Samat vastaukset saat halutessasi täältäkin. 
Varmasti yksi pääsyy on, että kolmivaihetta ei universaalisti ymmärretä. Toinen on kustannus, kolmivaihelaturi maksaa x EUR enemmän, Opel juuri esim. hinnoitellut sen erikseen. Kolmas syy lienee se, että suurimmalle osalle kuluttajista riittää tuo yhdestä vaiheesta lataaminen. 1x16A eli 3,6 kW, sillä saa 12 tunnin yön aikana 43 kWh eli monella autolla pääsee sen 200 kilometriä. Suomalainen ajaa keskimäärin 14 000 kilometriä vuodessa eli alle 40 kilometriä päivässä.

Varmasti yksi pääsyy on, että kolmivaihetta ei universaalisti ymmärretä. Toinen on kustannus, kolmivaihelaturi maksaa x EUR enemmän, Opel juuri esim. hinnoitellut sen erikseen. Kolmas syy lienee se, että suurimmalle osalle kuluttajista riittää tuo yhdestä vaiheesta lataaminen. 1x16A eli 3,6 kW, sillä saa 12 tunnin yön aikana 43 kWh eli monella autolla pääsee sen 200 kilometriä. Suomalainen ajaa keskimäärin 14 000 kilometriä vuodessa eli alle 40 kilometriä päivässä.
Comment