUR via PayPal and 195.00 EUR for additional costs via bank transfer, please check it again.
    Tarkistin heille lähettämäni kuitit. 195€ on osan purkutyöstä kuitti. Turhan asennustyön he jättivät maksamatta josta kuitenkin halusivat aivan ensimmäiseksi kuitin. Osasta palautettu summa ei täsmää ostohintaan, se on jopa hieman yläkanttiin.

    Kaiken kaikkiaan tähän ruljassiin paloi aikaa ja hermoja siinä määrin että poistin heidän sovelluksen ja lupaan itselleni pyhästi etten koskaan tilaa sieltä mitään. Olisin aluksi ollut aivan tyytyväinen jos olisin vaan saanut palauttaa rikkinäisen osan saanut ehjän tilalle tai osan hinnan palautuksena tilille. Mutta se ei heille käynyt vaan aivan ensimmäiseksi alettiin vaatimaan kuittia asennustyöstä sitten purkutyöstä jne jne jne.


    Vittu mitä paskaa
    Tämä muistutuksena autodocista.
    En koskaan ikinä tilaa sieltä mitään.

    Leave a comment:


  • Wespa
    replied
    Joo aika pitkä toimitusaika oli itselläkin tällä kertaa, no tänään viimein tuli paketti. Vähän oli matkalla ottanut loota osumaa mutta kaikki kuitenkin tallella ja ehjää. Ja ihan oli Hellaa ja Lemförderiä niin kuin pitikin, Made in Germany vieläpä.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Eipä omalla kohdalla ole ollut ihan noin nopeeta kun edellisellä, viimeviikon ke tuli ilmoitus että ovat saaneet rahat tililleen, siitä 6päivää kesti kerätä kamat pakettiin ja tänää vasta kamat on Saksassa jokin kuriirin kyydissä…no jospa ensviikolla olis perillä

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Viime viikolla tiistaina tilaus autodocille ja eilen oli kamat noudettavissa.

    Vertailun vuoksi välillä katselen kyllä aeromotorsiltakin tuotteita mutta ei ole omalla kohdalla oikein se puoli lähtenyt vetämään ja mielestäni ainakin mobiililaitteella käytettäessä aeron verkkokauppa hankalampi kuin autodocin.

    Leave a comment:


  • Silmaauki
    replied
    Sunnuntaina laitoin tilauksen Aeromotorsille ja tänään heti kahdeksan jälkeen lähetti soitti ovikelloa. Aeromotorsin kanssa on hommat toimineen nopeasti ja asiallisesti.

    Leave a comment:


  • Dualfun
    replied
    Mä kans väänsin kertaalleen Autodoc kanssa takuuasioista.

    Hyvin sain lopulta 24kk takuulla olevien osien hinnan takaisin kokonaisuudessaan ja vanhoja osia ei tarvinnut lähettää mihinkään.

    Tottakai asiakaspalvelu pelasi väsytystaktiikkaa ja kyseli täysin epäolennaisia tietoja ja tottakai vielä väärällä kielellä. Sitten kun laitoin saman lorun uusiksi saksaksi niin vielä piti täysin sama laittaa lomakkeeseen, jonka ihan vittuilun vuoksi pyysin välissä englanninkielisenä versiona.

    Sitten tuli yllättävän nopeasti palautus tilille osien hinnasta, mutta korjaamokulujen osuus menikin sitten vittuiluksi. Jatkoin vääntämistä ja laitoin hyvin kohtuullisen pyynnön välittömistä asennuskuluista mitä minulle oli tullut, mutta kun ei ollut (tietenkään) korjaamon yksityiskohtaista kuittia esittää (varmaan sekin olisi pitänyt olla saksaksi), ei kuluja korvattaisi. Meni jopa niin pitkälle että joku "Miikka" soitteli mulle. Oli ihan ok tyyppi, ymmärsi kyllä yskän mutta "kun ei ne pysty tekee mitään, mutta mä juttelen vielä esimiehelleni". Lopulta laittoi maililla pahoittelun että ei natsaa, mutta tässä -10% alennus seuraavasta ostoksestasi.

    Jatkossakin asioin vanhan tutun Aeromotorsin kanssa. Kuuleman mukaan Spareto saattaisi olla vielä naksun parempi.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎