Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • -Markus-
    replied
    Hyvät E34:set maksaa ja tulevaisuudessa vaan aina enemmän kun hyvät yksilöt käy harvinaiseksi.

    Leave a comment:


  • Rise
    replied
    Talviautoksi etsinnässä lähinnä E34 520-525 ja eipä tuo nettiauton tarjonta hintaluokassa <2000e ole kovin hehkeä. Joko armottomat viat tai sitten rullattu kuuhun asti :think Parhaat yksilöt on tietysti käytössä, mut kun osuis sellaiseen saumaan että joku hyvän yksilön omaava haluaisi luopua.

    Leave a comment:


  • Ishvan
    replied
    Originally posted by full View Post
    Täällä kanssa ukon 523 kaipaa tsekkaamista.. Ei niinkään tavis koska siitä löytyy jo valmiiksi jokaisen BTCF jonnen unelmatontitus sekä enkelinsilmät. ukko aivan omin käsin ne umpiohin asensi

    Autoon tehty remonttia erittäin paljon eikä kuskinpenkkiäkään ole pierty puhki näillä kilometreillä vaikka eivät nahkaa olekaan. varustetta löytyy reippaasti. Uusi se ei ole mutta antaa jumalattoman hienot kyydit.

    http://www.nettiauto.com/bmw/523/4955415
    Huti ja paha.

    Leave a comment:


  • Jonsku
    replied
    Hmph, nyt se sitten iski - pitäisi vaihtaa auto paremmin varusteltuun ja mielellään hitusen suurempaankin samalla.

    E39 lienisi luonnollinen jatkumo nykyiselle E46 touringille, tyypillisesti ovat paremmin varusteltujakin ja kuljetuskapasiteettiakin alkaa jo hieman löytymään.

    Tässä olisi juurkin sopiva vaihtoehto, harmi vaan kun on automaattiaskilla niin jää hakematta. Muuten löytyy vaadittavat varusteet ja kilkkeet, sekä hieman sporttisuuttakin

    Jos tulee vastaava eteen, kovalla askilla varustettuna, niin saa ilmoittaa!

    Leave a comment:


  • full
    replied
    Originally posted by heka8835 View Post
    nyt, kun e39 puhuttu, niin kannattaa käydä toi isäukon 523 tsekkaamassa, jos jollekkin tuollanen ns. tavis e39 kelpaa. on kyllä oikiasti ikäisekseen fiksu laitos.

    http://www.nettiauto.com/bmw/523/4920100
    Täällä kanssa ukon 523 kaipaa tsekkaamista.. Ei niinkään tavis koska siitä löytyy jo valmiiksi jokaisen BTCF jonnen unelmatontitus sekä enkelinsilmät. ukko aivan omin käsin ne umpiohin asensi

    Autoon tehty remonttia erittäin paljon eikä kuskinpenkkiäkään ole pierty puhki näillä kilometreillä vaikka eivät nahkaa olekaan. varustetta löytyy reippaasti. Uusi se ei ole mutta antaa jumalattoman hienot kyydit.

    http://www.nettiauto.com/bmw/523/4955415

    Leave a comment:


  • jiipee-
    replied
    Originally posted by mixout View Post
    Juurikin näin, hyväkuntoiset on oikeasti kalliita. Itsellä oli kriteerinä että tekniikka olisi ehjä, huollot tehty säännöllisesti/tarvittaessa ja asiallisesti pidetty. Tämä oli liikaa pyydetty minun budjettiin. Joku vielä viisasteli ettei ole uutta myymässä, se yleisin laulu. Joo ei se uusi ole, mutta on niitä hyväkuntoisiakin käytettyjä. Olisin hyväksynyt ne perusvirheet korissa; peräluukku, saumat, jopa pienet lommot mutta jos tekniikasta alkaen on mätää (vanokset rallattaa, alusta on aina kolissut mutta ei ole myyjää koskaan haitannut, steppi jumittaa) niin kertoo siitä millä pidolla auto on ollut.
    Ei vissii tullu mixout kauppoja siitä kemin mustasta e39:stä?
    Oliko se ihan susi?


    E: Pitäsköhän omasta alkaa väsäämään myynti-ilmotus foorumille:think

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by Masatus View Post
    Mikäs se on kanssabemaristien mielipide yhteisten taipaleiden kulkijan etsintään?

    Kannattaako odottaa että löytyy se oikea, vai pitäisikö sitä etsiessä harrastaa lyhempiä suhteita, vaikka tietää että siitä ei mitään pysyvää tule? Eikö se ole hieman ilkeää toista kohtaan, että ollaan yhdessä mutta sitten kun se oikea löytyykin, niin nykyinen laitetaan heti markkinoille.
    Entäpä sitten jos sitä oikeaa ei tunnu löytyvän ja vapailta markkinoilta löytyy eräs mielenkiintoinen yksilö, mutta sekin sattuu olemaan exä, onko tässä enään mitään järkeä, jos exän kanssa pitää reissut tehdä, samalla kuitenkin tietäen että kun se oikea tulee kohdalle niin exä laitetaan taas kiertoon?

    Eli kannattaako odottaa sitä oikeaa, vai saako sitä etsiessä touhuta muidenkin kanssa, siitäkin huolimatta että tietää ettei siitä mitään pidempi aikaista koskaan tule syntymään. Ja kuinka tuon vanhan suolan kanssa pitäisi toimia?

    Leave a comment:


  • heka8835
    replied
    nyt, kun e39 puhuttu, niin kannattaa käydä toi isäukon 523 tsekkaamassa, jos jollekkin tuollanen ns. tavis e39 kelpaa. on kyllä oikiasti ikäisekseen fiksu laitos.

    http://www.nettiauto.com/bmw/523/4920100

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by Masatus View Post
    ...tarinaa..
    Hei mies, sä funtsit aivan liikaa. Ne autoja vaan

    Leave a comment:


  • Masatus
    replied
    Mikäs se on kanssabemaristien mielipide yhteisten taipaleiden kulkijan etsintään?

    Kannattaako odottaa että löytyy se oikea, vai pitäisikö sitä etsiessä harrastaa lyhempiä suhteita, vaikka tietää että siitä ei mitään pysyvää tule? Eikö se ole hieman ilkeää toista kohtaan, että ollaan yhdessä mutta sitten kun se oikea löytyykin, niin nykyinen laitetaan heti markkinoille.
    Entäpä sitten jos sitä oikeaa ei tunnu löytyvän ja vapailta markkinoilta löytyy eräs mielenkiintoinen yksilö, mutta sekin sattuu olemaan exä, onko tässä enään mitään järkeä, jos exän kanssa pitää reissut tehdä, samalla kuitenkin tietäen että kun se oikea tulee kohdalle niin exä laitetaan taas kiertoon?

    Eli kannattaako odottaa sitä oikeaa, vai saako sitä etsiessä touhuta muidenkin kanssa, siitäkin huolimatta että tietää ettei siitä mitään pidempi aikaista koskaan tule syntymään. Ja kuinka tuon vanhan suolan kanssa pitäisi toimia?

    Leave a comment:


  • Häätzy
    replied
    nuista nykyhinnoista oikein oo perillä mutta alle 5te varmaan jo saa 325 mallia. siis e36 malleista puhutaan[/QUOTE]

    joo tosiaan saa alle 5t ite hain törkeän halpaan hintaan ny ekan baijerin ja se ei oo mikään vahaus-laite vaan raakaan

    Ps.. hinta ei ollu edes nelinumeroinen..

    Leave a comment:


  • t-mos
    replied
    Originally posted by r.w. View Post
    Ne onkin youngtimereita, Saksassa on hinnat jo nousseetkin useamman vuoden.

    20-vuotta vanhassa autossa on yleensä kaikki paskana ja näihin maksaa osat ihan yhtä paljon kuin uusiinkin, jopa enemmän. Laita itse 1,5ke alustaan, toinen mokoma jarruihin sekä voimansiirtoon, maalauksesta tai konerempoista puhumattakaan. Sitten voitkin myydä hyvän halvalla: "alle osien hinnalla", kyllä kannattaa.
    No juu kyllähän se alkaa pahasti siltä näyttää, että 3000€ ei saa kunnollista e34:sta tai e32:sta. 6000€ sai aivan loistavan e39 niin aattelin, että kyllähän nyt kymmenen vuotta vanhemman auton saa puoleen rahaan, mutta eihän se nyt ihan niin tainnut mennä kuitenkaan...

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Perlenbacher View Post
    Sain tuon viestini kuulostamaan joo hiukan tyhmältä, mutta sitä tarkoitin että alusta ei välttämättä ole loppu vaikka kilometrejä olisi kuinka, toisaalta joissainhan se puslajumppa tulee eteen jo ennen 200tkm.

    Mutta senhän huomaa aika helposti jos tuollaisella ennen on ajellut, tai käy muutamankin yksilön koeajamassa. 39 menee melkoisen levottomaksi jos siellä on vähänkin väljää.
    Niin no itse olen ehkä vähän tavallista tarkempi noiden alustojen suhteen. Muutamaan autoon kun on vaihtanut repullisen uutta osaa ja tietää mille oikeasti ehjä E39 tuntuu ajossa niin tuollainen 200tkm menty alusta tuntuu itsestä jo ihan väljälle . Vaikka menisikin nätisti ilman isompia tutinoita tai kolinoita..

    Harvassa on ne autot mitkä ei omaan makuun vaatisi jo alustaremonttia. Tosin aina kun käytettyä ostan niin varaan sen touhutonnin että saa isoimmat puutteet korjattua. Nykyiseenkin sen sai hetkessä menemään. Huolto, pisteosia ja nuo vanteet/renkaat.

    Leave a comment:


  • Perlenbacher
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    No tuo nyt ei ostajan silmissä ole plussaa. Paitsi jos siellä on uutta alkuperäisosaa
    Sain tuon viestini kuulostamaan joo hiukan tyhmältä, mutta sitä tarkoitin että alusta ei välttämättä ole loppu vaikka kilometrejä olisi kuinka, toisaalta joissainhan se puslajumppa tulee eteen jo ennen 200tkm.

    Mutta senhän huomaa aika helposti jos tuollaisella ennen on ajellut, tai käy muutamankin yksilön koeajamassa. 39 menee melkoisen levottomaksi jos siellä on vähänkin väljää.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Perlenbacher View Post
    Ehdottomasti kannattaa sallia E39:ssä isommalla mittarilukemalla olevat mukaan vertailuun. 250tkm ajettu voi olla paljon paremmassa kunnossa kuin 150tkm ajettu, vaikka molempien kilometrit pitäisivätkin paikkansa. Tiedän useampiakin tapauksia, mutta esimerkkinä isäukon prefacelifti jossa 260 mittarissa ja leimattu on nyt 2 kertaa meidän aikana, päästömittauksessa HC alle 5 ja kahta koiranluuta vaille jokainen osa alustassa alkuperäistä.

    Silti maksetaan enemmän nettiautossa. Kannattanee siis ostaa sellainen joka on oikeasti hyvässä kunnossa ja itseä miellyttää, eikä katsoa sokeasti kilometrejä.
    No tuo nyt ei ostajan silmissä ole plussaa. Paitsi jos siellä on uutta alkuperäisosaa


    Ja tosiaan käy katsomassa rohkeasti myös enemmän ajettuja ja myös hieman kalliimpia yksilöitä. Saattaa yllättyä positiivisesti..

    Leave a comment:

Working...
X