Tulee näistä Bernerin jutuista kyllä hienosti ilmi kuinka tämä kadonnut 6 miljardiakin perusteltaisiin tänäpäivänä. "Älykkään liikenteen ja infran kehitystyöhön", sehän kattaa sitten mitä ikinä sen haluavat kattavan. Perusteli että rahat menisivät juuri siihen mistä ihmiset maksavat, eli julkisen liikenteen ylläpitoon mahdollisimman halvalla ja kaikki ylimääräinen tähän " kehitykseen ". Eli edelleenkään tätä rahaa ei nähtäisi parempikuntoisena tieverkkona tai sujuvana liikenteenä. Onpahan sitten rahaa taas hankaloittaa yksityisautoilua boulevardeilla ja muulla mukavalla.
Joko olen oikeassa tai helvetin väärässä, mutta tältä tämä näiden lasien läpi näyttää, eikä hyvältä näytä :think Katselen tässä ulkomailta työpaikkoja ihan vain "ajan kuluksi".

Comment