Hieman herättää ihmetystä se, että kaikenmaailman "ammutaan katainen kuuhun" -addresseihin, jotka eivät edes mene minnekkään, riittää niitä nimien kirjoittajia, mutta tällaiseen monia koskettavan asian puolesta tehtyyn kansalaisaloitteeseen, joka on vielä keskimääräistä paremmin kirjoitettu, ei riitä edes sitä 50 000, jonka jälkeen asia etenisi ainakin johonkin. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Isoveli valvoo pian bemuasi...
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by peto2 View PostE70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostTohonkin olisin periaatteen vuoksi ääneni antanut, mutta vittu mä ala tonne pankkitunnuksilla meneen. Ääliöt.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Eikäku tarkoitin, että jokaiseen äänestykseen joka koskee tätä vapaan liikkumisen valvontaa, antaisin ääneni.
En vain tykkää näistä, joihin äänestäessä pitää joko liittyä naamakirjaan tai tunnistautua pankkitunnareilla.
Ei liity sinuun mitenkään.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostEikäku tarkoitin, että jokaiseen äänestykseen joka koskee tätä vapaan liikkumisen valvontaa, antaisin ääneni.
En vain tykkää näistä, joihin äänestäessä pitää joko liittyä naamakirjaan tai tunnistautua pankkitunnareilla.
Ei liity sinuun mitenkään.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostKait sitten. Täältä nyt ei kuitenkaan tunnareita käytetä kuin pankissa.Last edited by peto2; 01-04-2014, 19:47.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
Comment
-
-
Joo. Olen vaan päättänyt, että pankkiohjelma on ainoa paikka jossa noita käytän.
Oon varmaan vanhanaikainen yxpipoinen ääliö, mutta mä nyt vaan en luota.
Äänestyskin loppuu, jos siihen tarvitaan pankkitunnukset, voin kyllä henkkaria jollekin vaalivalvojalle vilauttaa.
Myönnetään, että ajat muuttuu ja näkemyksiä olisi ehkä syytä korjata. Minä vaan itse muutun niin kovin hitaasti.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View Posthttp://www.hs.fi/kaupunki/Helsingiss...a1396241279841
"Helsingin ympäristökeskus ehdottaa, että pääkaupungissa kokeiltaisiin ruuhkamaksuja jo ennen valtakunnallista kilometriveroa autoilijoille."
Joko tämäkin asia on jossain piilossa päätetty...
E: itse uutinen noin muutenkin on kyllä aika surullista luettavaa. esim : "Ruuhkamaksuilla kerättävät rahat pitäisi ympäristökeskuksen mukaan käyttää kestävän liikenteen kehittämiseen, eli etenkin joukkoliikenteeseen ja pyöräilyyn."
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostLukekaa taustavaikuttajan aikaisemmat kyhöstyksetElämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View Postkun sähkö- ja vetyautot yleistyvät ja sitten city-vihreät ei enää pääse valittamaan päästöistä ja melusta. Mistäköhän sitten valitetaan?
Hienoja esitelmiä oli tuo ympäristökeskuksen tyyppi kehitellyt. Toivottavasti hän on saanut vaivannäöstään hyvän korvauksen.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostLiikuntapiirakan kohdalla suljin dokumentin, mulle liikuntapiirakka on jotain ihan muuta
Ai hitto, kun tuollaista naista menisi pyytämään ulos ja saapuisi paikalle isolla kasilla tai kaksitoistamukisella. Ilme olisi varmaan korvaamaton.
Comment
-
Comment