memebuy23buy

Suuri sähköautokeskustelu osa VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • larsen
    replied
    Originally posted by jori View Post
    - Talvella range, itsellä 610km WLTP auto, ei pääse edes Vantaa-Tampere-Vantaa väliä lataamattaa jos ei halua leikkiä rohkeaa ja kotipihaan jää 2-3% akusta.
    - Suunnittelu reissuissa, missä ladata nopeaa virtaa? Onko perillä hotelissa mahdollista ladata jne.
    Sähköautojen latauspysähdyksistä kinastellaan foorumeilla innokkaasti. Harva taitaa oikeasti vetää Hangosta Utsjoelle pysähtymättä. Se mitä ei yleensä tuoda esiin on, että sähköautolla pitää pysähtyä sinne, missä voi ladata. Fossiiliautolla voi pysähtyä sinne, mihin haluaa tai asioiden hoitamista varten on pakko. Ne muutaman minuutin tankkauspysähdykset silloin tällöin eivät romuta matka-aikataulua. Pitkiä päivämatkoja varten tankin voi lorauttaa täyteen edellisenä päivänä. Harvoin on tarvetta yli tankillisen päivämatkoihin.

    Työasioissa olen monta kertaa ajanut päivän aikana reitin Tampere-Helsinki-Tampere. Asiakkaan päässä ei ole mitään takeita latausmahdollisuudesta. Odotan malttamattomana sähköautoa, jolla voi levollisin mielin heittää tuon keikan kelillä kuin kelillä.

    Leave a comment:


  • kama
    replied
    Originally posted by poke View Post
    Yllytät Mikkoa vähän :think
    Ehkä ihan vaan jotain pientä
    Attached Files

    Leave a comment:


  • jori
    replied
    Nyt takana 15tkm sähköautoilua, Tesla Mosel S Long range Raven= vastaa vanhaa100d mallia
    + Halpaa ajoa.
    + Huoletonta, ei juuri muuta kuin takuuhuolto.
    + Aina valmis pihasta, lappu lattiian kun siltä tuntuu.
    + Nopea sisätilojen esilämmitys, sama oli toki X5 e45...
    + Ns.vaimattomuus kun ei ole vaihteita eikä mootoria nykimässä
    + Sama kelle antaa ajoon, ei voi rikkoa tekniikkaa.

    - Talvella range, itsellä 610km WLTP auto, ei pääse edes Vantaa-Tampere-Vantaa väliä lataamattaa jos ei halua leikkiä rohkeaa ja kotipihaan jää 2-3% akusta.
    - Suunnittelu reissuissa, missä ladata nopeaa virtaa? Onko perillä hotelissa mahdollista ladata jne.
    - Jos tykkää ajaa kovempaa, range kärsii.
    - Jatkuva range tuijottaminen...
    Last edited by jori; 06-01-2023, 21:00.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by Kanerv4 View Post
    Pitääkö tuoda molemmat versiot ottaa M4 ja i4 m50. Toki en oo vielä tuunaillu mitään mutta äkkiäkö noihin on palikkaa jos jonkinmoista Harminpaikka kun i4:ssä on vaan koukku niin joutuu sillä m4:än ottaa trailerille.
    Hyvä idea itseasiassa.

    Leave a comment:


  • wibzu
    replied
    Bmw Division Dee autot vielä konseptiaseteella, mutta kyllä noista jo jotain vinkkiä saa. Mielenkiintoisin asia lienee tuo iso hud ja sen lopullinen toteutus. Ulkonäkö toistaiseksi futuristinen Opel Manta, saa nähdä kuinka paljon ulkonäkö laimenee lopulliseen versioon.

    BMW has unveiled the i Vision Dee (Digital Emotional Experience) at CES. The concept's HUD will be installed in a production EV in 2025 on a Neue Klasse model.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by jani View Post
    Ei mitään tuollaista... vaan kerralla asialinen kunnon tuunaus i4M50seen eli ilma-alusta, kivat vanteet, maukas korisarja ja viimeistely jollain kivalla värillä (kaikki vakiovärit tylsiä).
    Yllytät Mikkoa vähän :think

    Leave a comment:


  • jani
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Hienohan se ois kun joku oikeasti modais tommosta. Puukyljet ja V12 pellin alle, ja tuhannen kilon painonpudotus, mut lienee turha odottaa.
    Ei mitään tuollaista... vaan kerralla asialinen kunnon tuunaus i4M50seen eli ilma-alusta, kivat vanteet, maukas korisarja ja viimeistely jollain kivalla värillä (kaikki vakiovärit tylsiä).

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Joo, tehkää 100% sähköinen osasto, on noita rumia pakoputkenpäitä jo katseltu liian monta kertaa.
    OEM!

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Joo, tehkää 100% sähköinen osasto, on noita rumia pakoputkenpäitä jo katseltu liian monta kertaa.

    Leave a comment:


  • Kanerv4
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Mielenkiintoista kyllä, ennen oli vanteet de la madallus tyylinä mutta onko nykyään enää madallus playstoresta ja sitten tummennetut lasit, koska rangesta lähtee sen verran pois ettei pääse messukeskukselle asti jos laittaa vanteet.

    Hienohan se ois kun joku oikeasti modais tommosta. Puukyljet ja V12 pellin alle, ja tuhannen kilon painonpudotus, mut lienee turha odottaa.

    Pitääkö tuoda molemmat versiot ottaa M4 ja i4 m50. Toki en oo vielä tuunaillu mitään mutta äkkiäkö noihin on palikkaa jos jonkinmoista Harminpaikka kun i4:ssä on vaan koukku niin joutuu sillä m4:än ottaa trailerille.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by jani View Post
    Joko ensi kevään BTCF ACS osastolla nähdään tuunattu i4M50 tai joku muu sähkö BMW?
    Mielenkiintoista kyllä, ennen oli vanteet de la madallus tyylinä mutta onko nykyään enää madallus playstoresta ja sitten tummennetut lasit, koska rangesta lähtee sen verran pois ettei pääse messukeskukselle asti jos laittaa vanteet.

    Hienohan se ois kun joku oikeasti modais tommosta. Puukyljet ja V12 pellin alle, ja tuhannen kilon painonpudotus, mut lienee turha odottaa.

    Leave a comment:


  • poke
    replied


    Ladattava 02 ja wunderbaumiin 98:in tuoksua tuomaan fiilistä

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    i3 menee varsin mukavasti mutkateitä pitkin sopivalla alusta ja rengaspäivityksellä.

    Nopea ohjaus, taipumaton korirakenne ja pienet ylitykset sekä matala painopiste ovat tuntuvimmat seikat.

    Suorituskykykin on ihan dynaamiseen etenemiseen kunnossa jos puhutaan alle kahdeksankympin vauhdeista.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Omistin kans KA:n hetken aikaa vuonna 2016. Oli ajettu joku 120tkm tms. Sukulaistytölle myin, ajeli vuoden-kaksi ja pisti paaliin Oli kyllä hyvä kori, mutta minkäs teet
    Toivottavasti tarkoitit sukulaistytön koria meinaa Ford KA = Ford YÖK

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Ford ja Ka, hyi helvetti, rengasmelu alkaa jo kun virta-avaimesta lyö koneen käyntiin, kait tämä on joku masokistinen tapa nauttia elämästä ja kehua hyvää tuotetta BMW foorumilla.

    Hyvää uutta vuotta kaikille Bemuhörhöille.!

    Leave a comment:

Working...
X