Kyllähän toi korkea pakkanen paljon vaikuttaa plukarin ja täys-sähkön kulutuksiin/rangeen. Meillä rouvalla käytössä X2 plukari ja sillä pääsee kesällä n.50km ja nyt näillä etelän kovilla pakkasilla mitä oli (-15-20) n.35km, tosin lähtö lämpimästä tallista.
Itsellä 23km työmatka käytössä pikkuakkuinen i3 ja kesällä sillä pääsi n.120km ja nyt kovilla pakkasilla n.50-70km riippuen miten esilämmittää ja auto aina ulkona.
Täytyy myöntää että kaikki nurkkajot ajetaan kyllä tuolla i3 ja kotona wallbox millä ladataan, eli julkisia latauspisteitä ei tule käytettyä. i3 Kulutus kesällä oli 14kw ja nyt kovilla pakkasilla 21kw, eli halpaa ajoa minusta kun 100km ajo maksaa 2-3€ ja pirun näppärä pikkukikkare toi i3 on.
Itsellä 23km työmatka käytössä pikkuakkuinen i3 ja kesällä sillä pääsi n.120km ja nyt kovilla pakkasilla n.50-70km riippuen miten esilämmittää ja auto aina ulkona.
Täytyy myöntää että kaikki nurkkajot ajetaan kyllä tuolla i3 ja kotona wallbox millä ladataan, eli julkisia latauspisteitä ei tule käytettyä. i3 Kulutus kesällä oli 14kw ja nyt kovilla pakkasilla 21kw, eli halpaa ajoa minusta kun 100km ajo maksaa 2-3€ ja pirun näppärä pikkukikkare toi i3 on.
Comment