Miten ihmeessä -99 mallisessa autossa voi olla vielä integroitu c-kasettisoitin?
Mitenkäs porukat on fiksusti hoitaneet tilalle perusmallin mp3 soittimia?
Miten ihmeessä -99 mallisessa autossa voi olla vielä integroitu c-kasettisoitin?
Mitenkäs porukat on fiksusti hoitaneet tilalle perusmallin mp3 soittimia?
Joku köyhä joka sen auton varustelistaa on ruksannut ei oo malttanut ottaa parempaa soitinta Ja itse olen vaihtanut soittimen tuohon omaan. Alta 30min juttu ja hintaa sovitepalan ja johtosarjan kanssa muistaakseni noin 50€.
Miten ihmeessä -99 mallisessa autossa voi olla vielä integroitu c-kasettisoitin?
Mitenkäs porukat on fiksusti hoitaneet tilalle perusmallin mp3 soittimia?
Jos on Saksantuonti niin niissä on aika useasti uudemmissakin kuin tuo 99 C-kasetti soitin, Gyntherit tykkäävät kuunnella vanhoja C-kasetteja jostain syystä?
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Joku köyhä joka sen auton varustelistaa on ruksannut ei oo malttanut ottaa parempaa soitinta Ja itse olen vaihtanut soittimen tuohon omaan. Alta 30min juttu ja hintaa sovitepalan ja johtosarjan kanssa muistaakseni noin 50€.
+ jos on napit ratissa ja haluaa niiden toimivan. Tarvitaan soitinkohtainen johtosarja, mitä ei tietenkään kaikkiin soittimiin läheskään saa. Tuo johtosarja maksaakin sitten helposti lähemmäksi 100€.
+ jos on napit ratissa ja haluaa niiden toimivan. Tarvitaan soitinkohtainen johtosarja, mitä ei tietenkään kaikkiin soittimiin läheskään saa. Tuo johtosarja maksaakin sitten helposti lähemmäksi 100€.
iPod vaan kiinni siististi, itselläni on ipod magneetilla kiinni takapaksissa, sen saa sieltä hyvin pois jos haluaa ottaa mukaan ja on aina valmiina ja latautumassa autossa. Musaakin mahtuu kerralla riittävä 8gb mukaan.
Itsellä olis ehkä hakusessa E46 323i/328i coupe tai sedan, molemmat käy mutta coupe ehkä mielummin. Ajettu sais olla korkeintaan jotain ~170tkm.
Nyt alla siis E39 523i -98 152tkm ajettu, niin mitäpä ootte mieltä että oonko vaihtamassa huonompaan eli onko mitään järkee? Todella tyytyväinen tuohon E39 olen, mutta en välttämättä tarvitsisi noin isoa autoa ja yksi mikä puoltaa noihin E46 olisi "päivitetty" TU-tekniikka verratuna tuohon M52B25:een.
Väliä joutuisi varmaan jonkin verran laittamaan, mutta joku 5000€ välirahakin kuulostaisi aika isolta kuitenkin jos auto ei siitä paljoa kummene tai päinvastoin:think
Heittäkäähän jotain kommentteja/mielipiteitä kun itse en osaa päättää että pitäiskö E39 vai mitä tekis
Itsellä olis ehkä hakusessa E46 323i/328i coupe tai sedan, molemmat käy mutta coupe ehkä mielummin. Ajettu sais olla korkeintaan jotain ~170tkm.
Nyt alla siis E39 523i -98 152tkm ajettu, niin mitäpä ootte mieltä että oonko vaihtamassa huonompaan eli onko mitään järkee? Todella tyytyväinen tuohon E39 olen, mutta en välttämättä tarvitsisi noin isoa autoa ja yksi mikä puoltaa noihin E46 olisi "päivitetty" TU-tekniikka verratuna tuohon M52B25:een.
Väliä joutuisi varmaan jonkin verran laittamaan, mutta joku 5000€ välirahakin kuulostaisi aika isolta kuitenkin jos auto ei siitä paljoa kummene tai päinvastoin:think
Heittäkäähän jotain kommentteja/mielipiteitä kun itse en osaa päättää että pitäiskö E39 vai mitä tekis
Jos e39 on ajuiltaan iskussa niin en usko, että saat e46 kovinkaan kummoisia kiksejä. Paitsi ketterämpihän ja 328 varsin kiva väännöiltään alhaalta asti. Jos ostat 170tkm ajetun auton edessä on luultavasti alusta remppaa...Itse en näe mitään syytä miksi ei 328 voisi ostaa enemmänkin ajettua missä alusta jo olisi läpi käyty...itse koneen tekniikka, kun ei hirveänä tunnu kilometreistä itseensä ottavan.Nämä tällaisia oma kohtaisia kokemuksia.
Salossa oleva E46 1.9 -99 tuli koeajettua. Tosi napakan tuntuinen ajoltaan.
Olen positiivesti yllättynyt. Rengasmelu oli kylläkin yllättävän kova. Toi 1.9 riittäisi mainiosti vaimon kauppakassiksi.
Olivat vaihtaneet autoon uudet etujouset koska toinen oli poikki kun ekan kerran kävin autoa katsomassa.
Tuossa jo aiemmin tuosta mallista kyselinkin, mutta mikähän tällaisen OIKEA hinta vois olla Eli mitä tästä kannattaisi maksaa...noin niinkuin varusteista ja auton spekseistä päätellen. Olettaen että kaikki on kunnossa.
Tuossa jo aiemmin tuosta mallista kyselinkin, mutta mikähän tällaisen OIKEA hinta vois olla Eli mitä tästä kannattaisi maksaa...noin niinkuin varusteista ja auton spekseistä päätellen. Olettaen että kaikki on kunnossa.
Tuossa jo aiemmin tuosta mallista kyselinkin, mutta mikähän tällaisen OIKEA hinta vois olla Eli mitä tästä kannattaisi maksaa...noin niinkuin varusteista ja auton spekseistä päätellen. Olettaen että kaikki on kunnossa.
Kiitos poijjaat kommenteista, hyvä oli nähdä noi M-sport-linkitkin. Toisaalta niissä oli enemmän kilometrejä mittarissa. Mutta kyllä tuo pre-facelift-mallin arvo pitäis olla jonkun verta pyyntiä pienempi.
Jos e39 on ajuiltaan iskussa niin en usko, että saat e46 kovinkaan kummoisia kiksejä. Paitsi ketterämpihän ja 328 varsin kiva väännöiltään alhaalta asti. Jos ostat 170tkm ajetun auton edessä on luultavasti alusta remppaa...Itse en näe mitään syytä miksi ei 328 voisi ostaa enemmänkin ajettua missä alusta jo olisi läpi käyty...itse koneen tekniikka, kun ei hirveänä tunnu kilometreistä itseensä ottavan.Nämä tällaisia oma kohtaisia kokemuksia.
Mitä väliä niillä kilsoilla on? Ei mitään samat osat on kuitenkin jossakin välissä tulossa vaihtoon on mittarissa 100tkm tai 200tkm! Se riippuu siitä auton kunnosta, toisella on ajettu muna(kaasuu) pohjassa ja toisella ei. Vetää sen teipin niiden numeroiden päälle ja kuuntelee mitä auto antaa ymmärtää. Niin ja kyllä e46 on oikeasti hyvä ajaa jos se toimii ja on kunnossa. Mulla ainakin on ja mittarissa kohta 300tkm mistä se saksan ENSIMMÄINEN omistaja on ottanut hiukan kotiin päin. Ne kilsat mittarissa on niitä varten ketä jännittää ostaa käytetty auto, kaikissa on remppaa kuitenkin tulossa kohde vain muuttuu.
Comment