Originally posted by Akubeagle
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 osto edessa, tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Originally posted by Akubeagle View PostMiten ihmeessä -99 mallisessa autossa voi olla vielä integroitu c-kasettisoitin?
Mitenkäs porukat on fiksusti hoitaneet tilalle perusmallin mp3 soittimia?BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by Akubeagle View PostMiten ihmeessä -99 mallisessa autossa voi olla vielä integroitu c-kasettisoitin?
Mitenkäs porukat on fiksusti hoitaneet tilalle perusmallin mp3 soittimia?
Comment
-
-
Originally posted by arska84 View PostJoku köyhä joka sen auton varustelistaa on ruksannut ei oo malttanut ottaa parempaa soitinta Ja itse olen vaihtanut soittimen tuohon omaan. Alta 30min juttu ja hintaa sovitepalan ja johtosarjan kanssa muistaakseni noin 50€.
Comment
-
-
Originally posted by Ioni79 View Post+ jos on napit ratissa ja haluaa niiden toimivan. Tarvitaan soitinkohtainen johtosarja, mitä ei tietenkään kaikkiin soittimiin läheskään saa. Tuo johtosarja maksaakin sitten helposti lähemmäksi 100€.2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Itsellä olis ehkä hakusessa E46 323i/328i coupe tai sedan, molemmat käy mutta coupe ehkä mielummin. Ajettu sais olla korkeintaan jotain ~170tkm.
Nyt alla siis E39 523i -98 152tkm ajettu, niin mitäpä ootte mieltä että oonko vaihtamassa huonompaan eli onko mitään järkee? Todella tyytyväinen tuohon E39 olen, mutta en välttämättä tarvitsisi noin isoa autoa ja yksi mikä puoltaa noihin E46 olisi "päivitetty" TU-tekniikka verratuna tuohon M52B25:een.
Väliä joutuisi varmaan jonkin verran laittamaan, mutta joku 5000€ välirahakin kuulostaisi aika isolta kuitenkin jos auto ei siitä paljoa kummene tai päinvastoin:think
Heittäkäähän jotain kommentteja/mielipiteitä kun itse en osaa päättää että pitäiskö E39 vai mitä tekisE90 325i M-Sport -06
--------------------------
Ex: E36 325i Coupe -94
Ex: E39 523i -98
Comment
-
-
Originally posted by Erh4be View PostItsellä olis ehkä hakusessa E46 323i/328i coupe tai sedan, molemmat käy mutta coupe ehkä mielummin. Ajettu sais olla korkeintaan jotain ~170tkm.
Nyt alla siis E39 523i -98 152tkm ajettu, niin mitäpä ootte mieltä että oonko vaihtamassa huonompaan eli onko mitään järkee? Todella tyytyväinen tuohon E39 olen, mutta en välttämättä tarvitsisi noin isoa autoa ja yksi mikä puoltaa noihin E46 olisi "päivitetty" TU-tekniikka verratuna tuohon M52B25:een.
Väliä joutuisi varmaan jonkin verran laittamaan, mutta joku 5000€ välirahakin kuulostaisi aika isolta kuitenkin jos auto ei siitä paljoa kummene tai päinvastoin:think
Heittäkäähän jotain kommentteja/mielipiteitä kun itse en osaa päättää että pitäiskö E39 vai mitä tekis
Jos e39 on ajuiltaan iskussa niin en usko, että saat e46 kovinkaan kummoisia kiksejä. Paitsi ketterämpihän ja 328 varsin kiva väännöiltään alhaalta asti. Jos ostat 170tkm ajetun auton edessä on luultavasti alusta remppaa...Itse en näe mitään syytä miksi ei 328 voisi ostaa enemmänkin ajettua missä alusta jo olisi läpi käyty...itse koneen tekniikka, kun ei hirveänä tunnu kilometreistä itseensä ottavan.Nämä tällaisia oma kohtaisia kokemuksia.E39 M5
Comment
-
-
...
Salossa oleva E46 1.9 -99 tuli koeajettua. Tosi napakan tuntuinen ajoltaan.
Olen positiivesti yllättynyt. Rengasmelu oli kylläkin yllättävän kova. Toi 1.9 riittäisi mainiosti vaimon kauppakassiksi.
Olivat vaihtaneet autoon uudet etujouset koska toinen oli poikki kun ekan kerran kävin autoa katsomassa.
Comment
-
-
Tuossa jo aiemmin tuosta mallista kyselinkin, mutta mikähän tällaisen OIKEA hinta vois olla Eli mitä tästä kannattaisi maksaa...noin niinkuin varusteista ja auton spekseistä päätellen. Olettaen että kaikki on kunnossa.
Last edited by lucky; 16-10-2009, 10:50.
Comment
-
-
Originally posted by lucky View PostTuossa jo aiemmin tuosta mallista kyselinkin, mutta mikähän tällaisen OIKEA hinta vois olla Eli mitä tästä kannattaisi maksaa...noin niinkuin varusteista ja auton spekseistä päätellen. Olettaen että kaikki on kunnossa.
http://www.nettiauto.com/bmw/320/2505910
Itse maksaisin tuosta korkeintaan jotain 10-12000€ väliin.
Kun samalla rahalla alkaa saada jo M-Sport II varusteltua:
Edit: niin ja ei ole edes facelift, kyllä tuolla rahalla pitää facelifti saada.Last edited by _nixu_; 16-10-2009, 14:41.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by lucky View PostTuossa jo aiemmin tuosta mallista kyselinkin, mutta mikähän tällaisen OIKEA hinta vois olla Eli mitä tästä kannattaisi maksaa...noin niinkuin varusteista ja auton spekseistä päätellen. Olettaen että kaikki on kunnossa.
http://www.nettiauto.com/bmw/320/2505910F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostJos e39 on ajuiltaan iskussa niin en usko, että saat e46 kovinkaan kummoisia kiksejä. Paitsi ketterämpihän ja 328 varsin kiva väännöiltään alhaalta asti. Jos ostat 170tkm ajetun auton edessä on luultavasti alusta remppaa...Itse en näe mitään syytä miksi ei 328 voisi ostaa enemmänkin ajettua missä alusta jo olisi läpi käyty...itse koneen tekniikka, kun ei hirveänä tunnu kilometreistä itseensä ottavan.Nämä tällaisia oma kohtaisia kokemuksia.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
Comment