Itse kävin maaliskuussa 2009 hakemassa Ruotsista testimielessä tuollaisen -02 330d 184hv touringin. Autolla oli ajettu ostohetkellä vähän alle 150tkm. Autossa varusteita mm. manuaalilaatikko, business-cd, xenonit, sporttipenkit, kolmipuolainen monitoimiratti, sadetunnistin, bmw:n irroitettava vetokoukku, isofixit, sähköikkunat.. Tälle kertyi hintaa veroineen ja matkakuluineen 12500€
Hmm... saitko auton ruotsista alle 8000e?? Kai tuon ikäisissä ja ajetuissa 330d vielä verot on vähintäin 4500-5000e?
Autolla pyydettiiin 115000SEK.. maksoin autosta käteisellä vain 100000SEK =>n. 9100€.. (Huom. keväinen Ruotsin kruunun kurssi) verot oli muistaakseni melkein 4200€, joista pitäisi tulla palautuksena alv n. 800€.
Halvalla sait, jos kunto vastaa kilsoja.
Tostahan tekisi vielä ihan tiliäkin, jos alkaisit nyt kauppaamaan... harvinaista bemareiden kohdalla nykyään.
Oma auto pitäis saada alta pois ja liikkeeseen se menis helposti.
No sitten taidat olla jobbareiden armoilla, eihän ne merkkiliikkeeseen vaihdossa enää kovin halpoja/vanhoja edes huoli :think
Tai sitten oma nettiautoon nettohinnalla myyntiin..
No minkälainen tuli? Näytti toi sun exä olevan Keravan Autosalvan vaihtoautorivissä ja aika suolaiseen hintaan vieläpä
Joo kattelin samaa et aika rouheen hinnan keksivät Keravalla... Hyvinkään 325 lähti kyytiin, on kuitenkin tumma katto ja M-alusta niin puskimet vaihtamalla sais oman näkösensä...niin ja ratti...
Joo kattelin samaa et aika rouheen hinnan keksivät Keravalla... Hyvinkään 325 lähti kyytiin, on kuitenkin tumma katto ja M-alusta niin puskimet vaihtamalla sais oman näkösensä...niin ja ratti...
Niin se 14k€ huoltokirjaton? No miten se sun auto tonne Salpaan päätyi?
Morjens, tämä on ensimmäinen viestini tälle forumille. Siirtäkää jos on väärällä osastolla.
Bemari on ollut kauan mietteissä hommata. Nyt olisi aika vaihtaa vanha kulkine ja BMW olisi nyt vaihtoehtona. Hintahaarukka on 5ke - 7ke.
En viitsi laittaa kuvia vehkeistä, mutta on tuo karvalakiksi aika hinnakas. Nettiautoa selailemalla löydät kyllä hintatasoa, eikä halvin tietenkään tee aina autuaaksi.
Tuossa mallissa kannattaa kuulostella yhtenä isompana asiana, että takaata ei nyt mitään hirveää kolinaa kuulu. Viitaten siis perän irtoamiseen rungosta, mutta tuo on tuskin ajankohtainen tuolla moottorilla
Tuohon touhutonniin nyt en osaa sanoa muuta kuin, että pitää linja-autolla mennä jos autojen kulut jännittää.
Varmasti ihan peruskulkine, ehkä jää hieman BMW:n olennainen osa kokematta jos ostaa minimikoneella. Kuitenkin napakan ja bemarimaisen ajotuntuman saa jo tuohon hintaan.
Morjens, tämä on ensimmäinen viestini tälle forumille. Siirtäkää jos on väärällä osastolla.
Bemari on ollut kauan mietteissä hommata. Nyt olisi aika vaihtaa vanha kulkine ja BMW olisi nyt vaihtoehtona. Hintahaarukka on 5ke - 7ke.
Minä kun en bemareista oikein mitään tiedä, niin osaisiko joku antaa vinkkejä auton ostoon?
-onko liikaa kilometrejä?
-liian kallis?
-mitä pitää tsekata?
-tyyppivikoja?
-tarvitseeko bemarikuski jatkuvan toimintatonnin piirongin laatikkoon?
Jos jollakulla olisi antaa linkkejä tai muuta tietoa vehkeestä?
Jos pikkukoneista etsit niin nettiautosta löytyy tohon hintaan jo muutama ilmastoitukin,jos ei ilmastointia kaipaa,saa jo ihan valita vähemmän ajetuista oman yksilön.
Eihän tuo linkkisi autokaan pahalta lainkaan vaikuta,jos kaikki huollot on tehty asiallisesti eikä ole ruosteessa,niin saat varmasti siitä hyvän auton,eipä sitä koskaan tiedä mitä vanhaan autoon tulee,mutta ei noissa yleisesti mitään kallista hajoavaa tuollaisessa 316:ssa ole jos jotain osaa itekin tehdä.
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
Comment